پاییز 88 - خبر روز
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و ابن جریر طبرى در تاریخ خود از عبد الرحمن پسر ابى لیلى فقیه روایت کرده است ، و عبد الرحمن از آنان بود که با پسر اشعث براى جنگ با حجاج برون شد . عبد الرحمن در جمله سخنان خود در برانگیختن مردم به جهاد گفت : روزى که با مردم شام دیدار کردیم ، شنیدم على ( ع ) مى‏فرمود : ] اى مؤمنان آن که بیند ستمى مى‏رانند یا مردم را به منکرى مى‏خوانند و او به دل خود آن را نپسندد ، سالم مانده و گناه نورزیده ، و آن که آن را به زبان انکار کرد ، مزد یافت و از آن که به دل انکار کرد برتر است ، و آن که با شمشیر به انکار برخاست تا کلام خدا بلند و گفتار ستمگران پست گردد ، او کسى است که راه رستگارى را یافت و بر آن ایستاد ، و نور یقین در دلش تافت . [نهج البلاغه]
امروز: پنج شنبه 103 فروردین 9
کسانی که در مقابل ملت قرار گرفته اند در برابر عظمت انقلاب ناتوانند

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی امروز در آستانه ماه محرم در دیدار هزاران نفر از طلاب، روحانیون، فضلاء ، اساتید حوزه های علمیه و جمعی از ائمه جماعات مساجد تهران ، در سخنان بسیار مهمی، تبلیغ صحیح را ایجاد روشنگری و شاخص سازی در جامعه بخصوص در دوران فتنه دانستند و با اشاره به قضایای بعد از انتخابات بویژه اقدام اخیر دشمنان ملت ایران در اهانت به امام راحل (ره)، از حضور آگاهانه مردم در صحنه، قدردانی و همه آحاد مردم بویژه دانشجویان را به آرامش دعوت و خاطرنشان کردند: این بنای استوار که هندسه آن الهی است و بنای آنهم با دست یک مرد الهی پایه ریزی شده و بقای آن نیز به پشتوانه یک ملت الهی است، استوار خواهد ماند، و مخالفان آن به اهداف خود نخواهند رسید.


 

حضرت آیت الله خامنه ای در تبیین نقش تبلیغ و روشنگری صحیح در دوران فتنه به قضایای بعد از انتخابات اشاره کردند و افزودند: بعد از انتخابات، متأسفانه عده ای قانون شکنی، و ایجاد اغتشاش کردند و زمینه ای را به وجود آوردند که دشمنِ مأیوس و ناامید، جان بگیرد و آنقدر جسارت پیدا بکند، که در مقابل چشم انبوه دانشجویان علاقه مند به امام، انقلاب و نظام اسلامی به امام (ره) اهانت کند.

ایشان خاطرنشان کردند: این اهانت بزرگ، نتیجه آن قانون شکنی ها و دل خوش کردن به تشویق های رسانه های بیگانه بود و حالا که این خطاها و کارهای اشتباه انجام شده، برای پنهان کردن آن، به فلسفه بافی و استدلال تراشی روی آورده اند.

رهبر انقلاب اسلامی اینگونه فلسفه بافی ها بعد از خطاهای مکرر را عامل اصلی فتنه و غبارآلود شدن فضا دانستند و تأکید کردند: عده ای با شعار طرفداری از قانون، عمل خلاف قانون انجام می دهند، این عده شعار طرفداری از امام می دهند، اما کاری می کنند که نسبت به امام (ره) چنین گناه بزرگی انجام شود و دشمنان با خوشحالی براساس این اقدامات، تحلیل کنند و بعد هم برضد مصالح ملی و ملت ایران، تصمیم بگیرند. مشکل اصلی همین حرف ها و عمل های فریبکارانه و غبارآلودگی فضا است.

حضرت آیت الله خامنه ای افزودند: آن کسی که برای اسلام، انقلاب، و امام کار می کند، به محض اینکه ببیند، حرف و حرکت او موجب ایجاد جهت گیری بر ضد اصول شده، بلافاصله متنبه می شود و مسیر خود را اصلاح می کند. اما چرا این آقایان متنبه نمی شوند.

ایشان خاطرنشان کردند: وقتی از اصلی ترین شعار جمهوری اسلامی، یعنی استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی، اسلام آن حذف می شود، آقایان باید به خود بیایند و بفهمند که راه غلطی را می روند، وقتی در روز قدس که اساس آن برای دفاع از فلسطین و مقابله با رژیم صهیونیستی است، به نفع رژیم غاصب و برضد فلسطین شعار داده می شود، باید متنبه شوند و تبری خود را از این جریان اعلام کنند.

رهبر انقلاب اسلامی افزودند: چرا هنگامی که سران ظلم و استکبار که مظهر آن امریکا، فرانسه و انگلیس است از آنها حمایت می کنند، متنبه نمی شوند. چرا هنگامی که افراد فاسد فراری و سلطنت طلب و توده ای از انها حمایت می کنند، به خود نمی آیند و متوجه نمی شوند که مسیر آنها غلط و اشتباه است؟

حضرت آیت الله خامنه ای تأکید کردند: چشم خود را باز کنید و از این جریان تبری بجویید. آیا می شود به بهانه عقلانیت، این حقایق روشن را نادیده گرفت. نادیده گرفتن این حقایق، درست نقطه مقابل عقل است.

ایشان خاطرنشان کردند: عقل حکم می کند، در قضیه اهانت به امام (ره) بجای آنکه منکر اصل قضیه شوید، اهانت را محکوم کنید و بالاتر از آن به حقیقت و عمق این اقدام پی ببرید و متوجه شوید که دشمن کجا را هدف گرفته و بدنبال چیست.

