فرار دانشجوی مبارز پلی تکنیکی با لباس زنانه! - خبر روز
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکه برادرش را در کاری ناپسند ببیند و بتواند او را از آن بازدارد و این کار را نکند، به او خیانت کرده است . [امام صادق علیه السلام]
امروز: پنج شنبه 103 اردیبهشت 20
پس از حضور گسترده دانشجویان امیرکبیر صورت گرفت:
فرار دانشجوی مبارز پلی تکنیکی با لباس زنانه!

مجید توکلی که پیشتر به اتهام انتشار نشریات موهن در دانشگاه امیرکبیر دستگیر شده بود، این بار بعد از هتاکی نسبت به نظام در دانشگاه در حالی که با لباس زنانه قصد فرار از دانشگاه را داشت، دستگیر شد.

به گزارش رجانیوز خردادماه سال 85 بود که داستان نشریات موهن دانشگاه امیرکبیر به سوژه اصلی رسانه های کشور تبدیل شد. سه نشریه به طور همزمان مطالب یکسانی را در اهانت به مقدسات منتشر کرده بودند. مجید توکلی مدیر مسئولی نشریه "خط صفر" یکی از این سه نشریه موهن را عهده دار بود.

توکلی که چند سال پس از انتشار نشریات موهن ، و محکومیت در دادگاه، پا به دانشگاه امیرکبیر گذاشته بود، در میان اغتشاشگران حاضر شد تا در میان اغتشاگران برای بار دیگر باب اهانت به نظام و مقدسات را بگشاید.

این دانشجوی مبارز! که عکسش در بسیاری از تجمعات دانشجویی افراطیون به عنوان نماد مقاومت جنبش دانشجویی در میان تجمع کنندگان توزیع می‌شد، امروز و پس از آنکه به ایراد یک سخنرانی ساختار شکنانه و سراسر اهانت پرداخت، در حالی که حضور دانشجویان حزب اللهی و متعهد را پررنگ تر از همیشه دید احساس خطر کرده و با حضور در دستشویی این دانشگاه ضمن تراشیدن صورت خود و انجام آرایش زنانه، مانتو به تن کرده و با به سرکردن مقنعه و چادر و در دست داشتن کیف زنانه قصد فرار از دانشگاه را داشت، که توسط مامورین انتظامی دستگیر شد.

گفتنی است توکلی از جمله عوامل توهین های بی سابقه به مقدسات در نشریات دانشجویی بود. بانیان این نشریات همه را دعوت به همراهی کرده بودند:«دموکراسی و آزادی بدون هزینه به دست نمی‌‌آید و البته در هر فرصتی هم محقق نمی‌شود(!) زمان آن اکنون است و فردا بسیار دیر است باید برخاست و قداست‌های تصنعی(!) و مقدسات مردم‌فریب را ساقط کرد.» این جملات در قالب مقاله ای با عنوان "هیچ کس مقدس نیست!" برای فراهم کردن یک فضای اعتراض عمومی منتشر شده بودند.

در مقاله "هیچ کس مقدس نیست!" نوید پیروزی قریب الوقوع داده شده بود: «دانشگاه در فضایی ملتهب به سر می‌برد ظاهراً دیگر فرصتی باقی نمانده تا حاکمیت دین‌زده(!)بتواند دانشجویان را منفعل سازد. اندک اندک به زمان آرزوی دیرینه خود نزدیک می‌شویم.»

حمله به اهل بیت نیز دستمایه ای بود برای حمله به رهبریت نظام. در لا به لای مقالات جملاتی دیده می شد که هر انسان آزاده ای از بیان آن شرم می کرد. علی(ع) و محمد(ص) هم گناه کبیره می کردند:«علی نه نور بود و نه آسمانی و نه معصوم...علی یک انسان خطاپذیر و غیر معصوم بود. فراتر از آن محمد نیز چنین بود، حال تکلیف ولی فقیه بسیار روشن است.» رئیس جمهور منتخب مردم فاشیست لقب گرفته بود و رهبر انقلاب دیکتاتور!

http://www.rajanews.com/detail.asp?id=40924


 نوشته شده توسط گروه خبری روز در دوشنبه 88/9/16 و ساعت 8:18 عصر | نظرات دیگران()
 لیست کل یادداشت های این وبلاگ
کانال تلگرامی اخبار ( یارانه و اخبار جدید )
یارانه مهر واریز شد/ایرانیها 280هزار میلیارد تومان یارانه گرفتند
بازگشایی پایگاه اطلاعاتی آمار طی یک هفته آینده
اطلاعیه شماره 7 ستاد هدفمندی یارانه ها منتشر شد
پرداخت 40 هزارو 500 تومان یارانه اسفند ماه
عناوینی از سایت دولت
نتایج هفته اول اجرای قانون هدفمندی یارانهها
تصویب نرخهای جدید حمل و نقل
قیمت مصوب انواع نان
قیمت پله های 7 گانه مصارف برق
میزان سهمیه و قیمتهای جدید بنزین و گازوئیل و گاز خودرو
تعرفه های جدید گاز
فروشگاه اینترنتی شما
آغاز به کار سامانه جمع آوری اطلاعات اقتصادی خانوار از اول آذر ما
دفاع از قرآن
[همه عناوین(3262)][عناوین آرشیوشده]

بالا

طراح قالب: رضا امین زاده** پارسی بلاگ پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ

بالا