ماکسیما اول و پراید آخر شدند/ ماکسیما اول و پراید آخر شدند /حضور - خبر روز
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مقصود فرمانبرداری از خدا و شناخت امام است . [امام صادق علیه السلام می فرماید]
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 15
ماکسیما اول و پراید آخر شدند
طبق ارزیابی کیفی صورت گرفته، تندر-90 پارس‌خودرو با چهار دهم امتیاز منفی کمتر، بالاتر از همتای ایران‌خودرویی خود جای دارد و پژو 405 خراسان نیز امتیاز منفی کمتری در مقایسه با مدل تهرانی این محصول، به خود می‌بیند.
دنیای اقتصاد - شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران جدول رده‌بندی کیفی خودروهای سواری داخلی طی هفته نخست بهمن ماه را در شرایطی اعلام کرد که طی آن، نیسان ماکسیما صدرنشین شده و پراید 141 نیز، در انتهای جدول قرار گرفته است.


در این رده‌بندی که 22 خودرو تولید داخل، در آن جای دارند، محصولاتی مانند مزدا3، پژو 206، زانتیا،
تندر-90، ریو و پژو 405، با توجه به کسب نمره منفی بین صفر تا 120، در زمره خودروهای خیلی خوب و برتر کشور جای گرفته‌اند، این در شرایطی است که فاصله کیفی صدرنشین این گروه یعنی ماکسیما، با قعرنشین آن؛ یعنی پژو 405، حدود 93 امتیاز منفی است.


طبق جدول رده‌بندی اعلام شده، چهار خودرو‌ ام‌وی‌ام، پراید صبا، سایپا 132 و پراید پارس‌خودرو، با توجه به اینکه نمره منفی آنها بین 120 تا 200 است، در گروه خودروهای خوب قرار دارند. سایپا 141، کم‌کیفیت‌ترین خودرو داخلی نیز طبق معمول، در انتهای جدول رده‌بندی سطح کیفی خودروهای داخلی جای دارد و تک میهمان گروه خودروهای قابل قبول در جدول رده‌بندی هفته اول بهمن ماه است.

فاصله امتیاز منفی خودروهای خوب با خیلی خوب‌ها، بسیار فاحش به نظر می‌رسد.
خودروهایی نظیر مرسدس بنز، پژو روآ، ورنا و رونیز، از غایبان جدول مورد نظر به حساب می‌آیند و دلیل غیبت آنها نیز احتمالا به تیراژ اندک تولیدشان طی هفته نخست بهمن مربوط می‌شود.
 
 
بشقابی برای کاهش وزن+عکس
اما برای لاغر شدن به این روش لازم نیست که حتما این بشقاب را داشته باشید. کافی است سرعت غذا خوردن تان را کمتر کنید و با حوصله غذا بخورید. ‏
یک طراح خوش ذوق سوئدی بشقابی الکترونیکی به نام Mandometer طراحی کرده است که ادعا می کند می تواند در کاهش وزن مفید باشد.

در قسمت زیرین بشقاب ترازویی قرار گرفته که در مرحله اول وزن غذا را اندازه گیری می کند. ترازو مجهز به یک مانیتور است که می تواند سرعت شما را در خوردن غذا با مقیاسی که قبلا برایش تعریف شده مقایسه کند و نمایش دهد.

اگر تند تند غذا بخورید، در بازه زمانی کوتاهی از حجم غذای موجود در بشقاب کاسته شده، با پیغامی صوتی به شما اخطار می دهد که آرام تر غذا بخورید. این بشقاب قادر است سرعت غذا خوردن شما را با رسم نموداری گرافیکی بر روی نمایشگر خود نشان دهد.

این طراح سوئدی معتقد است که بشقاب جدید می تواند به کسانی که با مشکل چاقی مواجه هستند کمک کند. یک بررسی آماری نشان داده که کاهش سرعت غذا خوردن می تواند منجر به کم شدن وزن بشود.

این بشقاب فعلا به صورت یک طرح ارائه شده و هنوز خبری از ساخت آن در حجم انبوه نیست. اما برای لاغر شدن از به این روش لازم نیست که حتما این بشقاب را داشته باشید. کافی است سرعت غذا خوردن تان را کمتر کنید و با حوصله غذا بخورید.
 