رهبر انقلاب اسلامی افزودند: این برادران سابق ما که اسم و رسم خود را مدیون انقلاب اسلامی هستند، چرا به خود نمی آیند و چرا نمی بینند که دشمنان انقلاب و امام چگونه از سخنان و اقدامات آنان خوشحالند و کف و سوت می زنند و عکس آنان را سردست گرفته اند.

حضرت آیت الله خامنه ای با تأکید بر اینکه انتخابات براساس قانون انجام و تمام شد و اشکالی هم بر آن وارد نبود، خاطرنشان کردند: پایبندی به قانون اقتضا می کند که اگر رئیس جمهور منتخب را هم قبول نداشته باشیم، اما در مقابل قانون خاضع باشیم و به آن احترام بگذاریم.

ایشان با اشاره به جدایی برخی یاران امام و انقلاب در دوران امام و زاویه پیدا کردن آنان با امام (ره) و مطرود شدنشان، افزودند: این مسائل باید برای همه ما عبرت باشد البته من همانگونه که در نمازجمعه گفتم قائل به جذب حداکثری و دفع حداقلی هستم ولی برخی افراد ظاهراً خودشان اصرار بر فاصله گرفتن از نظام، و طرد شدن دارند.

رهبر انقلاب اسلامی عده قلیلی را که بواسطه سخنان و حرکات برخی افراد جسارت پیدا کرده و در مقابل نظام ایستاده اند، در برابر عظمت ملت ایران، صفر دانستند و تأکید کردند: این نظام، نظام الهی است و در طول سی سال گذشته، خداوند متعال بارها لطف و حمایت خود را در حق نظام اسلامی نشان داده است و اگر ما با خدا باشیم قطعاً خدا هم با ما خواهد بود.

حضرت آیت الله خامنه ای خاطرنشان کردند: مطمئناً دشمنان نظام اسلامی و جهانخوارانی که می خواهند با منطق های مغلوط بر دنیا مسلط شوند، از این ملت و ملت های مستقل تو دهنی خواهند خورد.

ایشان با تأکید بر اینکه دشمنان نظام، همچنان انقلاب اسلامی، امام راحل عظیم الشأن، ملت مقاوم ایران و جوانان این ملت را نشناخته اند، افزودند: دانشجویان، امروز از لحاظ علمی و معنوی جزو برترین دانشجویان هستند و همواره هوشیارانه در صحنه حضور دارند و در قضایای اخیر هم بارها امتحان خوبی داده اند.

رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به خشم و ناراحتی قشرهای مختلف مردم، در پی اهانت به امام راحل (ره)، این واکنش ها و اعلام برائت ها را به حق و مناسب دانستند و تأکید کردند: همه باید آرامش خود را حفظ کنند و بدانند کسانی که در مقابل ملت قرار گرفته اند، بی ریشه هستند و در برابر عظمت ملت ایران و انقلاب اسلامی توانایی ماندن نخواهند داشت.

حضرت آیت الله خامنه ای با تأکید بر اینکه اگر لازم باشد مسئولان و حافظان قانون، به وظیفه خود عمل خواهند کرد، افزودند: البته دانشجویان موظفند، افرادی را که منشأ فساد هستند، شناسایی و به دیگران معرفی کنند اما همه کارها باید با آرامش انجام شود.

ایشان حفظ آرامش و امنیت را مهمترین وظیفه برشمردند و خاطرنشان کردند: دشمنانی که به دنبال ایجاد ناامنی و اغتشاش هستند با مردم طرف هستند و البته دستگاههای قانونی هم وظایفی دارند که باید به وظایف خود عمل کنند.

رهبر انقلاب اسلامی تأکید کردند: دشمنان ملت ایران و نظام اسلامی همچون کف روی آب هستند که از بین خواهند رفت و آن چیزی که باقی می ماند اصل نظام اسلامی است.

حضرت آیت الله خامنه ای در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سه مناسبت مهم روز مباهله، ماه محرم، و سالروز وحدت حوزه و دانشگاه، پیام اصلی این سه مناسبت را ابلاغ حقیقت و روشنگری مردم بیان کردند و افزودند: پیامبر اسلام (ص) در روز مباهله، به منظور روشنگری مردم و شاخص سازی برای حق و باطل، عزیزترین انسانها را به صحنه آورد و در روز عاشورا نیز امام حسین (ع) برای بیان حقیقت و روشنگری در طول تاریخ، عزیزترین عزیزان خود را به وسط میدان آورد و با گفتار و عمل و با پرداخت هزینه ای سنگین، به ابلاغ حقیقت پرداخت.

ایشان هدف اصلی وحدت حوزه و دانشگاه را نیز، برقراری پیوند حقیقی و استفاده از ظرفیت های معنوی و مادی این دو مجموعه اثرگذار دانستند و تأکید کردند: در این مناسبت نیز هدف اصلی تبلیغ پیام الهی و ابلاغ حقیقت است.

رهبر انقلاب اسلامی، پایه های اصلی تبلیغ را، بصیرت، یقین و عمل برشمردند و خاطرنشان کردند: در تبلیغ باید بصیرت و ایمان قلبی متعهدانه و یقین به پیام وجود داشته باشد تا براساس آن عمل و حرکت شکل گیرد و در واقع چنین تبلیغی، عمل صالح خواهد بود.

حضرت آیت الله خامنه ای با تأکید بر اینکه لازمه و شرط اصلی تبلیغ صحیح، جریان سازی، گفتمان سازی، و شاخص سازی است، افزودند: این جریان سازی و شاخص سازی نیازمند برنامه ریزی دقیق و مستمر است و یکی از نیازهای اصلی حوزه های علمیه برای تبلیغ، لزوم وجود مرکز برنامه ریزی و نیازسنجی به منظور تبلیغ صحیح و جریان سازی است.

