پاسخ یک مرجع تقلید به ادعاهای زیباکلام - خبر روز
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ارزش نعمتها تنها از سنجش با ضدّشان شناخته می شود . [امام علی علیه السلام]
امروز: سه شنبه 103 خرداد 1

پاسخ یک مرجع تقلید به ادعاهای زیباکلام

حضرت آیت الله نوری همدانی با اشاره به اظهار نظر عجیب یکی از اساتید دانشگاه که مدعی شده است عظمت امروز ایران به دلیل کارها و اقداماتی است که رضا شاه و محمدخان قاجار انجام داده اند، از اظهار نظرهای این شخص انتقاد کرد.


به گزارش رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی ظهر چهارشنبه، در دیدار با جمعی از اقشار مختلف مردم، با تبریک سالروز ورود حضرت فاطمه معصومه(ص) به شهر مقدس قم، دنیا را مکانی برای خودسازی و تکامل دانست و تاکید کرد: هر انسانی در این دنیا برای رسیدن به کمال باید به مسائلی همچون علم آموزی، اهتمام به ارزش های اسلامی و تعهد و تقوا توجه کند و آن را سرلوحه کار خود قرار دهد.

وی با اشاره به جار و جنجال های دنیای کنونی گفت: در دنیای امروز جار و جنجال و تبلیغات کاذب بسیار فراوان است و برای تشخیص حق از باطل و شناخت مسیر درست باید بصیرت داشت.

استاد برجسته حوزه علمیه قم زمان شناسی را از دیگر ویژگی های فرد بصیر دانست و تاکید کرد: مهم ترین اتفاق عصر ما پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل بود که باعث بیداری امت های مسلمان و درهم شکسته شدن هیمنه استکبار جهانی شد.

وی بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران به مسلمانان دنیا که بر اثر سلطه مستبدان و مستکبران دچار عقب ماندگی های مختلف شده بودند هویت دوباره ای داد.

حضرت آیت الله نوری همدانی در بخش دیگری از سخنانش، با اشاره به سخنان منتشر شده از سوی یک استاد دانشگاه مبنی بر اینکه وی ادعا کرده است عظمت امروز کشور ایران به دلیل نقش آفرینی محمد خان قاجار و رضا شاه است، از این سخنان انتقاد و ابراز تعجب کرد و گفت: محمدخان قاجار و رضا شاه کارنامه سیاهی در ایران داشته اند، با این وجود من تعجب می کنم که چگونه یک فرد و استاد دانشگاه در کشور پیدا می شود و می گوید عظمت امروز کشور ما به دلیل نقشی بوده که این دو نفر ایفا کرده اند.

حضرت آیت الله نوری همدانی افزود: چطور در این انقلاب یک نفر پیدا می شود و پا روی همه زحمات بزرگان و خون های شهدا و فرهنگ مردم می گذارد و چنین سخنانی را بیان می کند.

استاد حوزه علمیه قم ابراز داشت: اینها (محمد خان قاجار و رضا شاه) برای ضربه زدن به دین آمده و آلت دست استکبار بودند و ما باید در مقابل افرادی که اینگونه سخنانی می زنند، بایستیم.

حضرت آیت الله نوری همدانی در بخش دیگری از سخنانش نظام ولایی را تنها نظام مشروع جهان دانست و تاکید کرد: در این نظام، ارزش های اسلامی حاکم است و خوشبختانه مردم نیز پشتیبان این نظام و ولایت فقیه هستند و خواص باید بیدار باشند.

استاد برجسته دروس خارج حوزه علمیه قم، در ادامه با محکوم کردن جنایات آمریکا در کشورهای مختلف و استفاده ابزاری این کشور از حقوق بشر و دموکراسی تاکید کرد: آمریکا که در گوانتانامو، ابوغریب و دیگر کشورها کارنامه اش معلوم است در مورد ایران اظهار نظر می کند و می گوید حکومت در ایران حکومت اوباش هاست.

منبع ما : http://www.jahannews.com/vdch6znzk23nv-d.tft2.html


 نوشته شده توسط گروه خبری روز در پنج شنبه 88/12/20 و ساعت 10:44 صبح | نظرات دیگران()
 لیست کل یادداشت های این وبلاگ
کانال تلگرامی اخبار ( یارانه و اخبار جدید )
یارانه مهر واریز شد/ایرانیها 280هزار میلیارد تومان یارانه گرفتند
بازگشایی پایگاه اطلاعاتی آمار طی یک هفته آینده
اطلاعیه شماره 7 ستاد هدفمندی یارانه ها منتشر شد
پرداخت 40 هزارو 500 تومان یارانه اسفند ماه
عناوینی از سایت دولت
نتایج هفته اول اجرای قانون هدفمندی یارانهها
تصویب نرخهای جدید حمل و نقل
قیمت مصوب انواع نان
قیمت پله های 7 گانه مصارف برق
میزان سهمیه و قیمتهای جدید بنزین و گازوئیل و گاز خودرو
تعرفه های جدید گاز
فروشگاه اینترنتی شما
آغاز به کار سامانه جمع آوری اطلاعات اقتصادی خانوار از اول آذر ما
دفاع از قرآن
[همه عناوین(3262)][عناوین آرشیوشده]

بالا

طراح قالب: رضا امین زاده** پارسی بلاگ پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ

بالا