انتقاد شدید رئیس جمهور از عربستان - خبر روز
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شریف‏ترین بى‏نیازى ، وانهادن آرزوهاست . [نهج البلاغه]
امروز: جمعه 103 اردیبهشت 28
در جمع مردم خوزستان
انتقاد شدید رئیس جمهور از عربستان
فریبی بزرگ به نام حقوق بشر
انتقاد شدید رئیس جمهور از عربستان
 
  
احمدی نژاد گفت: دنیا بداند مردم خوزستان همواره در دو جبهه نبرد سرافراز بوده‌اند، جبهه اول جبهه خیر و نیکی به ملت ایران است که دسترنج کشاورزان، کارگران و مردم خوزستان همواره در خدمت ملت ایران است و جبهه دوم اینکه مردم خوزستان همواره پیشگام مبارزه با منافقان، منحرفان و دشمنان بوده‌اند.

دکتر محمود احمدی‌نژاد عصر امروز در جمع مردم اهواز در مصلای مهدیه این شهرستان اظهار داشت: استعمارگران به دلیل پیشرفت بسیار زیادی که کشورهای چین و هندوستان در صنعت و اقتصاد داشته‌اند به دنبال نابودی این کشورها هستند.
وی با خطاب قرار دادن سران کشورهای هند و چین گفت: نباید برای بمب‌گذاری‌ها در کشور پاکستان دست زد و سوت کشید زیرا مطمئنا این چاقویی که تیز می‌شود می‌خواهد گردن شما را ببرد.

احمدی نژاد با اشاره به مسائل موجود در خاورمیانه گفت: با توجه به تاریخ خاورمیانه و اسرائیل می‌توان دست‌های انگلیس و آمریکا را در جریان تشکیل این غده سرطانی دید که این امر خود جای تامل است.

وی با اشاره به اهمیت خاورمیانه گفت: خاورمیانه به دلیل وجود تمام پیامبران در این خاک مهد تاریخ و تمدن است و از طرفی نیز به دلیل وجود انرژی جهان نقطه‌ای استراتژیک به شمار می‌آید و به این دلیل دشمنان برای این قسمت از جهان دندان تیز کرده‌اند.
احمدی نژاد تاکید کرد: آمریکا و انگلیس همواره به دنبال تسلط بر خاورمیانه بوده‌اند و به این دلیل جنگ‌های متعددی در این منطقه راه انداخته‌اند.
وی با اشاره به ماجرای 11 سپتامبر گفت: برخی از اندیشمندان ماجرای 11 سپتامبر را ماجرایی آمریکایی اسرائیلی می‌دانند و آن را مقدمه‌ای برای ایجاد جنگ در خاورمیانه می‌دانند.

وی با اشاره به مسائل موجود در یمن با خطاب قرار دادن سران عربستان گفت: در ماجرای یمن انتظار این بود که عربستان پدری کند و بزرگی کند و دوستانه مشکل را حل کند، نه خود وارد جنگ شود و برادرکشی به راه بیندازد.
احمدی نژاد تاکید کرد: البته باید عربستان هم در جنگ وارد می‌شد تا هم سلاح‌های موجود در این کشور برای برادر کشی استفاده شود و هم مسلمانان در مقابل هم بایستند که این اصلی‌ترین هدف آنهاست.
وی تاکید کرد: اگر تا کنون عربستان اندکی از سلاح‌های خود را در راه مقابله با اسرائیل در خاورمیانه به کار می‌برد تا کنون هیچ اثری از اسرائیل در خاورمیانه نبود.

رئیس جمهور اسلامی ایران خاطر نشان کرد: دشمنان در نظر دارند تا با جنگ، آتشی در خاورمیانه روشن کنند تا همه را بسوزاند و در این منطقه تنها خود باقی بمانند ولی باید گفت که در این فکر پلید هیچ راهی به‌جز نابودی آنها وجود ندارد.
وی تاکید کرد: مطمئن باشید که اسرائیل در سرازیری سقوط است و هیچ کشوری نمی‌تواند به او کمک کند و از نابودی نجاتش دهد.

احمدی نژاد تاکید کرد: یکبار انگلیس در100 سال گذشته به افغانستان تجاوز کرد، انگلیسی که از ناتو بسیار توانمندتر بود ولی پس از چند سال شکست خود و یکبار نیز شوروی به این کشور رفت شوروی که از انگلیس قوی‌تر بود و آن قدرت بزرگ هم شکست خورد و مجبور به ترک این کشور شد.
وی با اشاره به برخی تهدیدهای موجود برای ایران گفت: مطمئن باشید که مردم مسلمان ایران اسلامی هر دستی را که برای خیانت از آستین به سوی ایران دراز شود از بازو قطع می‌کند.
وی تاکید کرد: برخی از کشورهای خارجی و اروپایی برای ما پیغام آوردند که ملت و دولت ایران ضعیف شده است ولی ما اینجا به آنها می‌گوییم که ملت و دولت ایران ده‌ها برابر از یک سال گذشته قوی‌تر و هوشیاتر تر شده است.
احمدی‌نژاد درباره اجرای طرح هدفمند کردن یارانه‌ها گفت: به مجلس هم گفته‌ام اجازه بدهند که این طرح به درستی در کشور اجرا شود که با اجرای این طرح تا سه سال آینده حتی یک بیکار و فقیر در کشور نخواهیم دید و دولت می‌خواهد نیمی از توان خود را برای اجرای این برنامه بگذارد.