ایشان هدف از گفتمان سازی در تبلیغ را، ارتقای اندیشه و معرفت دینی در مردم دانستند و خاطرنشان کردند: رشد معرفت دینی مردم اگر همراه با تعهد باشد، عمل را در جامعه بوجود خواهد آورد.

رهبر انقلاب اسلامی ماه محرم را بهترین فرصت برای تبلیغ صحیح، و شاخص سازی در جامعه بویژه در دوران فتنه، برشمردند و افزودند: در دنیایی که اساس کار دشمنانِ حقیقت بر فتنه سازی است، اساس کار طرفدارانِ حقیقت باید بر بصیرت و راهنمایی باشد.

حضرت آیت الله خامنه ای در تبیین دو شرط اصلی تبلیغ افزودند: تبلیغ و بیان حقیقت اگر در مسیر الهی و برای خدا و همراه با اخلاص باشد و در این مسیر هم از غیرخدا یعنی قدرتمندان و طواغیت هراسی به دل راه داده نشود، قطعاً نتیجه بخش و اثرگذار خواهد بود.

حضرت آیت الله خامنه ای در جمع بندی موضوع تبلیغ صحیح و شرایط و لوازم آن تأکید کردند: اقدام همراه با یقین و شجاعت، و حساب و کتاب آن را به عهده خدا گذاشتن، چارچوب اصلی تبلیغ اسلامی است.

ایشان نکاتی را هم درخصوص تبلیغ و عزاداری در ماه محرم بیان کردند و افزودند: باید سعی شود همانگونه که امام راحل (ره) در سخنی ژرف نگرانه فرمودند، عزاداریها در محرم به شکل سنتی و همراه با روضه خوانی و اشک برای مصائب امام حسین (ع) و خاندان ایشان باشد.

رهبر انقلاب اسلامی روضه خوانی و ذکر مصیبت را پیوند عاطفی با اولیاء الهی و پشتوانه بسیار ارزشمند برای پیوند فکری و عملی با معارف دینی دانستند و افزودند: این پیوند عاطفی در واقع همان مودتی است که در قرآن کریم آمده و اگر این مودت نباشد، ولایت و اطاعت هم وجود نخواهد داشت و ممکن است همان بلایی که بر سر امت اسلامی در دوران های اول بدلیل کنار گذاشتن مودت آمد، تکرار شود.

حضرت آیت الله خامنه ای تأکید کردند: تشریح حوادث عاشورا و ذکر مصیبت لازم است و عده ای از موضع روشنفکری نگویند که چه نیازی به ذکر مصیبت و گریه است.

ایشان درخصوص عزاداری سنتی خاطرنشان کردند: انجام عزاداری به شکل متعارف آن و حرکت بصورت دستجات سینه زنی و ذکر مصیبت موجب بیشتر شدن ارتباطات عاطفی مردم خواهد شد اما باید از برخی اشکال عزاداری، همچون قمه زنی که بد و ناصحیح است و قبلاً هم بر ترک آن تأکید شده پرهیز شود.

رهبر انقلاب اسلامی در ادامه سخنان خود و در تشریح اهمیت تبلیغ و روشنگری حقیقت، در زمان فتنه، به دوران پیامبر (ص) و حضرت علی (ع) اشاره کردند و افزودند: در زمان پیامبر (ص) بیشترین مسائل در خصوص روشنگری، مربوط به منافقین بود و در زمان حضرت علی (ع) هم اصلی ترین چالش، مواجهه با افراد مدعی اسلام بود که به دلیل هواهای نفسانی در مسیر اشتباه، حرکت می کردند.

حضرت آیت الله خامنه ای، چنین شرایطی را، دشوار و پیچیده خواندند و خاطرنشان کردند: در چنین شرایطی، مسائل برای مردم مشتبه می شود و خواص گرفتار شک و تردید می شوند و این شکِ خواص، پایه حرکت صحیح جامعه اسلامی را همچون موریانه می جَوَد.

ایشان یکی از مشکلات کنونی جامعه بین المللی را در شرایط کنونی، همین مسئله دانستند و افزودند: در سطح بین المللی، دشمنان از همه ابزارها برای مشوه کردن اذهان مردم اعم از عوام و خواص استفاده می کنند که از جمله آنها میتوان به شعارها و ادعاهای قانونگرایی، حمایت از حقوق بشر، و طرفداری از مظلوم اشاره کرد.

رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به سخنان چند روز پیش رئیس جمهور امریکا که مدعی لزوم پاسخگویی دولتهای قانون شکن شده بود، خاطرنشان کردند: کدام دولت قانون شکن تر از دولت امریکا است که براساس یک دروغ، عراق را اشغال و این همه مصائب را بر ملت عراق وارد کرد.

حضرت آیت الله خامنه ای افزودند: دولت امریکا براساس کدام قانون، به اشغالگری خود در عراق ادامه می دهد و براساس کدام قانون، نیروهای نظامی خود را در افغانستان افزایش می دهد و هر روز تعدادی از مردم بیگناه این کشور را به خاک و خون می کشد.

ایشان با تأکید بر اینکه دولت امریکا مظهر بی قانونی در جهان است ولی در ظاهر به گونه ای دیگر عمل می کند، افزودند: معنی فتنه همین است و برای مقابله با این جریان گنداب فاسد که تلاش دارد با ابزارهای مختلف خود در افکار عمومی جهان رسوخ پیدا کند، تنها راه، روشنگری و بیان حقیقت است، که وظیفه ای سنگین بشمار می رود.

