رهنورد هنوز از افشاگری احمدینژاد عصبانی است - خبر روز
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و چون دهقانان انبار هنگام رفتن امام به شام او را دیدند ، براى وى پیاده شدند و پیشاپیش دویدند . فرمود : ] این چه کار بود که کردید ؟ [ گفتند : عادتى است که داریم و بدان امیران خود را بزرگ مى‏شماریم . فرمود : ] به خدا که امیران شما از این کار سودى نبردند ، و شما در دنیایتان خود را بدان به رنج مى‏افکنید و در آخرتتان بدبخت مى‏گردید . و چه زیانبار است رنجى که کیفر در پى آن است ، و چه سودمند است آسایشى که با آن از آتش امان است . [نهج البلاغه]
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 1
رهنورد هنوز از افشاگری احمدی‌نژاد عصبانی است

همسر میرحسین موسوی از افشاگری رئیس جمهور درباره صحت مدرک تحصیلی‌اش ابراز ناراحتی کرد.

به گزارش شبکه ایران، همسر میرحسین موسوی هنوز از افشاگری رئیس جمهور درباره صحت مدرک تحصیلی‌اش در مناظره تاریخی سال گذشته، عصبانی است. این خبر را سایت جهان منتشر کرده است.

زهرا رهنورد در سخنانی که چند روز پیش در یک محفل دانشجویی زده است، به ماجرای افشای ایرادات مدرک تحصیلی‎‌اش در مناظره آقای موسوی با دکتر احمدی نژاد اشاره کرده و اظهار داشته است: "نگاه سرکوبگرانه و تبعیض‌آمیز به زن را در همان مناظره هم می‌توانستیم مشاهده کنیم چنانکه آقای احمدی‌نژاد سعی کرد حیثیت علمی و تحقیقاتی مرا زیر سئوال ببرد."

ماجرای مدرک تحصیلی رهنورد چه بود؟

موضوع مشکل دار بودن مدرک تحصیلی خانم رهنورد را اولین بار احمدی‌نژاد در مناظره با میرحسین موسوی اعلام کرد اما توضیحات ناکافی موسوی بر ابهام موضوع افزود.

پس از آن، هرچند خانم رهنورد اعلام کرد که حاضر است قانونی بودن مدرک خود را با ارئه سند اثبات کند اما این موضوع نیز، هرگز از انتشار مدارک تحصیلی او جلوگیری نکرد تا دیگر تردیدی در این زمینه باقی نماند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، خانم رهنورد مدرک دکترای خود را ظرف مدت 2 سال از دانشگاه آزاد اسلامی اخذ کرده و این در حالی است که وی در هنگام گذراندن تحصیلات در مقطع دکترا،‌ همزمان در مقطع کارشناسی ارشد در دانشکده هنر دانشگاه تهران نیز تحصیل می‌کرده و البته همزمان کارمند هم بوده است.

جالب اینجاست که در گواهینامه موقت پایان تحصیلات دکترای خانم رهنورد، صادره از واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد، نمره و رتبه قبولی او در آزمون ورودی دانشگاه خالی و سفید است.

گفتنی است مهندس موسوی از اعضای هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی بود که اخیرا با اصلاح اساسنامه این دانشگاه توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی، از این سمت برکنار شد.
منبع  ما :
http://www.rajanews.com/detail.asp?id=51125


 نوشته شده توسط گروه خبری روز در چهارشنبه 89/3/5 و ساعت 12:44 عصر | نظرات دیگران()
 لیست کل یادداشت های این وبلاگ
کانال تلگرامی اخبار ( یارانه و اخبار جدید )
یارانه مهر واریز شد/ایرانیها 280هزار میلیارد تومان یارانه گرفتند
بازگشایی پایگاه اطلاعاتی آمار طی یک هفته آینده
اطلاعیه شماره 7 ستاد هدفمندی یارانه ها منتشر شد
پرداخت 40 هزارو 500 تومان یارانه اسفند ماه
عناوینی از سایت دولت
نتایج هفته اول اجرای قانون هدفمندی یارانهها
تصویب نرخهای جدید حمل و نقل
قیمت مصوب انواع نان
قیمت پله های 7 گانه مصارف برق
میزان سهمیه و قیمتهای جدید بنزین و گازوئیل و گاز خودرو
تعرفه های جدید گاز
فروشگاه اینترنتی شما
آغاز به کار سامانه جمع آوری اطلاعات اقتصادی خانوار از اول آذر ما
دفاع از قرآن
[همه عناوین(3262)][عناوین آرشیوشده]

بالا

طراح قالب: رضا امین زاده** پارسی بلاگ پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ

بالا