دفتر تحکیم:دستگیری توکلی با لباس زنانه لکه ننگی بر دامن افراطیون - خبر روز
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند، هرگاه بنده ای را دوست بدارد، او را از گناهانْ حفظ می کند و پاداشش را برابر چشمانش می نهد . [امام صادق علیه السلام]
امروز: چهارشنبه 103 اردیبهشت 19
دفتر تحکیم:دستگیری توکلی با لباس زنانه لکه ننگی بر دامن افراطیون

دبیر سیاسی دفتر تحکیم وحدت و دبیر اسبق انجمن اسلامی دانشگاه امیرکبیر گفت: دستگیری مجید توکلی با لباس زنانه لکه ننگی را به دامن جریان افراطی و غیرقانونی علامه برای همیشه باقی گذاشت.

عباس انسانی دبیر سابق انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر و دبیر سیاسی فعلی دفتر تحکیم وحدت در گفتگو با فارس، اظهار داشت: متاسفانه در روز 16 آذر در کنار تجمع دانشجویان انقلابی و ارزشی که در قالب تشکل‌های مختلف در دانشگاه صنعتی امیرکبیر صورت گرفت، عده‌ای هم به عنوان پیاده‌ نظام ضد انقلاب در دانشگاه با انجام حرکاتی غیرقانونی و شکستن درب ولیعصر دانشگاه صنعتی امیرکبیر زمینه را برای ورود بعضی از اعضای گروهک غیرقانونی علامه به دانشگاه فراهم کردند.

وی با اشاره به حضور مجید توکلی یکی از اعضای طیف غیرقانونی علامه در تجمع دیروز حامیان موسوی در این دانشگاه، گفت: توکلی که به هرحال سابقه و مواضع ضد انقلابی وی در دانشگاه امیرکبیر روشن است و به خصوص در بحث نشریات موهن نقش ویژه‌ای داشت، با حضور در تجمع عده‌ای در این دانشگاه در روز دانشجو تلاش کرد تا این تجمع را به سمت شعارهای ضد نظام سوق دهد.

این فعال دانشجویی با اشاره به اینکه مواضعی که اینگونه افراد دارند به قدری سطحی است که نمی‌توان آنها را بیان کرد، خاطرنشان کرد: به همین دلیل وی که سعی داشت تا خود را قهرمان و آرمانخواه معرفی کند، در کمال بزدلی برای خروج از دانشگاه به همان روشی متوسل می‌شوند که رئیس جمهور خائن ایران بنی‌صدر از آن استفاده کرد.

دبیر اسبق انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر در ادامه تاکید کرد: دستگیری مجید توکلی با لباس زنانه لکه ننگی را به دامن جریان افراطی و غیرقانونی علامه برای همیشه باقی گذاشت.

انسانی با بیان اینکه این مسئله از آن جهت قابل بررسی است که اینگونه افراد سعی می‌کنند با حضور در اجتماعات دانشجویی التهاب‌آفرینی کنند تصریح کرد: با توجه به سابقه مجید توکلی و توجه به اینکه سعی داشتند وی را فردی شجاع معرفی کنند این حرکت عمق درماندگی و استیصال اینگونه افراد را نشان داد که حتی حاضر نیستند در راه آنچه آرمان خود معرفی می‌کنند، حداقل هزینه را پرداخت کنند.

http://rajanews.com/detail.asp?id=41034


 نوشته شده توسط گروه خبری روز در چهارشنبه 88/9/18 و ساعت 5:42 عصر | نظرات دیگران()
 لیست کل یادداشت های این وبلاگ
کانال تلگرامی اخبار ( یارانه و اخبار جدید )
یارانه مهر واریز شد/ایرانیها 280هزار میلیارد تومان یارانه گرفتند
بازگشایی پایگاه اطلاعاتی آمار طی یک هفته آینده
اطلاعیه شماره 7 ستاد هدفمندی یارانه ها منتشر شد
پرداخت 40 هزارو 500 تومان یارانه اسفند ماه
عناوینی از سایت دولت
نتایج هفته اول اجرای قانون هدفمندی یارانهها
تصویب نرخهای جدید حمل و نقل
قیمت مصوب انواع نان
قیمت پله های 7 گانه مصارف برق
میزان سهمیه و قیمتهای جدید بنزین و گازوئیل و گاز خودرو
تعرفه های جدید گاز
فروشگاه اینترنتی شما
آغاز به کار سامانه جمع آوری اطلاعات اقتصادی خانوار از اول آذر ما
دفاع از قرآن
[همه عناوین(3262)][عناوین آرشیوشده]

بالا

طراح قالب: رضا امین زاده** پارسی بلاگ پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ

بالا