رهبر انقلاب اسلامی، ترویج اختلافات مذهبی را یکی دیگر از شیوه ها، برای ایجاد تردید و اختلاف در میان مسلمانان دانستند و تأکید کردند: تنها راه مقابله با اختلافات مذهبی، بصیرت، روشنگری، تبلیغ صحیح و در دام دشمن نیفتادن است.

در ابتدای این دیدار آیت الله مقتدایی مدیر حوزه علمیه قم در سخنانی، تبیین معارف اهل بیت علیهم السلام و اسلام ناب، و راه امام (ره) را محورهای اصلی فعالیتهای حوزه های علمیه و مبلغان دانست و گفت: به منظور هماهنگی و سیاستگذاری کلان تبلیغ و استفاده از همه ظرفیت ها، و پاسخگویی به نیازهای روز، یک شورای مرکزی تبلیغ طراحی و راه اندازی شده است.

http://www.iribnews.ir/Default.aspx?Page=MainContent&news_num=208350
 نوشته شده توسط گروه خبری روز در یکشنبه 88/9/22 و ساعت 6:9 عصر | نظرات دیگران()

بدون شرح ؟؟؟؟ نظر بدید

 
 بانگداد افشا می کند - زوایای پنهان یک تصویر 

فریب بزرگ



این عکس مشهور ترین تصویر میر حسین موسوی است که مربوط به اوایل انقلاب می باشد و در زمان انتخابات توسط ستاد موسوی به صورت گسترده چاپ و تکثیر شده است .

تصویر حقیقی به زیر شکل بوده است و شعار " مرگ بر آمریکا " از تصویر به طرز ماهرانه ای حذف شده .





 

حال این سوال مهم باقی می ماند که چه اهدافی در پس این اقدام فریبکارانه نهفته است ؟ و چرا این حقیقت و دوگانگی بزرگ از ملت ایران پنهان شده است ؟

قضاوت با شماست 

بانگداد افشا می کند ...



منبع | نویسنده : اختصاصی بانگداد

Print  پرینت صفحه

بدون شرح ؟؟؟؟ نظر بدید

http://bangdad.com/bangdad/pages/details.asp?id=48
 نوشته شده توسط گروه خبری روز در یکشنبه 88/9/22 و ساعت 6:4 عصر | نظرات دیگران()
جدیدترین راهبردها برای فرار از رسوایی دانشجوی زن نما
پوشش زنانه که برای مرد عیب نیست/ بنی‌صدر هم فقط سبیلش را زده بود!

بازداشت مجید توکلی از آشوبگران دانشگاه امیرکبیر در عصر روز 16 آذر در حالی که با لباس زنانه قصد فرار از دانشگاه را داشت و انتشار تصاویر وی در پوشش زنانه، به موضوعی حیثیتی برای جریان آشوبگر تبدیل شده و وابستگان به این جریان به‌منظور توجیه این رفتار، اظهارات و پیشنهادهای عجیبی مطرح کرده‌اند.

به گزارش رجانیوز، در حالی که طی روزهای اخیر جریان سرخورده از این رفتار نوعی جنون سیاسی را در پیش گرفته و پیشنهاداتی مانند به سر کردن روسری و انتشار تصاویر آن به‌منظور عادی جلوه دادن فرار توکلی با لباس زنانه را مطرح کرده است، علیرضا نوری زاده ضدانقلاب فراری نیز گفت‏:‏ پوشیدن لباس زنانه برای یک مرد عیب نیست، زیرا همه می دانند(!) که مجید توکلی سمبل مبارزات دانشجویان است‏.‏

نوری زاده که در شبکه تلویزیونی تجزیه‌طلبان کرد سخن می گفت، افزود‏:‏ روز چهارشنبه گذشته روزنامه ایران عکسی از مجید توکلی را چاپ کرد و نوشت که وی با لباس زنانه در حال فرار از دانشگاه دستگیر شد‏.

این ضد انقلاب فراری در ادامه مدعی شد‏:‏ این عکس با فتو شاپ مونتاژ شده بود و اگر هم واقعی باشد، اشکالی ندارد. رژیم همین ترفند را در مورد ابوالحسن بنی صدر هم به کار برد و در عکسی، وی را با لباس زنانه هنگام فرار از کشور نشان داد، در حالی که بنی صدر فقط سبیل خود را زده بود‏!‏

نوری زاده که سابقه همکاری با رادیو اسرائیل را در پرونده کاری خود دارد، در توجیه اخراج توکلی از دانشگاه، چندین ترم مشروطی را دلیل اخراج وی ندانست و گفت‏:‏ همه ملت می دانند(!) که توکلی به خاطر شهامتش از دانشگاه اخراج شد و این مساله ربطی به معدل زیر ‏10‏ وی ندارد‏.

نوری زاده که همواره در برنامه های پیشین خود در ادامه سیاست فرافکنی خود تلاش می کرد تا سردارعلی فضلی از فرماندهان دلاور دفاع مقدس را فردی بریده از انقلاب و رهبری و مدافع جریان سبز معرفی کند، و حتی اظهارات وی در سیمای جمهوری اسلامی را در دفاع از خط ولایت و رهبری ساختگی و ظاهری خوانده بود، یک‌باره موضع خود را عوض کرد و در ادامه داستان‌سرایی‌های تمام‌نشدنی خود گفت‏:‏ دولت ایران علی فضلی که زمانی بسیجیان می گفتند وجودش با مردم است را با اعطای سمت معاون کل بسیج رژیم خرید و حتما وی از این مساله خیلی خوشحال است.
http://rajanews.com/detail.asp?id=41200


 نوشته شده توسط گروه خبری روز در یکشنبه 88/9/22 و ساعت 6:2 عصر | نظرات دیگران()
حمله دوباره حامیان موسوی به خبرنگار صداوسیما

حامیان موسوی در واکنش به افشاگری‌های صداوسیما درباره ماهیت واقعی جریان فتنه، به سمت خبرنگار صداوسیما هجوم برده و قصد ضرب و شتم وی را داشتند.