حضور موسوی در منزل کروبی و همراهی با منافقین + عکس
در حالی که برخی چهره ها و گروههای سیاسی تلاش دارند با اظهارات خود نشان دهند که راه موسوی و کروبی از عناصر ضد انقلاب و گروهکهای تروریستی سلطنت طلب جداست، ظاهراً این دو کاندیدای به شدت ناراحت از نتیجه انتخابات چنین قصدی را ندارند.

به گزارش جهان، در همین زمینه منابع نزدیک به مهدی کروبی جزئیات دیدار اخیر کروبی و میرحسین موسوی را منتشر کردند.

در این دیدار که صبح شنبه در منزل مهدی کروبی برگزار شد، میرحسین موسوی و مهدی کروبی با ابراز تاسف نسبت به اعدام دو تن از منافقین و سلطنت طلبان محارب خواستار رسیدگی قانونی به وضعیت بازداشت شدگان اخیر شدند .

بنابراین گزارش موسوی و کروبی با اشاره به پرونده کسانی که اعدام شدند گفتند : ” به نظر می رسد کسانی که اقدام به اعدام آنها شد ماهها قبل از جریان برگزاری انتخابات دستگیر شده و پرونده آنها نیز ارتباطی با حوادث انتخابات اخیر نداشته است و به گفته وکلایشان آنها تنها توانسته اند دیداری کوتاه با موکلان خود داشته اند و مراحل دادرسی برای آنها انجام نشده است . به نظر می رسد که چنین اقدامی برای ایجاد خوف در مردم جهت عدم حضور در راهپیمایی ?? بهمن است .”

موسوی و کروبی تاکید کردند :” بازداشت های گسترده فعالان سیاسی ، مطبوعاتی و دانشگاهی به اتهام اعتراض جهت دفاع از حقوق خودشان غیرقانونی است و این در حالی است که روند اعتراف گیری از این زندانیان نیز مغایر با مبانی اسلام و قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران می باشد . ”

کروبی و موسوی با انتقاد شدید از خطبه های احمد جنتی در نماز جمعه این هفته گفتند : “ جای بسی تاسف است که تریبون نماز جمعه به جایگاهی برای تشویق به خشونت گرایی و ترغیب مسئولان برای اعدام شهروندان تبدیل شده است . ”

کروبی و موسوی تاکید کردند : “اکثریت مردم تنها حق خود را می خواهند و به دنبال تغییرات ساختاری در اصل نظام نیستند ولیکن به نظر می رسد که حاکمیت نسبت به همین صدای حق خواهی مردم نیز احساس خطر می کند در حالیکه شنیدن این صدای اکثریت و پاسخ به آن تنها راهکار خروج از بحران است .”

گفتنی است کروبی و موسوی از مردم دعوت کردند که در راهپیمایی ?? بهمن حضوری گسترده داشته باشند .
منبع ما

 نوشته شده توسط گروه خبری روز در سه شنبه 88/11/13 و ساعت 1:7 عصر | نظرات دیگران()
 لیست کل یادداشت های این وبلاگ
کانال تلگرامی اخبار ( یارانه و اخبار جدید )
یارانه مهر واریز شد/ایرانیها 280هزار میلیارد تومان یارانه گرفتند
بازگشایی پایگاه اطلاعاتی آمار طی یک هفته آینده
اطلاعیه شماره 7 ستاد هدفمندی یارانه ها منتشر شد
پرداخت 40 هزارو 500 تومان یارانه اسفند ماه
عناوینی از سایت دولت
نتایج هفته اول اجرای قانون هدفمندی یارانهها
تصویب نرخهای جدید حمل و نقل
قیمت مصوب انواع نان
قیمت پله های 7 گانه مصارف برق
میزان سهمیه و قیمتهای جدید بنزین و گازوئیل و گاز خودرو
تعرفه های جدید گاز
فروشگاه اینترنتی شما
آغاز به کار سامانه جمع آوری اطلاعات اقتصادی خانوار از اول آذر ما
دفاع از قرآن
[همه عناوین(3262)][عناوین آرشیوشده]

بالا

طراح قالب: رضا امین زاده** پارسی بلاگ پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ

بالا