چراغ جادو

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
به علت وجود يه سري مشکل مجبورم که اينجا جواب رو بدهم
بنده براي پاسخ اين دوستمون كه مثل اينكه دچار اشتباه شدند، ايشون رو دعوت به خواندن خبر هاي بالا و همچنين اين خبر دعوت مي كنم اميدوارم جاي سوالي باقي نمونه .

اعتمادملي ادعاي کروبي را رد کرد

حزب اعتماد ملي در بيانيه اي، با تاييد هتک حرمت امام(ره)، ادعاي دبير کل خود را مبني بر ساختگي بودن فيلم آن رد کرد.

به گزارش شبکه ايران در حالي که مهدي کروبي دبير کل حزب اعتماد ملي چند روز پيش در نامه‌اي به رئيس صدا و سيما تصاوير مربوط به هتک حرمت ساحت امام راحل را انکار کرده و فيلم آن را مونتاژ شده دانسته، حزب اعتماد ملي با انتشار بيانيه اي، موضعي متفاوت گرفت و پس از تاييد هتک حرمت امام، آن را زشت خواند.

حزب اعتماد ملي در اين بيانيه اهانت به تمثال حضرت امام (ره) را "تاسف انگيز، زشت، شنيع و اهانت آميز" توصيف کرده است.

گفتني است، بي حرمتي به تمثال حضرت امام (ره) و پاره کردن تصاوير ايشان اقدامي بود که توسط برخي از حاميان ميرحسين موسوي در روز 16 آذر انجام شد و تصاوير آن ابتدا در رسانه هاي ضد ايراني از جمله "بي‌بي‌سي" و "العربيه" و سپس به صورت کوتاه از سوي رسانه ملي پخش شد.

اما در حالي که به دنبال پخش اين تصاوير موجي از خشم و اعتراض کشور را فرا گرفت، مهدي کروبي دبير کل حزب اعتماد ملي و از رهبران گروه سبز در نامه‌اي به ضرغامي که بعدها مشخص شد با تحريک و قلم سراج الدين موسوي مسئول دفتر حضرت امام(ره) در قم نوشته شده است، منکر هتک حرمت امام شد.

شيخ اصلاحات در اين نامه به جاي محکوم کردن اقدام طرفداران مهندس موسوي در پاره کردن عکس امام(ره)، تجمعات غيرقانوني گروه سبز را "اعتراضات واقعي و حقيقي مردم" ناميده بود و مدعي شده بود که برخي عامدانه به دنبال بد نام کردن اين تجمعات و باز کردن راه براي جريانات افراطي هستند!

وي حتي کروبي بدون اشاره به علت حمايت‌هاي نخست وزير اسرائيل و سران کشورهاي غربي از تجمعات حاميان اصلاحات، صدا و سيما را به "تفرقه پراکني و توهين مسلم و مبرز به بنيان گذار انقلاب اسلامي ايران و خدمت گذاران سي ساله آن" متهم کرده بود.

جالب آنکه کروبي پس از اين اظهارات، روز گذشته موضعي متفاوتي گرفت و به سايت تغيير گفت که با مهندس موسوي براي برپايي يک راهپيمايي درباره هتک حرمت امام به توافق رسيده است . http://www.rajanews.com/detail.asp?id=41380
با تشکر از همه ي شما عزيزان خبر روز
+ عباس 
وقتي به دستور آقاي احمدي نژاد عكس امام تو استوديو صدا وسيما پاره بشه و به آتشي كشيده بشه و بعد يك فيلم مونتاژ شده از آن بسازند خوب مملكت داري همينه ديگه فقط تورم را بالا بردن كه مملكت داري نيست