هرکس 22 بهمن اعتراض کند عامل بیگانه است / 300 هزار تومان عیدی - خبر روز
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که نخواهد آبرویش بریزد ، از جدال بپرهیزد . [نهج البلاغه]
امروز: یکشنبه 103 اردیبهشت 16

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله تهران‌:
هرکس 22 بهمن اعتراض کند عامل بیگانه است

با هر حرکتی به شدت برخورد می‌کنیم
فرمانده سپاه محمد رسول‌الله تهران بزرگ گفت: اگر کسی در روز 22 بهمن اعتراض کند از مردم ایران نیست و با جرات می‌گوییم که عامل بیگانه است.


به گزارش ایسنا، سردار سرتیپ پاسدار حسین همدانی که صبح دیروز در یک نشست خبری که به منظور تشریح برنامه‌های این سپاه برای دهه فجر برگزار شده بود، سخن می‌گفت، با بیان این که «ما نمایندگان مردم هستیم» اظهار کرد: مردم ما در روز نهم دی اتمام حجت کردند و خواستار ختم غائله بودند.
وی تاکید کرد: ما به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهیم چیزی به عنوان موج سبز خودی نشان بدهد؛ البته همه مردم ما موج سبز هستند ولی اجازه نمی‌دهیم موج سبزی که رنگ و بوی بیگانه داشته باشد، خودی نشان دهد.
فرمانده سپاه محمد رسول‌الله تهران بزرگ در ادامه گفت: ما مطمئن هستیم کسانی که تا پیش از 9 دی متوجه نبودند و تشخیص نمی‌دادند و فکر می‌کردند می‌شود حرکتی انجام داد، در روز 9 دی متوجه شده‌اند روز 22 بهمن روز اعتراض نیست، بلکه روز یکپارچگی است و اگر هم بخشی از جامعه ما اعتراضی داشته‌ که به حق هم هست که اعتراضی به برخی رفتارهای دولتمردان داشته باشند، مطمئنیم روز 22 بهمن چنین کاری نخواهند کرد.
همدانی با بیان این که روز 22 بهمن روز ملی ماست، تصریح کرد: هر صدا، رنگ و حرکتی که غیر از صدای ملت ایران و انقلاب اسلامی ‌باشد، باید از صف مردم ما بیرون رانده شود و قطعا چنین حرکتی را هم شاهد نخواهیم بود و اگر هم عده قلیلی باشند که حرکتی انجام دهند، به شدت برخورد خواهیم کرد.
وی با تاکید بر این که « مردم ایران در دهه فجر امسال حجت را بر همه استکبار جهانی تمام خواهند کرد» گفت: امسال پیام همه مردم شریف ایران و ولایت‌مداران کشور در روز 22 بهمن، اتمام حجت است؛ اتمام حجت با همه کسانی که حیله پرورانی می‌کنند؛ این‌ها باید درس گرفته باشند که این ملت مقاومت است و نسل سوم و چهارم انقلاب بهتر از نسل اول مقاومت خواهند کرد و امسال این امر را نشان دادند. همدانی هم‌چنین با بیان اینکه حضور مردم و بسیجیان در راهپیمایی 22 بهمن باشکوه‌تر از گذشته خواهد بود، گفت: در روز 22 بهمن امسال شاهد شرکت منسجم بسیجیان در راهپیمایی خواهیم بود. در این روز همچنین اجرای برنامه توسط گروه سرود 22 هزار نفره در میدان آزادی، برپایی ده‌ها ایستگاه بلوتوث در طول مسیر راهپیمایی، استقرار چادرها و تیم‌های درمانی، برپایی ایستگاه نقاشی در میدان آزادی و راه‌اندازی غرفه‌های فرهنگی در طول مسیر راهپیمایی را شاهد خواهیم بود.

 

300 هزار تومان عیدی در انتظار کارمندان و بازنشستگان

عیدی پایان سال کارمندان و بازنشستگان دستگاه‌های دولتی تا اوایل اسفند ماه امسال پرداخت می‌شود.

خبرنگار مهر کسب اطلاع کرد که هیات وزیران به زودی مصوبه عیدی کارمندان و بازنشستگان را که معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست‌جمهوری میزان آن را 300 هزار تومان پیشنهاد کرده است، تصویب و ابلاغ خواهد کرد.رحیم ممبینی معاون بودجه، برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست‌جمهوری در گفت‌وگو با مهر رقم پیشنهادی عیدی پایان سال کارمندان و بازنشستگان دستگاه‌های دولتی را 300 هزار تومان اعلام کرده و گفته است: قرار است هیات دولت در مصوبه ای میزان دقیق و نهایی عیدی پایان سال‌جاری کارمندان و بازنشستگان دولتی را تعیین و اعلام کند. گفته می‌شود هیات دولت به غیر از پرداخت عیدی پایان سال کارمندان، پرداخت هر گونه وجه دیگری تحت عنوان پاداش آخر سال و امثال آن را ممنوع خواهد کرد. احتمال اینکه دولت مصوب کند همه وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، موسسات و شرکت‌های دولتی، نیروهای مسلح، نیروی انتظامی و قوه قضائیه و همچنین دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و تحقیقاتی بتوانند به جای پرداخت نقدی پاداش آخر سال (عیدی)، از سکه بهار آزادی با 10 درصد زیر قیمت بازار رسمی استفاده کنند، نیز وجود دارد. هر ساله عیدی کارمندان و بازنشستگان دولتی تا اوایل اسفندماه به حساب آنان واریز می‌شود، همچنین میزان عیدی سال گذشته کارمندان و بازنشستگان 250 هزار تومان بوده است.

منبع ما :http://www.donya-e-eqtesad.com


 نوشته شده توسط گروه خبری روز در یکشنبه 88/11/11 و ساعت 10:42 عصر | نظرات دیگران()
 لیست کل یادداشت های این وبلاگ
کانال تلگرامی اخبار ( یارانه و اخبار جدید )
یارانه مهر واریز شد/ایرانیها 280هزار میلیارد تومان یارانه گرفتند
بازگشایی پایگاه اطلاعاتی آمار طی یک هفته آینده
اطلاعیه شماره 7 ستاد هدفمندی یارانه ها منتشر شد
پرداخت 40 هزارو 500 تومان یارانه اسفند ماه
عناوینی از سایت دولت
نتایج هفته اول اجرای قانون هدفمندی یارانهها
تصویب نرخهای جدید حمل و نقل
قیمت مصوب انواع نان
قیمت پله های 7 گانه مصارف برق
میزان سهمیه و قیمتهای جدید بنزین و گازوئیل و گاز خودرو
تعرفه های جدید گاز
فروشگاه اینترنتی شما
آغاز به کار سامانه جمع آوری اطلاعات اقتصادی خانوار از اول آذر ما
دفاع از قرآن
[همه عناوین(3262)][عناوین آرشیوشده]

بالا

طراح قالب: رضا امین زاده** پارسی بلاگ پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ

بالا