فیلمهای آخر هفته در تلویزیون - خبر روز
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
با ذکر خدا دلها زنده می شود . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
امروز: پنج شنبه 103 اردیبهشت 20
امپراطوری گرگ‌ها، طعمه، گل، استخر مرگ، اژدهای زرد و ...
گزارش فیلم‌های آخر هفته در تلویزیون

خبرگزاری فارس: در روزهای پایانی هفته 11 فیلم سینمایی و تلویزیونی از شبکه‌های مختلف سیما به روی آنتن خواهد رفت.


به گزارش خبرگزاری فارس، فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی امپراطوری گرگ‌ها(کریس ناهون)، طعمه(فرامرز صدیقی)،بهمن(پائول شاپیرو)، پدر پر افتخار من(یاوس ربرت)، استخر مرگ (بادی ون هورن)، گل(ویوک آگنیهوتری)، راهی به بالا نیست(جیمز سیل)، ویزیون تله(یلماز اردوگان)، ویزیون تله طوبی(یلماز اردوگان)، اژدهای زرد(سوتمو کاشیما) و به دنبال جکی (گانگلیان فانگ و پینگ جیانگ) پنجشنبه و جمعه 19 و 20 آذر از شبکه‌های یک، دو، سه، چهار و تهران روی آنتن می‌رود.

*«امپراطوری گرگ‌ها»
فیلم سینمایی «امپراطوری گرگ‌ها» به کارگردانی کریس ناهون پنجشنبه 19 آذرساعت 22 از شبکـه یک سیما پخش می‌شود.
دختر جوانی به نام سونیا عضو فعال قاچاق هرویین از اروپای شرقی به فرانسه است که طی یکی از معاملات تصمیم می‌گیرد با بیست کیلو هرویین، به اعضای مافیای خودش که گرگ‌های خاکستری نام دارد خیانت کند. او هرویین‌ها را در محل امنی پنهان می‌کند ولی با افراد گرگ‌‌های خاکستری درگیر می‌شود وقتی پلیس وارد درگیری شده و سونیا را دستگیر می‌کند. سونیا که بی‌هوش شده، توسط افراد مرموزی ربوده می‌شود و در اختیارگروهی از دانشمندان علم ژنتیک به سرگروهی پروفسور آکرمن قرار می‌گیرد...
جیان رینو و آرلی جاور در فیلم سینمایی «امپراطوری گرگ‌ها» محصول سال 2005 فرانسه به ایفای نقش پرداختند.

*«طعمه»
فیلم سینمایی «طعمه» به کارگردانی فرامرز صدیقی جمعه20 آذر ساعت15:40 از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود.
اعضای یک گروه قاچاق مواد مخدر، مردی به نام غلام را یک روز پس از آزادی از زندان به قتل می‌رسانند. مرتضی،‌ مأمور تجسس اداره مبارزه با مواد مخدر، یکی از افراد گروه به نام پیردوست را دستگیر می‌کند. مرتضی، پیردوست را که سال‌ها پیش معلم او بوده است، با ضمانت خود آزاد می‌کند. رئیس گروه قاچاقچی‌ها با تزریق مواد مخدر به پیردوست او را وادار می‌کند تا مرتضی را موقع ورزش صبحگاهی با گلوله از پا درآورد؛ اما پیردوست در اوج حادثه به جای هدف قرار دادن مرتضی به یکی از قاچاق‌چی‌ها شلیک می‌کند.
فرامرزقریبیان، جمشید هاشم‌پور، رضا رویگری، فخرالدین صدیق شریف و هادی اسلامی در فیلم سینمایی «طعمه» تولید سال1371 بازی کرده‌اند.

*«بهمن»
فیلم سینمایی «بهمن» پنجشنبه 19 آذرساعت 23:45 از شبکـه دو سیما پخش می‌شود.
در فیلم سینمایی «بهمن» با بازی مایکل گروس می‌بینیم: یک تبهکار الماس‌ها را می‌دزدد و با هواپیما وارد کوهستان می‌شود، الماس‌ها از هواپیما بیرون می‌ریزد و هم‌زمان برف شروع می‌شود، تبهکار به طور اتفاقی وارد کلبه‌ای می‌شود که زیر بهمن اسیر است. او با ساکنان خانه درگیر می‌شود و در نهایت کشته شده و خانواده نجات می‌یابد.
فیلم سینمایی «بهمن» به کارگردانی پائول شایپر و محصول سال 1997کشورهای آلمان و آمریکاست.

*«پدر پر افتخار من»
فیلم سینمایی «پدر پر افتخار من» جمعه 20 آذر ساعت 18:15 از شبکـه دو سیما پخش می‌شود.
داستان فیلم در مورد خانواده‌ای است که دارای دو فرزند پسر هستند، که روزی تصمیم می‌گیرند با هم برای مسافرت به پاریس بروند. در آنجا به آنها خیلی خوش می‌گذرد و همین امر باعث می‌شود که پسر بزرگ‌تر تصمیم بگیرد آنجا بماند و به همراه والدینش به خانه باز نگردد، ولی بعد از یک روز ماندن در آنجا تصمیم می‌گیرد به خانه بازگردد.
فیلم سینمایی «پدر پر افتخار من» به کارگردانی یاوس ربرت محصول سال 1990 کشور فرانسه بازی کرده‌اند.

