مهدی هاشمی تهدید کرد - خبر روز
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
همه دانش به کار بستن آن است . [امام علی علیه السلام]
امروز: جمعه 103 اردیبهشت 28


مهدی هاشمی تهدید کرد

مهدی هاشمی رفسنجانی طی بیانیه ای نسبت به انتشار خبر صدور حکم جلب خود واکنش نشان داده است.

 

 

مهدی هاشمی رفسنجانی که بعد از اظهارات متهمان وقایع بعد از انتخابات و نیز افزایش شائبه ها در مورد وی،به سفری تحصیلی – ماموریتی به انگلیس رفته و تاکنون از بازگشت به ایران سرباز زده است،پس از آنکه دستگاه قضائی حکم جلب وی را صادر کرده،طی بیانیه ای نسبت به انتشار خبر صدور این حکم واکنش نشان داده است.
وی دراین بیانه که در سایت دی پرس منتشر شده در ابتدا با منسوب کردن این خبر به یکی از روزنامه ها مدعی عدم صدور حکم از سوی دادگاه شده و تصریح کرده است که چون وی توضیحی در مورد اتهامات نداده «تلاش خطرناکی برای فشار به قوه قضائیه در جهت مطامع و اغراض ناعادلانه سیاسی» در حال شکل گیری است.
این اظهارات مهدی هاشمی در حالی صورت می پذیرد که پیش از این دادستان تهران از تشکیل پرونده وی خبر داده بود و با توجه به عدم مراجعه وی به کشور وزیر اطلاعات نیز بطوررسمی از ابلاغ این حکم به این وزارتخانه خبر داده بود.ازدیگر سو تلاش مهدی هاشمی برای سیاسی کردن پرونده خود درحالی صورت می پذیرد که وی سیکل صدور حکم جلب خود را منتسب به یک جریان فاسد کرده در حالی که اراده برپایی دادگاه برای وی خود برای روشن شدن اتهاماتی از قبیل فسادهای اقتصادی و سیاسی است که وی تاکنون از حضور در ایران برای پاسخ به آنها طفره رفته است.
این اما همه گفته های مهدی هاشمی نیست.وی در ادامه این جریان به زعم خود را متاثر از گرفتاری های خود بابت رسوایی های مکرر اداری و اقتصادی و سیاسی دانسته و از دستگاه قضایی خواسته است که اجازه ندهد غوغاسالاری‌ها اعتبار قضاوت را مخدوش کند.
مهدی هاشمی در ادامه حضور وی در دادگاه را یک سناریو سازی توسط یک جریان خاص عنوان کرده وتهدید کرده است که باید به فکر روزی هم بود که که صبر وی به سرآمده و مطالبی را که از عقبه این سناریوسازی‌ها می‌داند ،برملا گردد.
گفتنی است این تهدید مهدی هاشمی در حالی صورت می پذیرد که وی سعی در مرعوب ساختن دستگاه قضایی برای جلوگیری از دادگاهی ساختن خود به بهانه برخی از موارد مورد ادعای خویش می باشد.مواردی که پیش از این در برخی سایت های ضد انقلاب محتوای آن خروج برخی اسناد توسط وی عنوان شده بود.
وی در عین حال بدون اشاره به دلیل عدم بازگشت به کشور جهت پاسخ گویی به اتهامات خود قوه قضائیه را به عدم برگزاری دادگاه صالحه متهم کرده و گفته است:اینجانب برای چندمین بار اعلام می‌نمایم که حاضر به رسیدگی به اتهامات در دادگاه صالحه هستم و انتظار دارم به شکایات من از جمله از کسانی که در این مدت از همه ابزار برای ترور شخصیت من و خانواده‌ام استفاده کرده‌اند، رسیدگی شود تا سیه‌روی شود هر که در اوغش باشد.




  انتهای خبر / پایگاه اطلاع رسانی جوان / کد خبر 290926

 

منبع ما : http://www.javanonline.ir/Nsite/FullStory/?Id=290926


 نوشته شده توسط گروه خبری روز در چهارشنبه 89/2/1 و ساعت 7:10 عصر | نظرات دیگران()
 لیست کل یادداشت های این وبلاگ
کانال تلگرامی اخبار ( یارانه و اخبار جدید )
یارانه مهر واریز شد/ایرانیها 280هزار میلیارد تومان یارانه گرفتند
بازگشایی پایگاه اطلاعاتی آمار طی یک هفته آینده
اطلاعیه شماره 7 ستاد هدفمندی یارانه ها منتشر شد
پرداخت 40 هزارو 500 تومان یارانه اسفند ماه
عناوینی از سایت دولت
نتایج هفته اول اجرای قانون هدفمندی یارانهها
تصویب نرخهای جدید حمل و نقل
قیمت مصوب انواع نان
قیمت پله های 7 گانه مصارف برق
میزان سهمیه و قیمتهای جدید بنزین و گازوئیل و گاز خودرو
تعرفه های جدید گاز
فروشگاه اینترنتی شما
آغاز به کار سامانه جمع آوری اطلاعات اقتصادی خانوار از اول آذر ما
دفاع از قرآن
[همه عناوین(3262)][عناوین آرشیوشده]

بالا

طراح قالب: رضا امین زاده** پارسی بلاگ پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ

بالا