متن بیانیه منتشر نشده محمد خاتمی در آستانه چهارشنبه سوری - خبر روز
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و فرمود : ] آن که به عیب خود نگریست ، ننگریست که عیب دیگرى چیست ، و آن که به روزى خدا خرسندى نمود ، بر آنچه از دستش رفت اندوهگین نبود ، و آن که تیغ ستم آهیخت ، خون خود بدان بریخت ، و آن که در کارها خود را به رنج انداخت ، خویشتن را هلاک ساخت ، و آن که بى‏پروا به موجها در شد غرق گردید ، و آن که به جایهاى بدنام در آمد بدنامى کشید ، و هر که پر گفت راه خطا بسیار پویید ، و آن که بسیار خطا کرد شرم او کم ، و آن که شرمش کم پارسایى‏اش اندک هم ، و آن که پارسایى‏اش اندک ، دلش مرده است ، و آن که دلش مرده است راه به دوزخ برده . و آن که به زشتیهاى مردم نگرد و آن را ناپسند انگارد سپس چنان زشتى را براى خود روا دارد نادانى است و چون و چرایى در نادانى او نیست ، و قناعت مالى است که پایان نیابد ، و آن که یاد مرگ بسیار کند ، از دنیا به اندک خشنود شود ، و آن که دانست گفتارش از کردارش به حساب آید ، جز در آنچه به کار اوست زبان نگشاید . [نهج البلاغه]
امروز: جمعه 103 اردیبهشت 28
  حقیقت نیوز : متن بیانیه منتشر نشده محمد خاتمی در آستانه چهارشنبه سوری    

به گزارش اختصاصی حقیقت نیوز؛ یکی از کارمندان  بنیاد باران که به بیانیه خام محمد خاتمی دسترسی داشته است متن این بیانیه را برای حقیقت نیوز ارسال کرده است که در ذیل می خوانید.
در این بیانیه آمده است که آزادی و حق تعیین سرنوشت دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است آنچه در جریان 8 ماه گذشته اتفاق افتاده است باعث خدشه دار شدن اعتماد عمومی و منجر به واکنش های مختلفی شده است.
این حق مسلم ملت است که خواستار حفظ آزادی و حقوق خود باشند و وظیفه مسئولان است که این آزادی را تامین کنند  من طی چند ماه گذشته مصمم بودم که در استیفای حقوق ملت از تمام ابزارهای در اختیار خود استفاده کنم که کردم  اما در آستانه سال نو و بهاری تازه از ملت ایران می خواهم که نسبت به اتفاقات سال 1388 از خود گذشت نشان داده و از این پس و با ورود به سال 1388 با گذشت خود از ایجاد  تنش و حاشیه برای کشور خودداری کنند.
 باید به ملت ایران تاکید کنم که  نباید از چارچوب های قانونی خارج شویم و باید تحت هر شرایطی آرامش و متانت خود را حقظ کنیم.
جمهوری اسلامی از ماست و اگر هم اعتراضی هم بود باید به حرمت حفظ کیان نظام و انقلاب این اعتراض ها پایان یافته و با آغاز فصلی جدید در مناسبات اجتماعی و سیاسی خود در جهت تقویت پایه های نظام و انقلاب گام برداریم.
محمد خاتمی  ایجاد وحدت و هم دلی در بین تمام گروه های سیاسی  را خواستار شده است و در پایان افزود: ولایت  فقیه رکن اصلی قانون اساسی و نظام جمهوری اسلامی است و همه دلسوزان به نظام و انقلاب باید برای ایجاد وحدت حول محور ولایت فقیه حرکت کنند  و با تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری در راستای تحقق اهداف تعالی نظام جمهوری اسلامی گام بردارند.
لازم به ذکر است که این بیانیه قرار بود از سوی محمد خاتمی انتشار پیدا کند اما به دلیل فشار دوستان این مهم تحقق پیدا نکرد و به نظر می رسد متن این بیانیه  در جهت نظر و خواست سران جریان سبز با تغییرات زیاد به زودی انتشار پیدا کند.

منبع ما : http://www.khademnews.com/fulltext_news.php?news_id=3599


 نوشته شده توسط گروه خبری روز در چهارشنبه 88/12/26 و ساعت 9:37 صبح | نظرات دیگران()
 لیست کل یادداشت های این وبلاگ
کانال تلگرامی اخبار ( یارانه و اخبار جدید )
یارانه مهر واریز شد/ایرانیها 280هزار میلیارد تومان یارانه گرفتند
بازگشایی پایگاه اطلاعاتی آمار طی یک هفته آینده
اطلاعیه شماره 7 ستاد هدفمندی یارانه ها منتشر شد
پرداخت 40 هزارو 500 تومان یارانه اسفند ماه
عناوینی از سایت دولت
نتایج هفته اول اجرای قانون هدفمندی یارانهها
تصویب نرخهای جدید حمل و نقل
قیمت مصوب انواع نان
قیمت پله های 7 گانه مصارف برق
میزان سهمیه و قیمتهای جدید بنزین و گازوئیل و گاز خودرو
تعرفه های جدید گاز
فروشگاه اینترنتی شما
آغاز به کار سامانه جمع آوری اطلاعات اقتصادی خانوار از اول آذر ما
دفاع از قرآن
[همه عناوین(3262)][عناوین آرشیوشده]

بالا

طراح قالب: رضا امین زاده** پارسی بلاگ پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ

بالا