اعتراف سایت رسمی موسوی - خبر روز
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نرسیدن خیرت [به دوستان] به دوستی [آنان]با دیگران می انجامد . [امام علی علیه السلام]
امروز: جمعه 103 اردیبهشت 14
اعتراف سایت رسمی موسوی

سایت اینترنتی "کلمه"، اذعان کرده است که ایجاد اشوب و هتک حرمت روز عاشورا در سال گذشته توسط گروهک تروریستی منافقین صورت گرفت.

به گزارش شبکه ایران، دو پایگاه اینترنتی کلمه (سایت رسمی میرحسین موسوی) و گویانیوز (یکی از ارگان های رسمی سازمان سیا) با وجود تلاش برای تبرئه برخی عناصر محارب فعال در اغتشاشات، نکات جالبی را درباره آنها متذکر شدند که نشان می دهد وابستگی عناصر یاد شده به گروهک تروریستی منافقین بسیار عمیق است.

گویانیوز با اشاره به صدور حکم اعدام برای محسن و احمد دانش پور مدعی شد آن دو به همراه مطهره بهرامی همسر محسن دانش پور در حوادث روز عاشورا صرفا برای خرید به یک سوپرمارکت رفته بودند.

این سایت به نقل از یکی از زندانیان هم بند محسن دانش پور نوشت: دانش پور می گفت در منزل بودیم که ماموران آمدند، من بارها به پسرم گفته بودم که وقتی ماهواره می بینی هر شبکه ای که نگاه می کنی بعد از اتمام به شبکه اصلی برگردان اما او گوش نمی کرد تا این که آن شب آنها آمدند و بعد از روشن کردن ماهواره، شبکه مجاهد (شبکه گروهک تروریستی منافقین) آمد و دردسر شروع شد!

گویانیوز به سابقه دار بودن این اغتشاشگر اذعان کرد و مدعی شد محسن دانش پور در دهه 60 در زندان که بوده توبه کرده است.

به گزارش کیهان، این رسانه بدنام که تا همین اواخر به طور رسمی برای سازمان سیا مزدور استخدام می کرد، همچنین به طور سربسته نوشت: یکی از فرزندان آقای دانش پور در عراق به سر می برد و همین مبنای اتهام برای او و اعضای خانواده اش شده است. مطهره بهرامی که در دادگاه بدوی به اعدام محکوم شده بود، در دادگاه تجدیدنظر به حبس محکوم شده است.

اخبار تکمیلی حاکی از آن است که یک پسر دانش پور از سال ها پیش به عضویت گروهک تروریستی منافقین درآمده و در پادگان اشرف حضور دارد. مطهره بهرامی چندی پیش با سفر به عراق با این تروریست ملاقات کرد. یکی از اعضای خانواده دانش پور عضویت برادر خود در گروهک منافقین را در گفت وگو با سایت روزنت تائید کرده است.

در همین حال سایت کلمه وابسته به آقای موسوی با تائید عضویت رسمی یکی از اعضای خانواده دانش پور، خبر از مصاحبه منافق یاد شده از پادگان اشرف با تلویزیون گروهک منافقین داد و نوشت: کاملا آشکار بود که او در آن مصاحبه قصد تخریب جمهوری اسلامی برای اعدام هر چه سریعتر اعضای خانواده را دارد. نظیر همین وضعیت در مورد جعفر کاظمی یکی دیگر از متهمان به اعدام رخ داده و فرزند وی که در بند! گروه رجوی است با بیانیه عملا پدرش را اعدام کرد و در سوگ وی پیام صادر نمود. آنها از جمله صدها جوان ایرانی هستند که شست و شوی مغزی شده و حاضرند حتی پدر و مادر خود را قربانی کنند. دانش پور سالخورده تنها به امید دیدن فرزند خود کانال تلویزیونی مجاهدین را تماشا می کرد. اقدام سیستم امنیتی، احیای یک سازمان مرده است.

سایت آقای موسوی در عین حال اشاره ای به این واقعیت نکرد که سران گروهک رجوی- و نه جوان های فریب خورده این گروهک- بارها طی اغتشاشات سال گذشته از شخص موسوی و خیانت های او به انقلاب و نظام دفاع کرده و به او مدال شجاعت دادند. در حالی که این گروهک در اغتشاشات یاد شده و از جمله حرمت شکنی رسوای عاشورا با سران فتنه همکاری می کرد، موسوی حرمت شکنان را «مردان خداجو» توصیف کرد تا دین خود را به گروهک های تروریستی منافقین و تندر و کومله ادا کرده باشد. البته با وجود تلاش سران فتنه برای احیای مرام منافقین، در عمل ثابت شد این مشی کور احیا شدنی نیست و هر کس به آنها پیوند بخورد، خود نیز جزو اموات سیاسی می شود. برخی مواضع منافقانه و التقاطی سران فتنه به لحاظ روش شناسی و نوع مغالطه دقیقا در تبعیت از مشی سازمان مجاهدین خلق (منافقین) اتخاذ شده و جالب این که سران فتنه در تداوم روند سقوط و انحطاط، مانند مجاهدین وارد فاز خشونت، محاربه و آتش افروزی شدند و البته مانند همان ها رسوا و منفور ملت قرار گرفتند.

منبع ما : http://www.rajanews.com/detail.asp?id=50644


 نوشته شده توسط گروه خبری روز در پنج شنبه 89/2/30 و ساعت 12:5 عصر | نظرات دیگران()
 لیست کل یادداشت های این وبلاگ
کانال تلگرامی اخبار ( یارانه و اخبار جدید )
یارانه مهر واریز شد/ایرانیها 280هزار میلیارد تومان یارانه گرفتند
بازگشایی پایگاه اطلاعاتی آمار طی یک هفته آینده
اطلاعیه شماره 7 ستاد هدفمندی یارانه ها منتشر شد
پرداخت 40 هزارو 500 تومان یارانه اسفند ماه
عناوینی از سایت دولت
نتایج هفته اول اجرای قانون هدفمندی یارانهها
تصویب نرخهای جدید حمل و نقل
قیمت مصوب انواع نان
قیمت پله های 7 گانه مصارف برق
میزان سهمیه و قیمتهای جدید بنزین و گازوئیل و گاز خودرو
تعرفه های جدید گاز
فروشگاه اینترنتی شما
آغاز به کار سامانه جمع آوری اطلاعات اقتصادی خانوار از اول آذر ما
دفاع از قرآن
[همه عناوین(3262)][عناوین آرشیوشده]

بالا

طراح قالب: رضا امین زاده** پارسی بلاگ پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ

بالا