حاشیه های پس از بازی استقلال و پرسپولیس - خبر روز
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بارالها ! ... قلبم را از وحشت آفریدگانِ بدت بپوشان، و انس به خود و دوستان و فرمانبرانترا به من ببخش . [امام سجّاد علیه السلام ـ در دعایش ـ]
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 8
حاشیه های پس از بازی استقلال و پرسپولیس
هواداران تیم فوتبال استقلال پس از شکست در شصت و هشتمین شهرآورد تهران ضمن اعتراض به عملکرد سرمربی و مدیرعامل این تیم خواستار برکناری آنها شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، در حالیکه چند دقیقه از پایان دیدار سنتی دو تیم پرسپولیس و استقلال می‎گذرد، هنوز حدود 6-5 هزار نفر از تماشاگران آبی‎پوشان در ورزشگاه مانده و با شعارهای اعتراض آمیز خود استعفا یا برکناری سرمربی و مدیرعامل استقلال خواستار هستند.

* تیم سپاهان و امیر قلعه نویی که هدایت این تیم را بر عهده دارد به شدت از سوی تماشاگران حاضر در استادیوم ورزشگاه آزادی و به خصوص هواداران استقلال تشویق شدند.

* علی دایی که به عنوان سرمربی تیم پرسپولیس را در دیدار مقابل استقلال همراهی کرد بعد از پایان بازی به شدت از سوی تماشاگران این تیم تشویق شد.

* بسیاری از هواداران استقلال که از شکست تیمشان ناراحت بودند بعد از بازی گریه کردند. بسیاری از آنها هم با شعار علیه صمد مرفاوی و واعظ آشتیانی خواستار برکناری آنها شدند.

* بعد از پایان دیدار تیم‎های پرسپولیس و استقلال، علیرضا حقیقی دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس با یکی از ماموران حراست مجموعه ورزشی آزادی درگیر شد. شدت این درگیری به گونه ای بود که احتمال دعوت وی به کمیته انضباطی وجود دارد.

* فرهاد مجیدی کاپیتان تیم فوتبال استقلال یکی از معترضین به قضاوت سعید مظفری زاده داور این دیدار بود.

* صمد مرفاوی از مصاحبه پایانی بازی و رودر رو با علی دایی امتناع کرد. در این مصاحبه فقط سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس حاضر شد.

همچنین خبرگزاری فارس گزارش داد: در پایان دربی 68 هواداران دو تیم پرسپولیس و استقلال در محوطه ورزشگاه آزادی با یکدیگر درگیری فیزیکی پیدا کردند.

هواداران پرسپولیس که پس از این پیروزی با جشن و پایکوبی قصد ترک ورزشگاه راداشتند در محوطه داخلی ورزشگاه با هواداران استقلال روبرو شدند که این رویارویی به درگیری فیزیکی ختم شد. تعدادی از هواداران استقلال که از این شکست ناراحت شده بودند به سمت هواداران پرسپولیس حمله کرده و درگیری جدی شد. تعدادی از درگیر شوندگان چاقو در دست داشتند.

همین موضوع باعث شد که ماموران حراست و یگان ویژه که مسئولیت امنیت کنار زمین را داشتند به یکباره به بیرون آمده و از شدت درگیری‌ها جلوگیری کنند.

در این درگیری چند هوادار دستگیر شد.

 نوشته شده توسط گروه خبری روز در پنج شنبه 88/11/15 و ساعت 12:37 صبح | نظرات دیگران()
 لیست کل یادداشت های این وبلاگ
کانال تلگرامی اخبار ( یارانه و اخبار جدید )
یارانه مهر واریز شد/ایرانیها 280هزار میلیارد تومان یارانه گرفتند
بازگشایی پایگاه اطلاعاتی آمار طی یک هفته آینده
اطلاعیه شماره 7 ستاد هدفمندی یارانه ها منتشر شد
پرداخت 40 هزارو 500 تومان یارانه اسفند ماه
عناوینی از سایت دولت
نتایج هفته اول اجرای قانون هدفمندی یارانهها
تصویب نرخهای جدید حمل و نقل
قیمت مصوب انواع نان
قیمت پله های 7 گانه مصارف برق
میزان سهمیه و قیمتهای جدید بنزین و گازوئیل و گاز خودرو
تعرفه های جدید گاز
فروشگاه اینترنتی شما
آغاز به کار سامانه جمع آوری اطلاعات اقتصادی خانوار از اول آذر ما
دفاع از قرآن
[همه عناوین(3262)][عناوین آرشیوشده]

بالا

طراح قالب: رضا امین زاده** پارسی بلاگ پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ

بالا