مهلت دوباره برای جامانده‏های طرح جمع آوری اطلاعات اقتصادی خانوار - خبر روز
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر کس از حلال خورد، دلش صاف و نازک و چشمانش اشک آلود شود و برای دعایش حجابی نباشد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
امروز: جمعه 103 فروردین 10
مهلت دوباره برای جامانده‏های طرح جمع آوری اطلاعات اقتصادی خانوارها


رییس مرکز آمار ایران اعلام کرد: برای افرادی که کد رهگیری خود را در طرح جمع آوری اطلاعات اقتصادی خانوارها گم کرده اند، مهلت دیگری تعیین می شود.

به گزارش واحد مرکزی خبر عادل آذر تاکید کرد: بیستم اردیبهشت تا دهم خرداد صرفاً برای دریافت اطلاعات اقتصادی افراد یا خانوارهای جامانده از سال87 است.

وی از خانوارهایی که کد رهگیری آنان مفقود شده است خواست به هیچ وجه در این مرحله به پایگاه اینترنتی مرکز آمار یا این مرکز مراجعه نکنند.

عادل آذر گفت: برای افراد یا خانواده هایی که کد رهگیری خود را گم یا فراموش کرده اند پس از مرحله جمع آوری اطلاعات اقتصادی خانوارهای جا مانده، مهلت دیگری تعیین می شود.

رئیس مرکز آمار ایران اعلام کرد: علاوه بر کسانی که کد رهگیری آنان مفقود شده است، همه افرادی هم که در سال 87 فرم اطلاعات اقتصادی را پر و ارائه کردند و اکنون افراد خانواده یا اطلاعات آنها تغییر کرده است در مهلت دیگری که برای اصلاح اطلاعات اقتصادی تعیین و اعلام می شود مراجعه کنند

وی افزود: برخی خانوارها هنگامی که با کد رهگیری قصد ورود به پایگاه را دارند، اجازه ورود به پایگاه را پیدا نمی کنند یا پیام هایی نظیر "اطلاعات شما موجود نیست" دریافت می کنند که این افراد نیز باید در مهلتی که برای اصلاح در نظر گرفته شده است مراجعه کنند.

وی درباره زمان دریافت پیش نویس فرم اطلاعات اقتصادی خانوارها که قرار است به صورت رایگان در اختیار خانوارهای جا مانده قرار گیرد تا پس از درج اطلاعات در آن و بررسی صحت و دقت ، آن را وارد پایگاه اینترنتی مرکز آمار کنند، گفت: این فرم ها از چند طریق از جمله با ورود به پایگاه اینترنتی مرکز آمار و دریافت چاپ و همچنین مراجعه حضوری به پایگاه های مرکز آمار در استان ها و شهرستان ها و نیز دفاتر پستی و مخابراتی قابل دریافت است که قبل از بیستم اردیبهشت اطلاع رسانی و امکان دریافت آن فراهم می شود.

بنابر این گزارش رئیس مرکز آمار ایران پیش از این چند بار با اشاره به آغاز دور جدید جمع آوری اطلاعات اقتصادی خانوارهای جامانده از دور قبل، نحوه مراجعه و جدول زمانبندی درج اطلاعات اقتصادی خانوارها را در پایگاه اینترنتی این مرکز اعلام کرده است.

عادل آذر افزود: دریافت اطلاعات اقتصادی خانوارها صرفا از طریق رایانه امکان پذیر است و خانوارهای جامانده ، از بیستم اردیبهشت تا دهم خرداد فرصت دارند بر اساس جدول زمانی تعیین شده و با توجه به آخرین رقم سمت راست شماره ملی سرپرست خانوار ، به پایگاه اینترنتی طرح جمع اوری اطلاعات اقتصادی خانوارهای کشور به نشانی yaraneh.amar.org.ir مراجعه و پس از درج اطلاعات خود در فرم مخصوص، آن را به این مرکز ارسال کنند.

رئیس مرکز آمار ایران گفت : برای خانوارهای جامانده ای که رقم سمت راست کد ملی سرپرست خانوار انان به شماره های 8 و 9 ختم می شود روزهای بیستم تا 22 اردیبهشت (سه روز) در نظر گرفته شده است.

وی افزود : خانوارهایی که آخرین رقم سمت راست کد ملی سرپرست خانوار به شماره های 6 و 7 ختم می شود باید روزهای 23 تا 25 اردیبهشت به پایگاه اینترنتی مراجعه کنند.

عادل آذرگفت : برای خانوارهایی که شماره ملی سرپرست خانوار جامانده به 4 یا 5 ختم شود، روزهای 26 تا 28 اردیبهشت در نظر گرفته شده است و انهایی که اخرین رقم سمت راست کد ملی انان شماره های 2 و 3 است باید روزهای 29 تا 31 اردیبهشت به پایگاه اینترنتی اعلام شده مراجعه کنند.

رئیس مرکز آمار ایران در ادامه افزود : خانوارهایی که آخرین رقم سمت راست شماره ملی سرپرست خانوار ارقام صفر و یک است، برای درج اطلاعات اقتصادی خود در فرم یارانه ای، روزهای اول تا سوم خرداد به پایگاه اینترنتی این مرکز مراجعه کنند.