به گزارش فارس، حامیان موسوی در دانشگاه تهران که در مقابل دانشکده فنی این دانشگاه تجمع کرده‌اند، پس از سر دادن شعارهایی نظیر "ننگ ما، ننگ ما، صدا و سیمای ما " و "20:30 حیا کن، دانشگاهو رها کن " علیه افشاگری صداوسیما درباره اهانت حامیان موسوی به تمثال حضرت امام(ره)، دقایقی پیش با دیدن خبرنگار واحد مرکزی خبر، قصد داشتند وی را مورد ضرب و شتم قرار دهند.

خبرنگار واحد مرکزی خبر با دیدن هجوم حامیان موسوی به سمت خود، از دست آنها گریخت و مسئولان حراست دانشگاه نیز با قرار گرفتن در مقابل حامیان موسوی از ادامه حمله آنها به سمت خبرنگار واحد مرکزی خبر جلوگیری کردند.

بنابراین گزارش، این چندمین بار است که حامیان موسوی خبرنگاران را در دانشگاه مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند.
در تجمع روز 17 آذر نیز حامیان موسوی ضمن ضرب و شتم خبرنگار و فیلم‌بردار واحد مرکزی خبر، دوربین صداوسیما را دزدیدند.

بر اساس این گزارش، حامیان موسوی در این تجمع شعارهایی در حمایت از شیخ مطرود امام سردادند.

گفتنی است امام خمینی(ره) در نامه‌ای که در تاریخ 6 فروردین 68 خطاب به منتظری صادر شد، فرمودند: "نامه‌ها و سخنرانی‌های منافقین که به وسیله شما از رسانه‌های گروهی به مردم می‌رسید؛ ضربات سنگینی بر اسلام و انقلاب زد و موجب خیانتی بزرگ به سربازان گمنام امام زمان -روحی له الفدا- و خون‌های پاک شهدای اسلام و انقلاب گردید؛ برای اینکه در قعر جهنم نسوزید خود اعتراف به اشتباه و گناه کنید، شاید خدا کمکتان کند.

والله قسم، من از ابتدا با انتخاب شما مخالف بودم، ولی در آن وقت شما را ساده‌لوح می‌دانستم که مدیر و مدبر نبودید ولی شخصی بودید تحصیل‌کرده که مفید برای حوزه‌های علمیه بودید و اگر این گونه کارهاتان را ادامه دهید مسلما تکلیف دیگری دارم و می‌دانید که از تکلیف خود سرپیچی نمی‌کنم. و الله قسم، من با نخست‌وزیری بازرگان مخالف بودم ولی او را هم آدم خوبی می‌دانستم. و الله قسم، من رای به ریاست جمهوری بنی‌صدر ندادم و در تمام موارد نظر دوستان را پذیرفتم.

سخنی از سر درد و رنج و با دلی شکسته و پر از غم و اندوه با مردم عزیزمان دارم: من با خدای خود عهد کردم که از بدی افرادی که مکلف به اغماض آن نیستم هرگز چشم‌پوشی نکنم. من با خدای خود پیمان بسته‌ام که رضای او را بر رضای مردم و دوستان مقدم دارم؛ اگر تمام جهان علیه من قیام کنند دست از حق و حقیقت برنمی‌دارم. "
http://rajanews.com/detail.asp?id=41237


 نوشته شده توسط گروه خبری روز در یکشنبه 88/9/22 و ساعت 6:1 عصر | نظرات دیگران()
 بانگداد افشا می کند - حمله به دانشجویان مستقل توسط اعضای انجمن اسلامی 

دانشجویان مستقل همچنان مظلوم هستند


بانگداد افشا می کند - حمله به دانشجویان مستقل توسط اعضای انجمن اسلامی



پس از بررسی و مرور تصاویر 16 آذر نقش اعضای انجمن اسلامی در ایجاد تنش و درگیری در دانشگاه تهران برملا شد .

این تصاویر بر اساس گزارش وب سایت رسمی خبرنامه دانشجویان ایران متعلق به فردی به نام " م . ه " یکی از اعضای انجمن اسلامی دانشگاه تهران و از فعالان ستاد موسوی می باشد .

فرد مذکور بار ها در تجمعات غیر قانونی حضور داشته و در درگیری های 16 آذر به دانشجویان مستقل حمله کرده است .

لازم به ذکر است اعضا اصلی انجمن اسلامی قبل از 16 آذر با خاتمی جلسه اختصاصی داشته اند .


 



منبع | نویسنده : اختصاصی بانگداد

Print  پرینت صفحه



 نوشته شده توسط گروه خبری روز در یکشنبه 88/9/22 و ساعت 5:59 عصر | نظرات دیگران()
گزارش فارس از تجمع امروز در دانشگاه تهران؛
حامیان موسوی 20 دقیقه پس از اعلام تحصن، صحنه را ترک کردند

خبرگزاری فارس: حامیان موسوی امروز در دانشگاه تهران اعلام کردند تا زمان استعفای فرهاد رهبر رئیس دانشگاه تهران تحصن می‌کنند، اما تنها 20 دقیقه پس از اعلام تحصن، صحنه را ترک گفته و متفرق شدند.


