استفاده مجدد موسوی از واژه خس و خاشاک برای اثبات توهمات / سف - خبر روز
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند، انگشت نما شدن در عبادت و انگشت نماشدن در برابر مردم را ناخوش می دارد . [امام رضا علیه السلام]
امروز: چهارشنبه 103 اردیبهشت 19

استفاده مجدد موسوی از واژه خس و خاشاک برای اثبات توهمات

میرحسین موسوی در گفتگویی ضمن مقایسه تلویحی رژیم ستمشاهی با جمهوری اسلامی ایران و بدون اشاره به دلایل و اسناد تهمت زنی به نظام در انتخابات، مانند 8 ماه گذشته که اظهاراتش منجر به نا امنی و کشته و مجروح شدن جمعی از هموطنانمان شد بار دیگر دلیل تحریک مردم را گفتن واژه خس و خاشاک توسط رئیس جمهور عنوان کرد.

به گزارش جهان کاندیدای مغلوب انتخابات دهم دربخشی از اظهارات تازه خود گفت: 

بنده اعتقاد دارم، آن قرائت از اسلام که مردم را خس و خاشاک و بزغاله و گوساله می نامد و مردم را قسمت قسمت می کند تا عده ای بجان عده ای دیگر بیفتند، متاثر از فرهنگ شاهنشاهی است. سزاوار بود که قوه قضاییه بجای اعدام چند جوان و نوجوان، که شایعات جدی در مورد نحوه اعتراف گیری از آنها وجود دارد، به این ریشه ها توجه می کرد.

این اظهارات موسوی در حالی است که بارها صداوسیما بخشهایی از سخنان رئیس جمهور را که اعلام نموده بود پیروز انتخابات 40 میلیون نفرند (طرفداران سابق موسوی و 24 میلیون هوادار احمدی نژاد) و عده ای خس و خاشاک (آشوبگران و اراذل و اوباش) نمی توانند وحدت ملت را برهم بزنند، پخش نموده است.

گفتنی است، علی رغم توضیح چند باره در مورد این مساله که رسانه ملی و سایر رسانه ها به کرات آن را پخش نمودند، ظاهراً میرحسین موسوی بنا دارد سخنان فاقد سند و مدرک خود را ادامه دهد.

با این حال، مردم ایران بی صبرانه منتظرند پس از هشت ماه دلایل مستند انجام "تقلب گسترده" در انتخابات را از زبان مهندس موسوی بشنوند.

منبع ما : http://www.jahannews.com/vdccxxqo.2bq0x8laa2.html

 

اختصاصی"جوان آنلاین"
ماجرای سفر های خارجی برخی لیدر های دانشجویی

بررسی های صورت گرفته در رابطه با برخی دانشجویان دستگیر شده در حوادث اخیر از سفرهای تعدادی از آنان به کشورهای خارجی حکایت دارد.

بررسی های صورت گرفته در رابطه با برخی دانشجویان دستگیر شده در حوادث اخیر از سفرهای تعدادی از آنان به کشورهای خارجی حکایت دارد.
یک منبع اگاه در گفتگو با «جوان آنلاین» در این زمینه گفت:با تحقیقات صورت گرفته و با اظهارات برخی از دانشجویان دستگیر شده مشخص شده است که برخی از این دانشجویان با استفاده از مرخصی تحصیلی (2 یا 3 ترم تحصیلی) و با پوشش های مختلف درمان، تحقیقات و ...چند ماه قبل از انتخابات اقدام به خروج از کشور کرده‌اند.
وی در ادامه با افزود:این دانشجویان پس از مراجعه به ایران و حضور در دانشگاه‌ها، در تجمعات و اغتشاشات سیاسی داخل و خارج از دانشگاه نقش لیدر را ایفاء کرده‌اند.
وی در خاتمه با استناد به برخی اسناد گفت که بیشتر این سفرها با برنامه ریزی سرویس‌های جاسوسی برخی دول اروپایی با مقاصد سیاسی و امنیتی فراهم شده است.

منبع ما : http://www.javanonline.ir


 نوشته شده توسط گروه خبری روز در چهارشنبه 88/11/14 و ساعت 1:42 عصر | نظرات دیگران()
 لیست کل یادداشت های این وبلاگ
کانال تلگرامی اخبار ( یارانه و اخبار جدید )
یارانه مهر واریز شد/ایرانیها 280هزار میلیارد تومان یارانه گرفتند
بازگشایی پایگاه اطلاعاتی آمار طی یک هفته آینده
اطلاعیه شماره 7 ستاد هدفمندی یارانه ها منتشر شد
پرداخت 40 هزارو 500 تومان یارانه اسفند ماه
عناوینی از سایت دولت
نتایج هفته اول اجرای قانون هدفمندی یارانهها
تصویب نرخهای جدید حمل و نقل
قیمت مصوب انواع نان
قیمت پله های 7 گانه مصارف برق
میزان سهمیه و قیمتهای جدید بنزین و گازوئیل و گاز خودرو
تعرفه های جدید گاز
فروشگاه اینترنتی شما
آغاز به کار سامانه جمع آوری اطلاعات اقتصادی خانوار از اول آذر ما
دفاع از قرآن
[همه عناوین(3262)][عناوین آرشیوشده]

بالا

طراح قالب: رضا امین زاده** پارسی بلاگ پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ

بالا