امثال مهاجرانی و سازگارا پولهای آمریکا را هدر می دهند - خبر روز
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هنگامی که مؤمن فقیه می میرد، شکافی در اسلام پدید می آید که هیچ چیزآن را پر نسازد . [امام صادق علیه السلام]
امروز: جمعه 103 اردیبهشت 14

عنصر سیا: امثال مهاجرانی و سازگارا پولهای آمریکا را هدر می دهند

با فاش شدن پشت پرده جریان فتنه سبز ایران چالشهای جدیدی برای این جریان شکل گرفته که باعث بوجود آمدن شکافهای جدید در اداره کنندگان خارج نشین فتنه شده است.

با فاش شدن پشت پرده جریان فتنه سبز ایران چالشهای جدیدی برای این جریان شکل گرفته که باعث بوجود آمدن شکافهای جدید در اداره کنندگان خارج نشین فتنه شده است.
به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ مهدی فرخی عضو شورای مرکزی اتحادی بنام جمهوری خواهان ایران که از سوی یکی از بنیادهای وابسته به سازمان سیا آمریکا اداره می شود اخیرا در گفتگو با سایت INSdTEIRAN با انتقاد شدید از مهاجرانی و سازگارا عناصر دیگر سازمان سیا که دو عضو حامی خارج نشین فتنه سبز هستند گفت: این افراد مدعی لیدری جریان سبز هستند واین در حالی است که سبزهای ایران در ابتدا، بعد از انتخابات از سوی ما شکل گرفته و هدایت می شدند لذا مهاجرانی و سازگارا بعد از اینکه احساس کردند این جریان موفق می شود به موج سواری پرداختند و خود را لیدر این جریان معرفی کردند.
وی می افزاید، من به تمام نهادهای دموکراسی خواه آمریکا و اروپا،(بخوانید نهادهای حمایت کننده از کودتاهای رنگی )توصیه می کنم پول خود را برای این آقایان (گنجی و مهاجرانی)به هدر ندهید چرا که اینان تنها به قصد عقده گشایی وارد عرصه شده اند.
این گزارش حاکی است از سوی دیگر مشاجرات دو سایت حامی فتنه سبز ایران طی روزهای اخیر بالا گرفته است سایت جرس که از سوی مهاجرانی و گنجی اداره می شود با انتقاد شدید از سایت بالاترین که این سایت نیز از سوی هم قطاران این دو نفر اداره می شود گزارش داده سایت بالاترین باعث ریزش هواداران جریان سبز ایران شده است .جرس می نویسد: بالاترین در بخشهای متعددی به اقوام مختلف ایران از جمله به ترک، لر، بلوچ و غیره توهین کرده است. همچنین سایت بالاترین نیز در مقابل،اتهامات مشابهی به گردانندگان سایت جرس وارد کرده است.

 

دامه قانون گریزی موسوی و کروبی با محکومیت اعدام 2 تروریست

عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره به محکومیت اعدام 2 تروریست از سوی موسوی و کروبی گفت:این محکومیت نشان می‌دهد که هنوز این افراد قانون‌گرا نیستند.

عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره به بیانیه جدید موسوی و کروبی که اعدام 2 نفر را محکوم کرده‌اند، افزود: که این محکومیت هیچ ارزشی ندارد و نشان می‌دهد که هنوز این افراد قانون‌گرا نبوده و بر رفتارهای نادرست خود تاکید دارند.
حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم نماینده مردم تهران و عضو جامعه روحانیت مبارز که با فارس در خصوص مواضع اخیر کروبی و موسوی در به رسمیت شناختن دولت و نیز محکومیت اعدام تروریست از سوی آنان گفتگو می‌کرد طی سخنانی اظهار داشت: بیانیه 17 موسوی که در آن اغتشاشگران را مردم خداجوی می‌نامند بیانگر آن است که وی از مواضع خود عدول نکرده و به دنبال نمایش آنان است.
وی افزود: این اقدام موسوی و کروبی به معنای عدول از مواضعشان نیست بلکه تکرار و مواضع نادرست گذشته‌شان است.
مصباحی مقدم با بیان اینکه وقتی رئیس جمهوری با رای 24 میلیون نفر پیروز انتخابات می‌شود و شورای نگهبان آن انتخابات را تعیین و سپس رهبر معظم انقلاب حکم رئیس را تنفیذ می‌کند به معنای پایان یافتن ماجراست و این بیانگر تضعیف جایگاه قانونی رئیس جمهور است از این روز مخالفت با چنین واقعیتی تنها مایه استهزاء مخالف از ناحیه عقلای کشور است.
وی با تاکید بر اینکه به رسمیت شناختن دولت از سوی موسوی و کروبی به معنای عدول از مواضع آنان نیست خاطرنشان کرد: معتقدم این دو فرد در درگاه الهی از خطای بزرگی که مرتکب شده‌اند و هزینه‌های سنگینی که برای نظام اسلامی به بار آوردند باید توبه کنند تا شاید خداوند توبه آنان را بپذیرد.
عضو شاخص جامعه روحانیت مبارز تاکید کرد که پس از توبه موسوی و کروبی در درگاه خداوند باید آنان نسبت به اصول نظام جمهوری اسلامی ایران همچون اسلامیت، جمهوریت، قانون اساسی و ولی فقیه زمانه اعلام وفاداری کند تا شاید از این پس با توجه به اقدامات آنان شاهد خسارت‌های بیشتری برای کشور نباشیم.
عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس محکومیت کروبی و موسوی نسبت به اعدام 2 تروریست را اقدامی بی‌ارزش دانست و گفت: این اقدام آنان نشانگر قانون‌گرا نمودنشان است چرا که محاکمه 2 تروریست در دادگاه صالحه قضایی با حضور وکیل مدافع و رعایت همه جانبه قانون صورت گرفته است.
وی این اقدام کروبی و موسوی را نشان‌دهنده استمرار آنان برای لجاجت و خطایشان عنوان کرد: مصباحی مقدم در پاسخ به اینکه آیا اینگونه اقدامات موسوی کروبی در راستای ادامه حیات سیاسی آنها نیست، افزود: در این زمینه اگرچه قضاوت روشنی ندارم اما این احتمال وجود دارد که آنان با اینگونه اقدامات به دنبال اعلام موجودیت هستند اما اعلام موجودیتی که به دست استکبار جهانی بهانه می‌دهد و موجب دستاویزی برای مخالفین جمهوری اسلامی در زمینه حقوق بشر می‌شود ارزشی نخواهد داشت.

منبع ما :‏ http://www.javanonline.ir


 نوشته شده توسط گروه خبری روز در یکشنبه 88/11/11 و ساعت 6:35 عصر | نظرات دیگران()
 لیست کل یادداشت های این وبلاگ
کانال تلگرامی اخبار ( یارانه و اخبار جدید )
یارانه مهر واریز شد/ایرانیها 280هزار میلیارد تومان یارانه گرفتند
بازگشایی پایگاه اطلاعاتی آمار طی یک هفته آینده
اطلاعیه شماره 7 ستاد هدفمندی یارانه ها منتشر شد
پرداخت 40 هزارو 500 تومان یارانه اسفند ماه
عناوینی از سایت دولت
نتایج هفته اول اجرای قانون هدفمندی یارانهها
تصویب نرخهای جدید حمل و نقل
قیمت مصوب انواع نان
قیمت پله های 7 گانه مصارف برق
میزان سهمیه و قیمتهای جدید بنزین و گازوئیل و گاز خودرو
تعرفه های جدید گاز
فروشگاه اینترنتی شما
آغاز به کار سامانه جمع آوری اطلاعات اقتصادی خانوار از اول آذر ما
دفاع از قرآن
[همه عناوین(3262)][عناوین آرشیوشده]

بالا

طراح قالب: رضا امین زاده** پارسی بلاگ پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ

بالا