ادعای کروبی در توجیه آتشزدن عکس امام(ره) - خبر روز
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ در صفت مؤمن فرمود : ] شادمانى مؤمن در رخسار اوست و اندوه وى در دلش . سینه او هرچه فراختر است و نفس وى هرچه خوارتر . برترى جستن را خوش نمى‏دارد ، و شنواندن نیکى خود را به دیگران دشمن مى‏شمارد . اندوهش دراز است ، همتش فراز . خاموشى‏اش بسیار است ، اوقاتش گرفتار ، سپاسگزار است ، شکیبایى پیشه است ، فرو رفته در اندیشه است ، نیاز خود به کس نگوید ، خوى آرام دارد ، راه نرمى پوید . نفس او سخت‏تر از سنگ خارا در راه دیندارى و او خوارتر از بنده در فروتنى و بى آزارى . [نهج البلاغه]
امروز: چهارشنبه 103 اردیبهشت 19
ادعای کروبی در توجیه آتش‌زدن عکس امام(ره)

شبکه ایران: مهدی کروبی، دبیرکل حزب اعتماد ملی که در انتخابات ریاست جمهوری دهم موفق به کسب حدود 300 هزار رای شد، در نامه‌ای به رئیس رسانه ملی مدعی شده، فیلم‌هایی که از وقایع ?? آذر از صدا و سیما پخش شده، مونتاژ بوده است.

کروبی در این نامه که در سایت منتسب به او منتشر شده، نوشته که "تصاویر مونتاژ شده‌ای از دانشجویان معترض نشان داده شد که این گونه استنباط می‌شد عکس‌های بنیانگذار انقلاب توسط این دانشجویان پاره و مورد تعرض قرار گرفته است."

ادعای جدید شیخ اصلاحات در حالی است که فیلم پاره کردن و آتش زدن تصاویر امام خمینی(ره) توسط دانشجویان معترض، با استقبال و پوشش گسترده رسانه‌های انگلیسی، آمریکایی و سعودی از جمله "العربیه" همراه و بارها از این رسانه‌ها پخش شده است.

با این حال، دبیر کل حزب اعتماد ملی ترجیح داد که به جای محکوم کردن اقدام طرفداران مهندس موسوی در پاره کردن عکس امام، سردادن شعار علیه نظام و ابراز برائت از سران رژیم صهیونیستی و غربی، تجمعات غیرقانونی گروه سبز را "اعتراضات واقعی و حقیقی مردم" نامیده و بگوید که برخی عامدانه به دنبال بد نام کردن این تجمعات و باز کردن راه برای جریانات افراطی هستند.

کروبی بدون اشاره به علت حمایت‌های دیروز نخست وزیر اسرائیل و سران کشورهای غربی از تجمعات حامیان اصلاحات، آنچه "برخی از مجموعه‌های خبری صدا و سیما" خواند را، به "تفرقه پراکنی و توهین مسلم و مبرز به بنیان گذار انقلاب اسلامی ایران و خدمت گذاران سی ساله آن" متهم کرده است.

او که در اکثر اوقات یک تنه اقدام به موضع‌گیری و حضور در میان تجمع‌کنندگان خیابانی کرده است، خود و چندتن دیگر از همراهانش را پیرو و پاسدار خط امام(ره) می‌داند.

دبیرکل حزب اعتماد ملی حتی در جریان مناظرات انتخاباتی در پاسخ به این سوال که با چه مجوزی از شهرام جزایری، مفسد اقتصادی مشهور، 300 میلیون پول گرفته، گفت که "من از امام حکم دارم."

نفر چهارم انتخابات ریاست جمهوری دهم که پس از اعلام نتایج انتخابات اخیر رای اکثریت مردم را قبول نکرد، چندی پیش هم، مدعی شد که مدیر مسئول روزنامه کیهان به فرمایش امام(ره) مبنی بر اینکه "میزان رای ملت است" چوب حراج زده است.

این در حالی است که کروبی در جریان آشوب‌های پس از انتخابات، با طرح ادعاهای مختلفی از جمله "تقلب" و "آزار جنسی زندانیان" بارها جمهوری اسلامی را متهم کرده و میزان اعتقاد خود را به جمله "میزان رای ملت است" نشان داده است.

علاوه بر کروبی، محمد خاتمی و مهندی موسوی هم، که تاکنون هیچ موضعی در برابر آتش زدن عکس امام خمینی(ره) و شعارهای ساختارشکنانه حامیان خود اتخاذ نکرده‌اند، خود را پایبند به آرمان‌های امام(ره) و انقلاب و نظام اسلامی می‌دانند.

خاتمی اخیرا پس از استناد به سخنان امام(ره)، از آنچه "ستم به جمهوری اسلامی" نامید، حرف زد و گفت که به این خاطر غصه می‌‌‌خورد و رنج می‌برد.
http://rajanews.com/detail.asp?id=41061


 نوشته شده توسط گروه خبری روز در چهارشنبه 88/9/18 و ساعت 5:44 عصر | نظرات دیگران()
 لیست کل یادداشت های این وبلاگ
کانال تلگرامی اخبار ( یارانه و اخبار جدید )
یارانه مهر واریز شد/ایرانیها 280هزار میلیارد تومان یارانه گرفتند
بازگشایی پایگاه اطلاعاتی آمار طی یک هفته آینده
اطلاعیه شماره 7 ستاد هدفمندی یارانه ها منتشر شد
پرداخت 40 هزارو 500 تومان یارانه اسفند ماه
عناوینی از سایت دولت
نتایج هفته اول اجرای قانون هدفمندی یارانهها
تصویب نرخهای جدید حمل و نقل
قیمت مصوب انواع نان
قیمت پله های 7 گانه مصارف برق
میزان سهمیه و قیمتهای جدید بنزین و گازوئیل و گاز خودرو
تعرفه های جدید گاز
فروشگاه اینترنتی شما
آغاز به کار سامانه جمع آوری اطلاعات اقتصادی خانوار از اول آذر ما
دفاع از قرآن
[همه عناوین(3262)][عناوین آرشیوشده]

بالا

طراح قالب: رضا امین زاده** پارسی بلاگ پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ

بالا