بازتاب گسترده خبر تمجید هاشمی از سید حسن - خبر روز
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
علم باطن رازی از رازهای خدای وحکمتی از حکمت های الهی است که در دلهای هر یک از اولیای خود که بخواهد می نهد [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
امروز: جمعه 103 اردیبهشت 28

بازتاب گسترده خبر تمجید هاشمی از سید حسن 

خبر رپرتاژی تمجید هاشمی رفسنجانی از سید حسن خمینی در حالی از طرف رسانه های ضد انقلاب و افراطی اصلاح طلب به صورت گسترده و هماهنگ بازتاب داده می شود  که خود این سایت ها به حمایت های تلویحی سید حسن از سران فتنه در اخبار خود اشاره کرده اند.

تقدیر امروز هاشمی رفسنجانی از سید حسن خمینی  و موسسه امام بازتاب گسترده ای در  سایت های ضد انقلاب داشت و با استقبال این رسانه ها روبه رو شد.

به گزارش زاهدان پرس این خبر در حالی با استقبال و بازتاب گسترده در سایت های ضد انقلاب واقع می شود  که این سایت ها سعی کردند که جمله تقدیر آمیز هاشمی رفسنجانی را از سید حسن خمینی تیتر زده و یا پر رنگ نتر از بقیه خبر نشان دهند.

خبر رپرتاژی تمجید هاشمی رفسنجانی از سید حسن خمینی در حالی از طرف رسانه های ضد انقلاب و افراطی اصلاح طلب به صورت گسترده و هماهنگ بازتاب داده می شود  که خود این سایت ها به حمایت های تلویحی سید حسن از سران فتنه در اخبار خود اشاره کرده اند.

این در حالیست که عملکرد انتقاد آمیز و حمایت های تلویحی  سید حسن خمینی بعد از انتخابات از سران فتنه وی را به سوژه مناسبی برای رسانه های ضد انقلاب در مقاطعی تبدیل کرد.

همچنین سکوت سید حسن خمینی و موسسه نشر و تنظیم آثار امام (ره) در مقابل توهین به حضرت امام و همچنین اعتراض او به پخش مستند شاخص سبب انتقادات فراوانی در محافل ارزشی و انقلابی کشور شد تا جائیکه حجت الاسلام سعیدی نماینده مقام معظم رهبری در سپاه پاسداران اعلام کرد سید حسن خمینی در مقابل رهبری و نظام قرار گرفته است.

گفتنی است که هاشمی رفسنجانی امروز در دیدار با  مسوولان و مدیران دفتر نمایندگی موسسه نشر و تنظیم آثار امام خمینی(ره) در قم  با تقدیر و تشکر از مسوولان موسسه نشر و تنظیم آثار امام خمینی(ره)، به خصوص مرحوم حاج سیداحمد آقا و حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی گفته بود: "اگر همت این بزرگواران در جمع‌آوری و حفظ و نشر صحیح آثار امام(ره) نبود، قطعا اندیشه‌ها و آثار امام مورد طمع مغرضین قرار می‌گرفت."

 

 

 

 

 

 

منبع ما : http://www.iusnews.ir/news/42-latest/9303-1389-01-25-07-25-41.html

 

 


 نوشته شده توسط گروه خبری روز در پنج شنبه 89/1/26 و ساعت 7:1 عصر | نظرات دیگران()
 لیست کل یادداشت های این وبلاگ
کانال تلگرامی اخبار ( یارانه و اخبار جدید )
یارانه مهر واریز شد/ایرانیها 280هزار میلیارد تومان یارانه گرفتند
بازگشایی پایگاه اطلاعاتی آمار طی یک هفته آینده
اطلاعیه شماره 7 ستاد هدفمندی یارانه ها منتشر شد
پرداخت 40 هزارو 500 تومان یارانه اسفند ماه
عناوینی از سایت دولت
نتایج هفته اول اجرای قانون هدفمندی یارانهها
تصویب نرخهای جدید حمل و نقل
قیمت مصوب انواع نان
قیمت پله های 7 گانه مصارف برق
میزان سهمیه و قیمتهای جدید بنزین و گازوئیل و گاز خودرو
تعرفه های جدید گاز
فروشگاه اینترنتی شما
آغاز به کار سامانه جمع آوری اطلاعات اقتصادی خانوار از اول آذر ما
دفاع از قرآن
[همه عناوین(3262)][عناوین آرشیوشده]

بالا

طراح قالب: رضا امین زاده** پارسی بلاگ پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ

بالا