به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه خبرگزاری فارس، عده‌ای از حامیان موسوی که روز گذشته در پشت اصلی دانشگاه تهران تجمع اعتراض‌آمیز برگزار کرده بودند، از ساعت 12 امروز در حالی که دانشجویان دانشگاه تهران در اعتراض به اهانت به ساحت امام‌خمینی(ره) در مسجد دانشگاه تهران تحصن 3 روزه خود را آغاز کرده و درحال اقامه نماز ظهر و عصر بودند، در اعتراض به افشاگری صدا و سیما درباره ماهیت اصلی جریان فتنه و اهانت این فرقه به تمثال امام‌خمینی(ره) از مقابل دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران تجمع خود را آغاز کرده و با همراه داشتن نمادهای سبزرنگ و در دست داشتن تصاویر زندانیان سیاسی و با پوشاندن صورت‌های خود و سر دادن شعارهای "خاتمی، خاتمی "، "یا حسین، میرحسین " از مقابل مسجد دانشگاه تهران عبور کرده و در پشت در اصلی دانشگاه تهران به سردادن شعارهای خود ادامه دادند.
از نکات جالب در این تجمع آن بود که در این بین تعدادی از حامیان موسوی بادکنک‌های سبز را همراه خود داشتند، اما ترکیدن یکی از بادکنک‌ها موجب شد که حامیان موسوی که در اطراف آن بودند ترسیده و برای فروخوردن ترس خود شروع به هو کردن‌های مداوم کردند.
در ساعت 13:10 حامیان موسوی در اصلی دانشگاه تهران را ترک کرده و به سمت دانشکده فنی حرکت کردند. در این بین حامیان موسوی مقابل دوربین‌های واحد مرکزی خبر که در حال تصویربرداری از حاشیه‌های تجمع در دانشگاه تهران بود، ایستاده و شعارهای "ننگ ما، ننگ ما، صدا و سیمای ما " ، " بیست و سی حیا کن دانشگاه و رها کن " را سر دادند.
در ادامه این تجمع حامیان موسوی با حضور در مقابل دانشکده فنی دانشگاه تهران به حالت تحصن در مقابل این دانشکده نشسته و اعلام کردند تا فرهاد رهبر رئیس دانشگاه تهران استعفا ندهد به تحصن خود ادامه خواهند داد و با سر دادن شعارهای "دانشجوی با غیرت حمایت حمایت " ، "‌تا استعفا نگیری سر کلاس نمی‌ریم " سعی داشتند سایر دانشجویان را که تماشاگر این تجمع بوده و دور آنان ایستاده بودند را به این تحصن ترغیب کنند.
در این بین که دوربین‌های واحد مرکزی خبر در حال تصویربرداری بود ناگهان عده‌ای از حامیان موسوی به این دوربین‌ها حمله کرده و خبرنگار واحد مرکزی خبر با دیدن هجوم آنها به سمت خود، به سمت جنوب دانشگاه تهران حرکت کرد و مسئولان حراست دانشگاه با قرار گرفتن در مقابل حامیان موسوی از ادامه حمله آنها به سمت این خبرنگار جلوگیری کردند.
پس از این اقدام حامیان موسوی، نماینده انجمن اسلامی دانشگاه تهران در سخنانی گفت: طبق دموکراسی، رئیس دانشگاه باید به صورت آزادانه انتخاب شود و تمامی دانشجویان سبز با آزادی سبز موافقند پس باید زهرا رهنورد به عنوان رئیس دانشگاه تهران معرفی شود و تا فرهاد رهبر رئیس فعلی دانشگاه تهران استعفا ندهد و یا از دانشجویان عذرخواهی نکند هر روز در دانشگاه تهران همین بساط برپا خواهد بود.
تجمع حامیان موسوی در ساعت 14 به پایان رسید و آنها به نشانه اعتراض در راهروهای دانشکده فنی حضور پیدا کرده و در کلاس‌های درس خود حاضر نشدند.

 

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8809221535


 نوشته شده توسط گروه خبری روز در یکشنبه 88/9/22 و ساعت 5:56 عصر | نظرات دیگران()

ما همگی مجیدیم!

 

اندر احوالات اسطوره جنبش سبز دانشجویی!؟

 

 

 

بعد از افتضاح لیدر دانشجویان سبزپوش و "اسطوره مقاومت جنبش دانشجویی"!؟ و فرار با لباس زنانه از دانشگاه، گام جدیدی برای شستن این لکه ننگ از پیشانی سبزپوشان آغاز شده است.

در این حرکت جدید سبزپوشان فتنه‌گر قرار است در حمایت از "مجید توکلی" همگی لباس زنانه پوشیده و روسری بر سر نمایند و عکسهای خود را در وبلاگها و سایتهایشان منتشر کنند تا بیش از پیش ماهیت هواداران سرسبز آقای موسوی و کروبی را برملا سازند.

همچنین کمپینی با عنوان کمپین "مردان باحجاب" برای آزادی مجید توکلی ، آغاز به کار کرده است که همه "علاقمندان تغییر جنسیت" می‌توانند در آن عضو شوند!؟

هرچند پیش از این در بین سبزپوشان پوشیدن لباس مردانه توسط زنان مرسوم بوده!، اما حضور مردان سبزپوش با آرایش و لباس زنانه، آخرین اقدام قابل توجه! این جریان در تعریف هویت فتنه سبز می باشد.

البته ناگفته نماند این "اقدام سیاسی - انقلابی"!؟ سبزپوشان پیشینه تاریخی نیز داشته و پیش از این ابوالحسن بنی صدر نیز که خود را رئیس جمهور قاطبه ملت می دانست! توانست با سربلندی و موفقیت(با آرایش کامل زنانه) از کشور بگریزد. همچنین با مروری بر تاریخ اسلام اقدام عمروعاص در خلع سلاح کردن امیرالمومنین(ع) در جنگ تاریخی صفین را نیز می‌توان از جمله این "اقدامات نامتقارن" جنبش سبز دانست!!!

