قرعهکشی مرحله گروهی رقابتهای جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی جمعه ش - خبر روز
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از دست دادن فرصت اندوهى گلوگیر است . [نهج البلاغه]
امروز: سه شنبه 103 خرداد 1
واکنش‌ها به قرعه‌کشی جام جهانی 2010
کرش: بازی برزیل ـ پرتغال، مسابقه کاکا ـ رونالدو نیست

سرویس: ورزشی - فوتبال
1388/09/15
12-06-2009
11:49:26
8809-01020: کد خبر

خبرگزاری دانشجویان ایران - تهران
سرویس: ورزشی - فوتبال

قرعه‌کشی مرحله گروهی رقابت‌های جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی جمعه شب در این کشور آفریقایی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، قرعه‌کشی جام جهانی نوزدهم با واکنش‌هایی نیز همراه بود. مربیان برخی از تیم‌های حاضر در رقابت‌های سال آینده پس از شناختن حریفان خود در مرحله گروهی به اظهار نظر در این باره پرداختند.

یوآخیم لو، سرمربی تیم ملی آلمان، که تیمش در گروه چهارم رقابت‌های جام جهانی با تیم‌های استرالیا، صربستان و غنا هم‌گروه شد، گفت: گروه جالبی است. ما باید این چالش را بپذیریم. بردن استرالیا در نخستین بازی مهم است. سپس در ادامه باید با اعتماد به نفس مناسب برابر غنا و صربستان به میدان برویم.

رادومیر آنتیچ، سرمربی تیم ملی صربستان هم گفت: از [قرار گرفتن در] این گروه بسیار خوشحالم. اگرچه رقبای بسیار دشواری در این گروه هستند اما به تیمم اعتماد دارم. بدیهی است که ما باید با نهایت احترام به دیدار رقیبان‌مان برویم. می‌خواهیم همه کار بکنیم تا نقشی خوب را ایفا کنیم. بدیهی است که آلمان مدعی این گروه است. به خاطر شهرت و همچنین در اختیار داشتن تیمی خوب.

پیم فربیک، سرمربی هلندی تیم ملی استرالیا هم عنوان کرد: گروه ساده‌ای نیست. بازی اول برابر آلمان برای ما تعیین کننده است. به عنوان یک هلندی می‌دانم که چگونه می‌توان آلمان را شکست داد.

میلان رایواچ، سرمربی تیم ملی غنا هم گفت: هرگز راضی نیستم. این یکی از سخت‌ترین گروه‌هاست. آلمان جزء بهترین تیم‌های اروپا و بدون تردید مدعی است. باید ببینیم آیا از این گروه به مرحله دوم راه پیدا می‌کنیم یا خیر؟

اوتمار هیتسفلد، سرمربی تیم ملی سوئیس هم پس از قرار گرفتن تیمش در گروه H و هم‌گروهی با تیم‌های اسپانیا، هندوراس و شیلی ابراز داشت: در گروه ما اسپانیا جدی‌ترین مدعی است. این گروهی ساده با تیم‌های قدرتمند است. در گروه چهارم هم آلمان مدعی است و می‌تواند راهی دور بعد شود. صربستان به احتمال بسیار زیاد تیم دوم خواهد بود. در میان تیم‌های آفریقایی، غنا را آنچنان قدرتمند نمی‌دانم. استرالیا را هم باید شکست داد.

ریموند دومنک، سرمربی تیم ملی فرانسه هم پس از قرار گرفتن تیمش در گروه نخست و هم‌گروهی با آفریقای جنوبی، مکزیک و اروگوئه ابراز داشت: آسوده خاطر؟ تنها پس از انجام یک بازی می‌توان آسوده خاطر بود. گروه متعادلی است. ما با میزبان بازی خواهیم کرد و این هرگز کار ساده‌ای نیست.

مورتن اولسن، سرمربی تیم ملی دانمارک که شاگردانش در گروه E با تیم‌های هلند، ژاپن و کامرون رقابت خواهند داشت، گفت: خدا می‌داند که گروه ساده‌ای نیست. ما خوشحالیم که در جام جهانی حاضر هستیم. بازی با هلند همیشه دشوار است. ژاپن بهترین تیم آسیاست. کامرون هم تجربه‌های بسیار زیادی از جام‌های جهانی دارد اما گروه G سخت‌ترین گروه جام جهانی است.

کارلوس دونگا، سرمربی تیم ملی فوتبال برزیل پس از قرار گرفتن شاگردانش در گروه مرگ رقابت‌ها گفت: گروه ما سخت‌ترین گروه این جام جهانی است. جهان فوتبال در این گروه قرار گرفته است. دیگر رقیب ساده‌ای وجود ندارد. بازی برابر پرتغال همانند بازی تیم‌های برزیل A برابر برزیل B است چرا که در تیم ملی پرتغال، بسیاری از بازیکنان متولد برزیل بازی می‌کنند.

اتوره هاگل، سرمربی آلمانی تیم ملی یونان هم پس از هم‌گروهی با آرژانتین، نیجریه و کره جنوبی گفت: آرژانتین در گروه ما مدعی است. امیدوارم همه بازیکنان من سلامت بمانند. این همیشه مشکل ماست. اکنون کارهای آماده‌سازی آغاز می‌شود.

مارچلو لیپی سرمربی تیم ملی ایتالیا پس از قرار گرفتن در گروه F و بازی برابر تیم‌های پاراگوئه، نیوزیلند و اسلواکی عنوان کرد: می‌توانست از این بدتر هم باشد. به حریفانمان احترام زیادی می‌گذارم اما باید کار ساده‌ای باشد. نخستین بازی همیشه سخت‌ترین بازی در جام جهانی است.

کارلوس کرش، سرمربی تیم ملی پرتغال هم عنوان کرد: بدون تردید این یکی از سخت‌ترین گروه‌های این جام جهانی است. بازی ما برابر برزیل پرهیجان‌ترین بازی دور مقدماتی است. لطفا ننویسید که این بازی مسابقه کریستیانو رونالدو برابر کاکا است. چرا که دو کشور با هم بازی می‌کنند. امیدواریم که پیش از بازی برابر برزیل به دور بعد راه پیدا کرده باشیم.


 نوشته شده توسط گروه خبری روز در یکشنبه 88/9/15 و ساعت 12:8 عصر | نظرات دیگران()
 لیست کل یادداشت های این وبلاگ
کانال تلگرامی اخبار ( یارانه و اخبار جدید )
یارانه مهر واریز شد/ایرانیها 280هزار میلیارد تومان یارانه گرفتند
بازگشایی پایگاه اطلاعاتی آمار طی یک هفته آینده
اطلاعیه شماره 7 ستاد هدفمندی یارانه ها منتشر شد
پرداخت 40 هزارو 500 تومان یارانه اسفند ماه
عناوینی از سایت دولت
نتایج هفته اول اجرای قانون هدفمندی یارانهها
تصویب نرخهای جدید حمل و نقل
قیمت مصوب انواع نان
قیمت پله های 7 گانه مصارف برق
میزان سهمیه و قیمتهای جدید بنزین و گازوئیل و گاز خودرو
تعرفه های جدید گاز
فروشگاه اینترنتی شما
آغاز به کار سامانه جمع آوری اطلاعات اقتصادی خانوار از اول آذر ما
دفاع از قرآن
[همه عناوین(3262)][عناوین آرشیوشده]

بالا

طراح قالب: رضا امین زاده** پارسی بلاگ پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ

بالا