دفن تاریخی ادعای تقلب بدست سیدحسن خمینی / عکس - خبر روز
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ در صفت مؤمن فرمود : ] شادمانى مؤمن در رخسار اوست و اندوه وى در دلش . سینه او هرچه فراختر است و نفس وى هرچه خوارتر . برترى جستن را خوش نمى‏دارد ، و شنواندن نیکى خود را به دیگران دشمن مى‏شمارد . اندوهش دراز است ، همتش فراز . خاموشى‏اش بسیار است ، اوقاتش گرفتار ، سپاسگزار است ، شکیبایى پیشه است ، فرو رفته در اندیشه است ، نیاز خود به کس نگوید ، خوى آرام دارد ، راه نرمى پوید . نفس او سخت‏تر از سنگ خارا در راه دیندارى و او خوارتر از بنده در فروتنى و بى آزارى . [نهج البلاغه]
امروز: جمعه 103 اردیبهشت 7
 دفن تاریخی ادعای تقلب بدست سیدحسن خمینی / عکس


به گزارش شبکه ایران، رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت دهم امروز به مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) رفتند تا در سالروز ورود ایشان به کشور در سال 1357 و آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی، با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی تجدید میثاق کنند.


گرچه اکثر رسانه ها تنها به انتشار خبری معمولی از انجام این مراسم اکتفا کردند.


هرچند این رسانه ها از کنار استقبال حجت‌الاسلام سید حسن خمینی از هیئت دولت و همراهی او با رئیس جمهور منتخب مردم، به مثابه یک رویداد عادی گذشتند اما این رویداد از جهاتی قابل توجه بود.


این اهمیت از آنجا نشات می‌گیرد که حجت الاسلام خمینی پس از مشخص شدن نتایج انتخابات دهم و حوادثی که از سوی نامزدهای معترض به نتیجه انتخابات انجام شد، سکوتی را اختیار کرد که انتقاداتی را از سوی برخی سیاسیون و شخصیت های مطرح متوجه وی کرد.


او حتی با شرکت نکردن در مراسم تنفیذ و تحلیف ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد، خود را در معرض انتقادات گسترده تری قرار داد.


از سویی دیگر سکوت وی نسبت به اتفاقات پس از انتخابات و عدم موضع گیری در این خصوص و همچنین دیدار با برخی از افرادی که در جریان حوادث پس از انتخابات بازداشت و سپس آزاد شده بودند، این فرضیه را قوت بخشید که او هم نسبت به نتیجه انتخابات اعتراض دارد.


*دفن تاریخی ادعای تقلب بوسیله سیدحسین خمینی


اما استقبال امروز سید حسن خمینی از دکتر احمدی نژاد، که پس از دیدار صمیمانه روز گذشته نوه حضرت امام با کامران دانشجو وزیر علوم دولت دهم و رئیس ستاد انتخابات ریاست جمهوری دهم، صورت گرفت، فعالان سیاسی را به این باور رساند که او نیز ادعای بدون سند تقلب را از اساس رد کرده است.


البته پیش از این هم، میرحسین موسوی و مهدی کروبی که از سوی آقای باهنر، نایب رئیس مجلس، "سران فتنه" نامیده شده اند، از ادعای تقلب پا پس کشیده بودند.


محمد خاتمی هم که سعی کرده است با برخی "نامه های پنهانی" راه خود را از رویکرد تند دیگر سران اصلاحات جدا کند، از آنجاییکه هیچ سندی را برای ارائه ندیده، در ماه های اخیر هرگز این ادعا را مطرح نکرده است.


به همین دلیل، برخی از فعالان سیاسی از رفتار امروز حجت الاسلام سیدحسن خمینی با عبارت "دفن تاریخی ادعای تقلب" بوسیله سیدحسن خمینی، یاد کردند.


رفتاری که سایت رسمی آقای موسوی را به تکاپو انداخت تا شاید با طرح شایعه ای جالب با مفهوم ترک این مراسم از سوی حجت الاسالام خمینی، خللی در این مسیر ایجاد کند.


البته ادعای این سایت همان زمانی که دوربین های حاضر در حرم امام(ره) تصاویر مراسم را ثبت می کردند، همانند ادعای تقلب، اعتبار خود را از دست داد.




 




 

http://www.faranews.ir/post-2217.aspx


 نوشته شده توسط گروه خبری روز در پنج شنبه 88/11/15 و ساعت 12:23 صبح | نظرات دیگران()
 لیست کل یادداشت های این وبلاگ
کانال تلگرامی اخبار ( یارانه و اخبار جدید )
یارانه مهر واریز شد/ایرانیها 280هزار میلیارد تومان یارانه گرفتند
بازگشایی پایگاه اطلاعاتی آمار طی یک هفته آینده
اطلاعیه شماره 7 ستاد هدفمندی یارانه ها منتشر شد
پرداخت 40 هزارو 500 تومان یارانه اسفند ماه
عناوینی از سایت دولت
نتایج هفته اول اجرای قانون هدفمندی یارانهها
تصویب نرخهای جدید حمل و نقل
قیمت مصوب انواع نان
قیمت پله های 7 گانه مصارف برق
میزان سهمیه و قیمتهای جدید بنزین و گازوئیل و گاز خودرو
تعرفه های جدید گاز
فروشگاه اینترنتی شما
آغاز به کار سامانه جمع آوری اطلاعات اقتصادی خانوار از اول آذر ما
دفاع از قرآن
[همه عناوین(3262)][عناوین آرشیوشده]

بالا

طراح قالب: رضا امین زاده** پارسی بلاگ پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ

بالا