در این بین سران خارج نشین کودتای مخملین که وضع را خیلی وخیم دیده‌اند به سرعت وارد معرکه شده و در حمایت از دوجنسه جنبش سبز، دست به قلم برده‌اند. به عنوان نمونه "حمید دباشی" از آمریکانشینان حامی موسوی در نوشته ای ضمن حمایت از توکلی ماهیت ضداسلامی خود را به خوبی آشکار می‌کند و می‌نویسد:

«افتخار می‌کنم که روسری مادر مرحومم را سر کرده‌ام. همان روسری که در ایران به زور سر زنم کردند. همان روسری که اگر خواهران من در اروپا سر کردنش را انتخاب کنند، تحقیر خواهند شد. و همان روسری که ابتذال عقب‌افتاده‌ای که الان بر ایران حکومت می‌کند، فکر می‌کند اگر آن را سر مجید توکلی کند، تحقیرش کرده است - او امروز نزد ما عزیزتر و شریف‌تر از هر زمان دیگری است. ما، همه، مجید توکلی هستیم - و ما مردان ایرانی خیلی دیر داریم این کار را می‌کنیم. اگر ?? سال پیش این کار را کرده بودیم، یعنی زمانی که روسری به آن دسته از خواهران ما که نمی‌خواستند آن را بر سر کنند تحمیل شد، شاید امروز در این وضع نبودیم.»

بعد از گذشت چند روز از دستگیری "اسطوره جنبش سبز دانشجویی!" همه منتظرند تا در حمایت از وی، تصاویر زیبای عطاالله مهاجرانی, دکتر سروش, محسن سازگارا, محسن کدیور، علی افشاری، و دیگر سران سبزپوش داخلی و خارجی را در هیبت جدید زنانه ببیند!

نکته جالب آخر اینکه یکی از "مردان باحجاب" حامی موسوی در فیس بوک چنین نوشته است: «اگر کسی از ما را حتی لخت در کوچه ها بچرخانید، ما نیز لخت می‌شویم.»!

 

* * *

چه به جا و حکیمانه امام سجاد(ع) فرموده اند:

 

الحمدلله الذی جعل اعداءنا من الحمقا

 

خدا را شکر که دشمنان ما را از احمق ها قرار داد.

 

اون هم از نوع سبزش!؟

 

* * *

 

عکس استاد دانشگاه کلمبیا دکتر حمید دباشی از علاقمندان به موسوی و کروبی:

 

 

 

عکس افتخار آمیز نیک آهنگ کوثر، کاریکاتوریست ابله حامی موسوی:

 

منتظر عکس عطاالله مهاجرانی, دکتر سروش, محسن سازگارا, محسن کدیور، علی افشاری، و دیگر سران سبزپوش داخلی و خارجی در هیبت جدید زنانه باشید!...

 http://bimemoj.blogfa.com/post-168.aspx


 نوشته شده توسط گروه خبری روز در یکشنبه 88/9/22 و ساعت 5:52 عصر | نظرات دیگران()
نظر شما در باره ی بی بی سی فارسی چیست ؟
بی بی سی هم خط امامی شد!

سایت اینترنتی بی بی سی که به همراه شبکه ماهواره ای آن از چندین روز پیش از 16آذر با انتشار اخبار، گزارش و مطالب مغرضانه و جهت دار سعی در تغییر ماهیت روز دانشجو داشت و دانشجویان را به اغتشاش و آشوب دعوت می کرد، به اقدام روشنگرانه صداوسیما در افشای ماهیت مدعیان خط امام(ره) حمله کرد.

این سایت که مستقیماً با بودجه استعمار پیر اداره می شود، روز گذشته با انتشار عکس امام(ره) مطلبی را ذیل عنوان «انتقاد از پخش فیلم تلویزیونی اهانت به عکس آیت الله خمینی» منتشر کرد و از صداوسیما بخاطر پخش تصاویر اهانت حامیان موسوی به امام خمینی(ره) انتقاد کرد!

اتاق فرمان آشوب های انتخاباتی در گزارش خود با استناد به نامه نگاری های موسسه تنظیم و نشر آثار امام و مهدی کروبی به ضرغامی، تصاویر پخش شده را جعلی خواند. نکته جالب و مشترک در موضع موسسه حفظ آثار امام، کروبی و بی بی سی نسبت به این حرکت موهن آن است که هیچکدام اصل ماجرا و توهین کنندگان را مورد عتاب و خطاب قرار نداده و همگی صداوسیما را محکوم کرده اند که تنها جرم آن افشای ماهیت این مدعیان ناسپاس و دروغگوی خط امام است. در حالی که تا دیروز یکی از اتهامات رسانه ملی سانسور خبرها بود، دلسوزی بی بی سی برای حفظ حریم امام(ره)، ماهیت مدعیان خط امام را بیش از پیش روشن می کند!

http://www.rajanews.com/detail.asp?id=41140

 

نظر شما چیست ؟ مشارکت کنید

نظر شما در باره ی بی بی سی فارسی چیست ؟

 نوشته شده توسط گروه خبری روز در شنبه 88/9/21 و ساعت 10:28 صبح | نظرات دیگران()
کشف اثر نماز توسط دانشمند آمریکایی
یک دانشمند آمریکایی در تحقیقی به تاثیرات شگفت‏انگیز نماز بر بدن انسان پی برد.

به گزارش خبرگزاری اهل‏بیت(ع) ـ ابنا ـ «رامشاندرن» در تحقیقی که در مورد وضعیت بدن انسان هنگام نمازخواندن، با مجموعه‏ای از پژوهشگران آمریکایی انجام داد، به فعالیت بیشتر مغز انسان و آرامش روحی هنگام نماز آگاه شد.

در این تحقیق علمی، مشخص شدن این وضعیت پس از 50 ثانیه از آغاز نماز آشکار می‏شود.

