احمدینژاد: سوخت هستهای 20 درصد را در ایران تولید میکنیم - خبر روز
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و او را گفتند : اى امیر مؤمنان چه مى‏شد اگر موى خود را رنگین مى‏کردى ؟ ] رنگ کردن مو آرایش است و ما در سوک به سر مى‏بریم [ و از سوک رحلت رسول خدا ( ص ) را قصد دارد . ] [نهج البلاغه]
امروز: دوشنبه 103 اردیبهشت 31
احمدی‌نژاد: سوخت هسته‌ای 20 درصد را در ایران تولید می‌کنیم
رئیس جمهور درباره تلاش ایران برای دستیابی به اهداف بلند و صلح آمیز هسته‌ای با وجود صدور قطعنامه در آژانس و مانع تراشی برخی کشورها، از عزم کشورمان برای تولید سوخت 20 درصد خبر داد.

به گزارش شبکه خبر، محمود احمدی نژاد، امروز در جمع مردم اصفهان، با اشاره به موضوع هسته‌ای ایران گفت: دیدیم در شورای حکام آژانس، برخلاف قانون و مصوبات خودشان و برخلاف منطق و عدل و البته تحت فشار چند کشور به ظاهر قدرتمند، اما رو به افول، بر ضد ما قطعنامه صادر کردند.

احمدی نژاد تصریح کرد: خیلی روشن است که اگر همه آنها حتی با هم باشند، ملت ایران هیچ ترس و واهمه‌ای نخواهد داشت.

رئیس جمهور افزود: دیشب در شبکه اول عرض کردم آنها قدرت اندیشه، تفکر و تعقلشان را از دست داده‌اند، متوجه نمی‌شوند و سرشان را در برف کرده‌اند و دستور می‌دهند و خیال می‌کنند که همه به حرفشان گوش فرامی دهند و هرچه می‌گویند دنیا باید به آن عمل کند.

احمدی نژاد گفت: آنها در ظلمت هستند، تدبیرشان نتیجه نمی‌دهد، ما به دنیا اعلام کرده ایم که این سازمان‌ها در اختیار چند قدرت فاسد است و مطلقا در مسیر قانون حرکت نمی‌کنند، خدا زده پس کله این طاغوت ها، خودشان تصمیم‌هایی می‌گیرند و سندهای معتبری را از ملت ایران در برابر ملت‌های دنیا قرار می‌دهند و هر آنچه را ما می‌گوییم آنها در عمل به جهان ثابت می‌کنند و حقیقت حرف‌های ما را روشن می‌کنند.

رئیس جمهور تصریح کرد: از نظر ما موضوع هسته‌ای تمام شده، این‌ها سوختن هایشان از جای دیگری است و از جای دیگری ناراحت هستند.

احمدی نژاد افزود: منطق را ببینید، ما به آنها گفتیم سوخت 20 درصد می‌خواهیم، بر اساس مقررات آژانس آنها موظف هستند این سوخت را در اختیار ما قرار دهند؛ اما شروع کردند به گذاشتن شرط و شروط برای ما، و ما در پاسخ گفتیم که هیچ شرط و شروطی را از شما نمی‌پذیریم، اگر می‌دهید که هیچ، و اگر نمی‌دهید خودمان تولید می‌کنیم؛ اما آنها برخلاف قانون، قطعنامه ضد ما صادر کردند.

رئیس جمهور اضافه کرد: منطق آنها بر اساس قانون نیست، بلکه به دوران قرون وسطی برمی گردد، منطقی که ملت‌ها را ضد قدرت‌ها می‌شوراند.

احمدی نژاد ادامه داد: اگر سوخت نمی‌دهید به یاری خدا سوخت بیست درصد و هرچه که نیاز داشته باشیم، خواهیم ساخت.

رئیس جمهور، در ادامه سخنانش در جمع مردم اصفهان گفت: بگذارید این جمله را هم بگویم؛ جنگ روانی راه‌انداختند که جنگ می‌شود و همه اینها بازی‌های تبلیغاتی است.

