مقایسه رییسجمهوری با سران فرقههای منحرف دینی/ مدعی العموم کجاست؟ - خبر روز
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از جاهل انتقاد مکن، که دشمنت می دارد، و از عاقل انتقاد کن، که دوستت می دارد . [امام علی علیه السلام]
امروز: دوشنبه 103 اردیبهشت 31
مقایسه رییس‌جمهوری با سران فرقه‌های منحرف دینی/ مدعی العموم کجاست؟
یک سایت اینترنتی در مطلبی با اهانت آشکار به رییس‌جمهوری اسلامی ایران، وی را با سران فرقه‌های منحرف بابیه، مشعشعی و نوربخشیه مقایسه کرد و با لحنی اهانت‌آمیز نوشت: «مگر یک متخصص ترافیک چه قدر در زندگی فرصت داشته است تا در باره دین و مقوله های مختلف آن پژوهش کند؟»
به گزارش ایرنا، سایت اینترنتی آینده که انتشار مطالبی با محور اختلاف‌افکنی میان مقامات نظام و اهانت به رئیس‌جمهوری را در دستور کار خود دارد و ظاهرا از مصونیت ویژه قضایی نیز برخوردار است!، در مطلبی با عنوان "آقای احمدی نژاد! دست از سر دین مردم بردارید"،‌ نوشت: طی چند سال گذشته آقای رئیس جمهور نه تنها اظهار تخصص در تمام امور اقتصادی و سیاسی و امنیتی داشته اند بلکه در امور دینی و مذهبی نیز افادات فراوانی کرده و هر گاه فرصتی یافته اند در این باره اظهار نظر تازه ای کرده اند.
این سایت در ادامه با اتهام‌زنی به رئیس‌دفتر رئیس‌جمهوری ادامه داد: این امر اختصاص به ایشان ندارد بلکه جناب مشائی که صحنه گردان بخش عمده این اوضاع و احوال است و هزاران حرف و حدیث در باره وی وجود دارد، و رهبری هم روی دور نگه داشتن او از حوزه های تصمیم گیری جدی تاکید داشته، علی الدوام در این زمینه ها اظهار نظرهای تازه کرده و هیچ گاه زحمت چک کردن این قبیل اظهار نظرها را با علما و مراجع و متخصصان و دین شناسان نمی دهد.
در بخش دیگری از این نوشته، به عقاید انحرافی سران فرقه‌های بابیه، مشعشعیه و نوربخشیه اشاره و سپس اظهارات اخیر رییس‌جمهوری درباره نقشه استکبار در عراق نقل شده است.

در بخش پایانی این نوشته اهانت‌آمیز آمده است:

« مگر یک متخصص ترافیک چه قدر در زندگی فرصت داشته است تا در باره دین و مقوله های مختلف آن پژوهش کند؟ مگر یک رئیس جمهور که الان نزدیک پنج سال است کشور اداره می کند چه اندازه فرصت مطالعه دارد که این چنین در باره این قبیل مسائل اظهار نظر می کند؟ ایشان مدیر اجرایی کشور است یا تئوریسین انقلاب و اسلام و مذهب تشیع؟ پس این همه روحانی و مرجع و مختصص علوم الهیات دردانشگاهها برای چه درس می خوانند؟ بهتر نیست همه امور دینی و مذهبی را مثل اجرائیات و مسائل امنیتی و سیاسی واگذار کنند و خدا حافظی کنند؟
اما در باره قیام مهدی در عراق و داستان دنبال کردن امریکایی ها اشاره به حادثه ای است که از بن و اساس با مستندات آقای رئیس فرق دارد. در گیرودار حمله امریکا و بعد از آن، از بدی اوضاع عراق و نابسامانی آن، چند نفر ادعای مهدویت کردند. اینها در پی ایجاد شورش علیه امریکایی ها بودند و امریکایی ها دربدر دنبال آنها می گشتند تا به نظر خود غائله را ختم کنند. این اسناد به دست آقای رئیس جمهور و منابع ایشان افتاده و تصور فرموده اند که ماجرا چنان است که شرح کرده اند. وای اگر فهم ایشان و همکارانشان در بقیه مسائل هم مثل ترور ایشان در عراق یا عکس گرفتن با یک فرمانده امریکایی و غیره و غیره از همین قبیل باشد. قطعا شان ایشان بالاتر از آن است که خلاف بگویند اشکال درعدم درک درست خبر و مطلب است چنان که شرحش رفت.»

تکرار اهانت به رییس‌جمهوری از این سایت در حالی است که دادستان تهران به‌عنوان مدعی‌العموم هفته گذشته تاکید کرده بود در مقابل اهانت به سران قوا برخورد قانونی خواهیم کرد. با این حال، مشخص نیست چرا در قبال مطالب سایت آینده که وجهی از انتقاد منصفانه نداشته و صرفا در جهت تفرقه افکنی میان مسوولین نظام و اهانت‌های متعدد و آشکار علیه رئیس‌جمهوری است، اقدامی صورت نمی‌گیرد.

 نوشته شده توسط گروه خبری روز در یکشنبه 88/9/15 و ساعت 12:8 عصر | نظرات دیگران()
 لیست کل یادداشت های این وبلاگ
کانال تلگرامی اخبار ( یارانه و اخبار جدید )
یارانه مهر واریز شد/ایرانیها 280هزار میلیارد تومان یارانه گرفتند
بازگشایی پایگاه اطلاعاتی آمار طی یک هفته آینده
اطلاعیه شماره 7 ستاد هدفمندی یارانه ها منتشر شد
پرداخت 40 هزارو 500 تومان یارانه اسفند ماه
عناوینی از سایت دولت
نتایج هفته اول اجرای قانون هدفمندی یارانهها
تصویب نرخهای جدید حمل و نقل
قیمت مصوب انواع نان
قیمت پله های 7 گانه مصارف برق
میزان سهمیه و قیمتهای جدید بنزین و گازوئیل و گاز خودرو
تعرفه های جدید گاز
فروشگاه اینترنتی شما
آغاز به کار سامانه جمع آوری اطلاعات اقتصادی خانوار از اول آذر ما
دفاع از قرآن
[همه عناوین(3262)][عناوین آرشیوشده]

بالا

طراح قالب: رضا امین زاده** پارسی بلاگ پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ

بالا