در این تحقیق آمده است: میانگین ضربان قلب و احتمال لخته شدن خون به صورت مشترک در حین نماز بین20 الی 30 درصد کاهش می‏یابد و همچنین پوست بدن مقاومت بیشتری پیدا می‏کند.

همچنین در عکس‏هایی که از مغز در هنگام نماز گرفته شده است، فعالیت مغز نمازگزار به صورت قابل توجهی در مقایسه با حالت‏های عادی افزایش پیدا می‏کند و نورون‏های عصبی به صورت نورانی در اشعه‏های دریافتی از مغز به نمایش در می‏آید.

روزنامه "واشنگتن‏پست" در این رابطه نوشت: این تحقیقات علمی اسرار نهان مغز انسان را روشن می‏کند. روزنامه "ساینس" نیز در شماره گذشته خود با تقدیر از اینگونه تحقیقات بر رابطه قطعی دین و علم تاکید کرد.

 نوشته شده توسط گروه خبری روز در شنبه 88/9/21 و ساعت 10:25 صبح | نظرات دیگران()
پیام تسلیت دفتر تحکیم بمانسبت هتک حرمت امام

دفتر تحکیم وحدت در اعتراض به اهانت تعدادی دانشجونما به ساحت مقدس امام خمینی(ره) با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد:نسل برآمده از تفکر خمینی کبیر اجازه تعدی به مقدسات خود را نمی‌دهد و پاسخ این افراد را با سیلی محکم خواهد داد.

به گزارشرجانیوز متن بیانیه دفتر تحکیم وحدت به شرح زیر است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
انالله و انا الیه راجعون
ملت شریف ایران
اقدام بی‌شرمانه عده‌ای دانشجونما در سالگرد 16 آذر مبنی بر توهین به ساحت مقدس امام راحل و نظام مقدس جمهوری اسلامی قلب هر انسان آزاده‌ای را به درد آورد، خمینی عزیزی که نماد آزادی، استقلال و اسلام ناب در عصر حاضر است. چه بسیار جان‌های ارزشمندی که در طول نیم قرن اخیر در پرتو اندیشه ناب و تابناک این بزرگ مرد تاریخ فدای اسلام شده است و مستبدانی که از اسم مبارک ایشان لرزه بر اندامشان افتاده است. امامی که دانشگاه را مبدا تحولات و کارخانه انسان‌سازی می‌دانست، حال در آستانه سی و یکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی این گونه به ایشان و ملت دلداده ایشان در صحت مقدس دانشگاه توهین می‌گردد.

و سئوالی را که در اینجا باید مطرح کرد این است که آیا این عده قلیل که خود را پشت نمادها و رنگ‌ها مخفی نموده‌اند توان مقابله با تفکر خمینی عزیز را دارند. افرادی که علی‌رغم هشدارهای جدی به آقایان، مسئولیت شاخه دانشجویی ستاد انتخاباتی آنها را به دست گرفته و عنان فضای سیاسی را از دست ایشان ربودند. آیا سران بی‌خبر از همه جای این عده می‌توانند اتفاق تاسف‌باری را که در روز روشن و در برابر دیدگان دانشجویان صورت گرفته، انکار نمایند. آیا دانشجویان دانشگاه امیرکبیر، سخنان و اقدام بی‌شرمانه اعضای شاخه دانشجویی ستاد آقای کروبی را در صحن این دانشگاه فراموش کرده‌اند که آقای کروبی در نامه به رئیس صدا و سیما با فرار رو به جلو سعی در به حاشیه کشاندن این جرم بزرگ را دارد؟ آیا این قلیل افراد، سرگذشت نهضت آزادی و منافقین را به چشم خود ندیده‌اند؟

بی‌شک نسل برآمده از تفکر خمینی کبیر اجازه تعدی به مقدسات خود را نمی‌دهد و پاسخ این افراد خارج از مدنیت را با سیلی محکم خواهد داد تا درس عبرتی برای هم مسلکان و سرانشان باشد!

دفتر تحکیم وحدت ضمن عرض تسلیت به محضر مقدس امام زمان(عج)، رهبر فرزانه انقلاب و ملت شریف ایران، توهین به ساحت امام راحل را در صحن مقدس دانشگاه شدیدا محکوم نموده و خواهان برخورد جدی و بدون اغماض مسئولین و دانشجویان با این قبیل افراد خود فروخته می‌باشد.

http://www.rajanews.com/detail.asp?id=41131

 


 نوشته شده توسط گروه خبری روز در شنبه 88/9/21 و ساعت 10:25 صبح | نظرات دیگران()
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
 لیست کل یادداشت های این وبلاگ
کانال تلگرامی اخبار ( یارانه و اخبار جدید )
یارانه مهر واریز شد/ایرانیها 280هزار میلیارد تومان یارانه گرفتند
بازگشایی پایگاه اطلاعاتی آمار طی یک هفته آینده
اطلاعیه شماره 7 ستاد هدفمندی یارانه ها منتشر شد
پرداخت 40 هزارو 500 تومان یارانه اسفند ماه
عناوینی از سایت دولت
نتایج هفته اول اجرای قانون هدفمندی یارانهها
تصویب نرخهای جدید حمل و نقل
قیمت مصوب انواع نان
قیمت پله های 7 گانه مصارف برق
میزان سهمیه و قیمتهای جدید بنزین و گازوئیل و گاز خودرو
تعرفه های جدید گاز
فروشگاه اینترنتی شما
آغاز به کار سامانه جمع آوری اطلاعات اقتصادی خانوار از اول آذر ما
دفاع از قرآن
[همه عناوین(3262)][عناوین آرشیوشده]

بالا

طراح قالب: رضا امین زاده** پارسی بلاگ پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ

بالا