احمدی نژاد افزود: چند تا از این‌ها در نیویورک و در سفرهای اخیر پیش ما آمدند و گفتند رژیم صهیونیستی خیلی عصبانی است، قابل کنترل نیست و ممکن است غلطی بکند.

رئیس جمهور اضافه کرد: بنده به آنها گفتم این رژیم صهیونیستی که چیزی نیست، حتی اربابان آنها نیز نمی‌توانند غلطی بکنند.

احمدی نژاد گفت: دنیا بداند ملت ایران ملت منطق، قانون مداری، عدالت، برادری، گفتگو و تفاهم است.

رئیس جمهور، با بیان اینکه ما برای آقای اوباما نگران شدیم، افزود: او گفته بود می‌خواهد تغییرات اساسی ایجاد کند و ما هم استقبال کردیم و گفتیم بسم الله.

احمدی نژاد اضافه کرد: من پیام دادم اگر تغییرات اساسی می‌خواهید، ایجاد کنید؛ این است که سیاست زورگویی، تجاوز، بی قانونی و تبعیض، لشکرکشی به خاورمیانه و حمایت از صهیونیست‌های آدم کش را تعطیل کنید و ملت‌ها را دوست داشته باشید و ما سعی کردیم که تغییر اتفاق بیفتد؛ اما الان نگرانیم، خوب عمل نمی‌کند.

رئیس جمهور ادامه داد: ما نگران این هستیم که صهیونیست‌ها وی را هم هول بدهند در ریلی که آقای بوش را هول دادند.

احمدی نژاد گفت: سرنوشت آقای بوش، جلوی چشم ایشان و همه است و ما به سرنوشت آقای بوش هم راضی نبودیم.

رئیس جمهور افزود: من به بوش نامه دادم و دعوت کردم و گفتم تو که می‌گویی مسیحی هستی، بسم الله، این راه حضرت مسیح، وارد شو تا رستگار شوی.

احمدی نژاد گفت: در همانجا نوشتم که اگر راه درست را انتخاب نکنی، بدان که سنت الهی به خفت و خواری امثال توست و متاسفانه او بی اعتنایی کرد و به آیات الهی که در نامه نوشته شده بود، بی حرمتی کرد.

رئیس جمهور با بیان اینکه امروز، منفورترین رئیس جمهور تاریخ آمریکا آقای بوش است، افزود: ما نمی‌خواهیم چنین سرنوشتی نصیب فرد بعد از او شود.

رئیس جمهور در ادامه سخنرانی خود در جمع مردم اصفهان گفت: ما خودمان آمدیم و سایت قم را یک سال قبل به آژانس اطلاع دادیم، بعد ما را محکوم می‌کنند و می‌گویند: سازمان‌های جاسوسی غرب مطلع شده بودند، چون ایرانی‌ها فهمیدند آنها مطلع شدند، آمدند خبر دادند.

احمدی نژاد افزود: ما سوال می‌کنیم شما به چه حقی در کشور ما جاسوسی می‌کنید؟ شما مگر در "قرارداد الجزایر" تعهد ندادید که دیگر علیه ملت ما کاری نکنید؟ مگر تعهد ندادید که دیگر جاسوسی نکنید؟ این چه رفتار زشتی است؟

رئیس جمهور گفت: این بلوف است، ما یک کار مثبتی انجام دادیم و آنها منفعل شدند و دستشان خالی است؛ اخلاق طاغوتی است دیگر؛ شروع می‌کنند به ادعا کردن، غافل از اینکه زیر پایشان دیگر خالی است و نقطه استقراری در دنیا ندارند.

احمدی نژاد در ادامه سخنانش به برنامه‌های سفر سوم دولت به اصفهان اشاره کرد و گفت: ان شاء الله در سفر هم کارگروه‌ها را داریم. از جمله کارگروه فرهنگی. به خصوص برای استان اصفهان بحث آب، حمل و نقل شهری، خشکسالی، کشاورزی، حمل و نقل درون شهری، میراث فرهنگی، صنعت و اشتغال و بحث مسکن مهر را داریم که درباره اینها تصمیمات خوبی خواهیم گرفت و مصوبات قبلی پیگیری خواهد شد.

