جدیدترین تحلیل کروبی از فتنه اخیر - خبر روز
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکه پیش از آزمودنِ [کسی] تسلیم اطمینان شود، خود را در معرض هلاکت و عاقبت رنج آلود، قرار داده است. [امام جواد علیه السلام]
امروز: سه شنبه 103 خرداد 1
جدیدترین تحلیل کروبی از فتنه اخیر

شبکه ایران: شیخ اصلاحات که به گفته پسر ارشد و همسرش در معرض تهدید "قرص سرطان‌زای روسی" و "گاز سرطان‌زا" است، با این حال از بیان سخنان بامزه و تحلیل های سیاسی کوتاه نیامده است.

مهدی کروبی در ادامه دیدارهایی که به گفته سیاسیون برای اعلام موجودیت برگزار می شود، به ترسیم مرزبندی جدیدی و جالبی از فضای سیاسی کشور دست یافته و جایگاه تازه‌ای را برای مخالفان جمهوری اسلامی تعریف کرده است.

وی در جمع عده ای که نمایندگان سابق مجلس نامیده شده اند، بدون اشاره به نقش مثلث آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی در فتنه اخیر، آشوب های سال گذشته را "یک اختلاف جناحی" نامیده و گفته است: "در کشوری که ?? سال از پیروزی شکوهمند انقلابش می گذرد، دعوایی رخ داده است. ما معترض به نتایج انتخابات هستیم و طرف دیگر مدعی به صحت آن. بحث و مقصود بنده در اینجا، داوری این موضوع نیست که ما حق می گوئیم یا آنان راستگو هستند. چه معترضین و چه مدافعان، همگی از مسوولین این نظام و انقلاب هستند."

آقای کروبی البته توضیح نداده است که گروهک هایی چون منافقین، توده ای ها، سلطنت طلبان، همجنس بازان و سران و مقامات غربی هم که به نتیجه انتخابات اعتراض داشتند و برای ایجاد انقلاب مخملی اقدام به تدارک آشوب کردند، در کدام بخش از این مرزبندی جدید قرار می گیرند.

همچنین شیخ اصلاحات به خسارات فراوانی که در نتیجه آشوب ها به جان و مال مردم، اموال عمومی و آبروی نظام وارد شده است، هیچ اشاره ای نکرد.

اما آقای کروبی در حالی خود و طرفدارانش را در چارچوب نظام که حتی از مسئولان انقلاب معرفی کرده است که میرحسین موسوی اخیرا خروج از چارچوب جمهوری اسلامی را پذیرفت و گفت: "می‌گویند شما از کشتی نظام پیاده شده‌اید؛ از کشتی مسلمانی که پیاده نشده ایم."

گفتنی است که مهدی کروبی به دلیل مواضع گیری علیه جمهوری اسلامی و مسئولان ارشد آن، از سوی محافل بیگانه مدتی به "شیخ شجاع" شهرت یافت.

 

منبع ما : http://rajanews.com/detail.asp?id=48951


 نوشته شده توسط گروه خبری روز در سه شنبه 89/2/7 و ساعت 7:43 عصر | نظرات دیگران()
 لیست کل یادداشت های این وبلاگ
کانال تلگرامی اخبار ( یارانه و اخبار جدید )
یارانه مهر واریز شد/ایرانیها 280هزار میلیارد تومان یارانه گرفتند
بازگشایی پایگاه اطلاعاتی آمار طی یک هفته آینده
اطلاعیه شماره 7 ستاد هدفمندی یارانه ها منتشر شد
پرداخت 40 هزارو 500 تومان یارانه اسفند ماه
عناوینی از سایت دولت
نتایج هفته اول اجرای قانون هدفمندی یارانهها
تصویب نرخهای جدید حمل و نقل
قیمت مصوب انواع نان
قیمت پله های 7 گانه مصارف برق
میزان سهمیه و قیمتهای جدید بنزین و گازوئیل و گاز خودرو
تعرفه های جدید گاز
فروشگاه اینترنتی شما
آغاز به کار سامانه جمع آوری اطلاعات اقتصادی خانوار از اول آذر ما
دفاع از قرآن
[همه عناوین(3262)][عناوین آرشیوشده]

بالا

طراح قالب: رضا امین زاده** پارسی بلاگ پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ

بالا