وی تاکید کرد: در حال حاضر این برنامه در اختیار دولت است و به دلیل رفت و برگشت‌ها و تغییرات دولت باید دو سوم توان خود را برای اجرای آن به کار گیرد و برای این امر تلاش خود را خواهد کرد.
رئیس جمهور خاطر نشان کرد: برای اجرای این طرح تمام توان خود را خواهیم گذاشت و تلاش می‌کنیم تا بیکاری را ریشه‌کن کنیم و اشتغال و تولید را برای ملت ایران به ارمغان آوریم.

وی خوزستان را یادآور تقابل جبهه حق علیه باطل دانست و گفت: خوزستان در طول تاریخ نشان روشن پیروزی جبهه حق علیه باطل و تحقق وعده‌های الهی یاری مومنان و مجاهدان و شکست منحرفان و منافقان است.
احمدی‌نژاد خوزستان را یادآور خاطرات عزت آفرین توصیف کرد و اظهار داشت: مردم خوزستان با صبر ایستادگی و فداکاری جاودانه تاریخ ملت ایران بودند و خواهند بود.

وی افزود: شمیم دوستی و عشق، مجاهدت و فداکاری و عزت و سرافرازی از وجب به وجب خاک زرخیز خوزستان به مشام می‌رسد و ایمان و هوشمندی و سلحشوری و ایستادگی دفاع از ارزش‌های الهی و دفاع از مظلومان، مقابله با ظالمان و ولایتمداری خمیرمایه مردم خوزستان است.
وی تصریح کرد: دنیا بداند مردم خوزستان همواره در دو جبهه در نبرد سرافراز بودند، جبهه اول جبهه خیر و نیکی به ملت ایران است که دسترنج کشاورزان، کارگران و مردم خوزستان همواره در خدمت ملت ایران است و جبهه دوم مردم این استان است که مردم خوزستان همواره پیشگام مبارزه با منافقان، منحرفان و دشمنان بوده‌اند.
احمدی‌نژاد حضور یکپارچه مردم خوزستان در همه عرصه‌ها و موقعیت‌ها را یادآور شد و گفت: در دفاع مقدس، در ساختن کشور، در دفاع از استقلال، اصل پیروزی از انقلاب و دفاع از دستاوردهای انقلاب تعیین کننده سرنوشت برای همه ملت ایران افتخار آفرین بودند.

وی خوزستان را نماد حیات، بالندگی و زنده بودن ملت ایران اعلام کرد و با اشاره به حضور در ماه محرم و ماه مکتب حسینی افزود: خوزستان پرچم برافراشته پیروان حسینی در طول تاریخ بوده و تا ابد حسینی باقی می‌مانند.
رئیس جمهور با اشاره به نزدیکی سالگرد حماسه غزه و حضور رژیم صهیونیستی در خاورمیانه اظهار داشت: در هر کدام از مناطق اشغال شده خاورمیانه از جمله عراق، افغانستان، پاکستان و به تازگی نغمه‌های فتنه در یمن رد پای استکبار و دولت آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی مشاهده می‌شود.
وی حقوق بشر، مبارزه با سلاح هسته‌ای و تروریسم را دروغ و فریبی بزرگ دانست و تمام تلاش استکبارجهانی را برای تسلط بر خاورمیانه عنوان کرد و افزود: 11 سپتامبر نیز یک ماجرای مشکوک است و صاحبنظران معتقدند این حادثه یک ماجرای آمریکایی صهیونیستی و بهانه‌ای برای حضور نظامی در خاورمیانه است.
وی تحریک صدام برای جنگ هشت ساله با ایران را نیز برای تسلط بر خاورمیانه دانست و گفت: چون استکبار نتوانسته از طریق سیاسی بر خاورمیانه مسلط شود امروز با سلاح و جنگ می‌خواهد وارد شود.

 نوشته شده توسط گروه خبری روز در پنج شنبه 88/10/24 و ساعت 1:28 عصر | نظرات دیگران()
 لیست کل یادداشت های این وبلاگ
کانال تلگرامی اخبار ( یارانه و اخبار جدید )
یارانه مهر واریز شد/ایرانیها 280هزار میلیارد تومان یارانه گرفتند
بازگشایی پایگاه اطلاعاتی آمار طی یک هفته آینده
اطلاعیه شماره 7 ستاد هدفمندی یارانه ها منتشر شد
پرداخت 40 هزارو 500 تومان یارانه اسفند ماه
عناوینی از سایت دولت
نتایج هفته اول اجرای قانون هدفمندی یارانهها
تصویب نرخهای جدید حمل و نقل
قیمت مصوب انواع نان
قیمت پله های 7 گانه مصارف برق
میزان سهمیه و قیمتهای جدید بنزین و گازوئیل و گاز خودرو
تعرفه های جدید گاز
فروشگاه اینترنتی شما
آغاز به کار سامانه جمع آوری اطلاعات اقتصادی خانوار از اول آذر ما
دفاع از قرآن
[همه عناوین(3262)][عناوین آرشیوشده]

بالا

طراح قالب: رضا امین زاده** پارسی بلاگ پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ

بالا