عادل آذر گفت: کسانی که در این مدت های تعیین شده نتوانند وارد شوند و اطلاعات اقتصادی خانوار خود را وارد کنند نباید در نوبت دیگر خانوارهای جامانده وارد شوند و باید در مهلت مجدد اقدام کنند

وی افزود: از چهارم تا دهم خرداد ماه نیز فرصت مجددی برای خانوارهای جامانده ای که به هر علت نتوانستند بر اساس جدول زمانبندی اعلام شده اطلاعات اقتصادی خود را ارائه کنند، در نظر گرفته شده است.

عادل آذر به خانوارهای جامانده ای که تمایل به ارائه اطلاعات اقتصادی خود دارند توصیه کرد پیش از درج اطلاعات در پایگاه جمع اوری اطلاعات اقتصادی خانوار کشور از فرمی که در این پایگاه در نظر گرفته شده است کپی یا پرینت بگیرند و به عنوان پیش نویس از آن استفاده کنند و پس از اطمینان از دقت اطلاعات، آن را خود یا با همکاری افراد مطمئن وارد پایگاه اینترنتی مرکز امار کنند.

رئیس مرکز آمار ایران با تاکید بر اینکه در این مرحله، دریافت اطلاعات اقتصادی خانوارها صرفا از راه اینترنت امکان پذیر است، گفت : خانوارهای جامانده می توانند از منزل، محل کار، کافی نت ها و دفاتر خدمات مخابراتی و پستی که حتی در روستاهای دور افتاده کشور دایر است وارد پایگاه اینترنتی طرح جمع آوری اطلاعات اقتصادی خانوار شوند و پس از وارد کردن اطلاعات ، آن را به صورت اینترنتی ارسال کنند.

وی گفت: همچنین کسانی که کد رهگیری خود را گم کرده اند یا این کد اشکال دارد نباید در این دوره مراجعه کنند چون برای آنها نیز مهلت ویژه ای در نظر گرفته می شود.

عادل آذر تاکید کرد: شهروندانی که نام آنها به عنوان سرپرست یا عضو خانوار هنگام جمع آوری اطلاعات اقتصادی خانوارها در سال 87 به مرکز آمار ایران ارائه شده است دیگر نیاز نیست در این مرحله مراجعه کنند.

وی افزود : نرم افزار ورود اطلاعات اقتصادی خانوارها به گونه ای تعریف شده است که اگر نام فردی در آن موجود باشد اجازه ثبت نام مجدد را به ان فرد نمی دهد.

رئیس مرکز آمار ایران یادآورد شد برای افراد یا خانوارهایی که پیش از این نام نویسی کرده اند اما به دلایلی مانند ازدواج و تولد و نیز تغییرات درآمدی اطلاعات آنها تغییر کرده است ، زمان دیگری در نظر گرفته شده و این افراد در این مرحله نباید به پایگاه جمع آوری اطلاعات اقتصادی خانوار کشور مراجعه کنند.

وی گفت : ستادهای استانی برای پاسخگویی به پرسش های شهروندان در این باره شماره تلفن های ویژه ای را تعیین و اعلام می کنند.

http://www.rajanews.com/detail.asp?id=50165

فروشگاه اینترنتی شما

از طریق لینک های زیر می توانید از فروشگاه های بزرگ ایران مارکت سنتر خرید پستی کنید !!!

در این فروشگاه ها ازفیلم و سریال ،موسیقی  ،بازی کامپیوتری

،نرم افزار مالی و اداری و لوازم خودرو و موبایل ، نرم افزار اموزش زبان

  و هر چیزی که دلتون بخواد پیدا میشه !

می تونید از طریق لینک ها  یا سایت هایی مثل


 http://dsliran.ir/


http://filmoserial.ir/

http://mihaniran.ir/


http://iraneemruz.ir/

 وارد شوید و به راحتی اب خوردن سفارش اینترنتی بدید و در خونه تحویل بگیرید و تازه بعد تحویل گرفتن پولشو پرداخت کنید !!!(اینم برای اونایی که در خرید اینترنتی وسواس دارند!)




 نوشته شده توسط گروه خبری روز در پنج شنبه 89/2/23 و ساعت 7:37 عصر | نظرات دیگران()
 لیست کل یادداشت های این وبلاگ
کانال تلگرامی اخبار ( یارانه و اخبار جدید )
یارانه مهر واریز شد/ایرانیها 280هزار میلیارد تومان یارانه گرفتند
بازگشایی پایگاه اطلاعاتی آمار طی یک هفته آینده
اطلاعیه شماره 7 ستاد هدفمندی یارانه ها منتشر شد
پرداخت 40 هزارو 500 تومان یارانه اسفند ماه
عناوینی از سایت دولت
نتایج هفته اول اجرای قانون هدفمندی یارانهها
تصویب نرخهای جدید حمل و نقل
قیمت مصوب انواع نان
قیمت پله های 7 گانه مصارف برق
میزان سهمیه و قیمتهای جدید بنزین و گازوئیل و گاز خودرو
تعرفه های جدید گاز
فروشگاه اینترنتی شما
آغاز به کار سامانه جمع آوری اطلاعات اقتصادی خانوار از اول آذر ما
دفاع از قرآن
[همه عناوین(3262)][عناوین آرشیوشده]

بالا

طراح قالب: رضا امین زاده** پارسی بلاگ پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ

بالا