رئیس جمهور افزود: جلساتی با ایثارگران و با منتخبان استان خواهیم داشت، حرف‌ها را می‌شنویم، و بحث را دنبال می‌کنیم.

احمدی نژاد گفت: برای جوانان عزیز اصفهان نیز، ورزشگاه بزرگ این شهر را دولت تصمیم می‌گیرد که بشازد و ان شاءالله از طریق صدا و سیما از برنامه‌ها آگاه می‌شوید.

رئیس جمهور، در بخش دیگری از سخنان خود، اصفهان را ترکیبی بسیار زیبا از تدین، ایمان ناب، مجاهدت و نجابت خواند و گفت: اصفهان، خورشیدی فروزان در مرکز ایران است که به همه سرزمین ایران، نورافشانی می‌کند.

احمدی نژاد افزود: اصفهان زادگاه عارفان، فیلسوفان، معماران، هنرمندان، علمای بزرگ، فقها و مراجع عظیم الشانی است که صدها سال پناهگاه مردم و سنگر دفاع از اسلام ناب محمدی بوده است.

رئیس جمهور، با بیان اینکه اصفهان سرزمین مردان و زنان بزرگ، مجاهدان، شهیدان والامقام و سرداران فدایی انقلاب و اسلام عزیز است، افزود: اصفهان گنجینه پرافتخار از ذوق، ابتکار و زیبایی است.
احمدی نژاد اضافه کرد: سلام و درود خدا بر زنان و مردان اصفهان که میراث دار فرهنگ و هنر ایران زمین هستند.

رئیس جمهور ادامه داد: اصفهان در چهارصد سال اخیر و قبل از انقلاب و پس از پیروزی آن، نقش برجسته و پیشتازی در بالندگی، عظمت و عزت ملت ایران داشته است.

رئیس جمهور، در بخش دیگری از سخنانش در اصفهان درباره اهمیت ولایت و امامت در پیشرفت و تعالی بشر گفت: هر کسی به ولایت و امامت متصل شود، ماندگار و جاودان است و هر عملی که در مسیر امامت انجام شود در عالم باقی است، رشد خواهد کرد و به کمال خواهد رسید.

احمدی نژاد گفت:‌ اتصال به ولایت امام در حقیقت اتصال به کمال علم، قدرت، جود و شجاعت است و انقطاع از غیر خدا و اتصال به نقطه نهایی حیات و نور ایمان، نعمت و نقطه نهایی دین است.

رئیس جمهور گفت: خارج از مسیر امامت هیچ چیزی به انسان عطا نمی‌شود و هیچ رشدی در دنیا اتفاق نمی‌افتد و همه کمالات در اتصال به امام است.

 نوشته شده توسط گروه خبری روز در چهارشنبه 88/9/11 و ساعت 9:0 عصر | نظرات دیگران()
 لیست کل یادداشت های این وبلاگ
کانال تلگرامی اخبار ( یارانه و اخبار جدید )
یارانه مهر واریز شد/ایرانیها 280هزار میلیارد تومان یارانه گرفتند
بازگشایی پایگاه اطلاعاتی آمار طی یک هفته آینده
اطلاعیه شماره 7 ستاد هدفمندی یارانه ها منتشر شد
پرداخت 40 هزارو 500 تومان یارانه اسفند ماه
عناوینی از سایت دولت
نتایج هفته اول اجرای قانون هدفمندی یارانهها
تصویب نرخهای جدید حمل و نقل
قیمت مصوب انواع نان
قیمت پله های 7 گانه مصارف برق
میزان سهمیه و قیمتهای جدید بنزین و گازوئیل و گاز خودرو
تعرفه های جدید گاز
فروشگاه اینترنتی شما
آغاز به کار سامانه جمع آوری اطلاعات اقتصادی خانوار از اول آذر ما
دفاع از قرآن
[همه عناوین(3262)][عناوین آرشیوشده]

بالا

طراح قالب: رضا امین زاده** پارسی بلاگ پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ

بالا