*«استخر مرگ»
فیلم سینمایی «استخر مرگ» به کارگردانی بادی ون هورن پنجشنبه 19 آذر ساعت 19 از شبکـه سه سیما پخش می‌شود.
بازرسی به نام هری کالاهان که هیچگونه رحم و شفقتی در ارتباط با جنایتکاران ندارد فردی به نام جانرو که تبهکاری خطرناک است را به زندان می‌اندازند و دوباره بر سرزبان‌ها می‌افتد. در این بین فیلمساز مشهوری به ‌نام پیتر سوآن که کارگردان فیلم‌های ترسناک است، لیستی از افراد سرشناس و مشهور را تهیه کرده که در فیلم‌هایش تحت عنوان استخر مرگ سوژه جدید و ترسناکی را به معرض نمایش بگذارد او که دارای دشمنی دیوانه و آدم‌کش است، غافل از اعمال او به دام او اسیر می‌شود.
کلمینت اسیتورد و پاتریشا کلارکسون در فیلم سینمایی «استخر مرگ» محصول سال 1988 کشور آمریکا بازی کرده‌اند.

*«گل»
صبح جمعه ساعت 10 فیلم سینمایی «گل» از شبکه سه سیما پخش می‌شود.
جوانی هندی که از کودکی آرزوی بازی در یکی از تیم‌های فوتبال کشورش را دارد، بالاخره بعد از تلاش‌های فراوان و زحمات طاقت‌فرسا به این آرزو دست می‌یابد.
جان آبراهام، ارشد وارسی، بیپا شاباسو، بومن ایرانی و دالیپ تاهیل در فیلم سینمایی «گل» به کارگردانی ویوک آگنیهوتری محصول سال 2008 کشور هند ایفای نقش کرده‌اند.

*«راهی به بالا نیست»
فیلم سینمایی «راهی به بالا نیست» به کارگردانی جیمز سیل جمعه 20 آذرماه ساعت 23 از شبکه سه سیما پخش می‌شود.
ویور با دوستش برای بستن قرارداد به ساختمانی می‌روند. از بستن قرارداد چند میلیون دلار نصیب آنها می‌شود. دوست ویور مردی را اجیر می‌کند تا او را بکشد، غافل از اینکه همگی در پارکینگ ساختمان مورد حمله قرار می‌گیرند...
گریسون مک کوچ، آدریان پال و آمی لوکین در فیلم سینمایی «راهی به بالا نیست» محصول سال 2004 کشور آمریکا به ایفای نقش پرداختند.

*«ویزیون تله»
فیلم سینمایی «ویزیون تله» پنجشنبه 19 آذرماه ساعت 15:30 از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.
شهر کوچک و دورافتاده‌ای در ترکیه دارای سینمای کوچکی است که شهردار چندان با صاحب آن میانه خوبی ندارد. تا آنکه از مرکز قرار است فرستنده تلویزیون برای این شهر نصب شود. شهردار که برای مقابله با سینمادار از تلویزیون استقبال کرده، با مشکل جدیدی روبرو می‌شود. مأموری که از مرکز آمده بدون آنکه فرستنده را نصب کند به آنکارا بازمی‌گردد...
فیلم سینمایی «ویزیون تله» به کارگردانی یلماز اردوگان محصول سال 2001 کشور ترکیه است.

*«ویزیون تله، طوبی» عنوان فیلمی از ویلماز اردوگان است که جمعه20 آذر ساعت 20:30 در قالب سینما چهار از شبکه چهار سیما روی آنتن می‌رود.
اکتبر سال 1980 در حوالی آنکارا از معلمی به نام امیت گانر خواسته می‌شود که مسئول یک کتابخانه شود. او به همراه خانواده‌اش پیشنهاد را قبول می‌کند. وی دختری به نام طوبی دارد که پاهایش فلج است.
فیلم سینمایی «ویزیون تله، طوبی» با بازی ییلمازاردوگان، تارک آگان، دمت آکباق و دئیس آکایا محصول سال 2004 کشور ترکیه است.

*«اژدهای زرد»
شبکه تهران سیما40 دقیقه بامداد روز جمعه20 آذر فیلم سینمایی «اژدهای زرد» به کارگردانی سوتمو کاشیما را پخش خواهد کرد.
داستان فیلم در مورد دختری به نام جون است که شایعه شده دارای کلیدی اسرارآمیز به نام اژدهای زرد از پدرش است که از انسان‌ها در برابر نیروهای شیطانی حفاظت می‌کند. او مجبور است برای اینکه این کلید و راز آن به دست گروه‌های مختلف تبهکارنیفتد، دائم از دست آنها بگریزد.
وای مان چان و یاسوکی کوراتا در فیلم سینمایی «اژدهای زرد» محصول سال 2003 کشور ژاپن بازی کرده‌اند.

*«به دنبال جکی»
فیلم سینمایی «به دنبال جکی» جمعه 20 آذر ساعت13:30 از شبکه تهران پخش می‌شود.
زانگ ای شان یک نوجوان چینی است که از ده سالگی به همراه والدینش به اندونزی آمده، او که پدرومادر گرفتاری دارد به همراه مادربزرگش زندگی می‌کند. زانگ پسری لوس و بی‌ادب است که در درس‌های چینی بسیار ضعیف است اما قهرمان مورد علاقه‌اش جکی چان است. زانگ که از سوی همکلاسی‌هایش تحقیر می‌شود، تصمیم می‌گیرد خلاف میلش به پکن برود.
ییشان زنگ، جکی چان، کایزینگ ایزین جایارو و بینگ بای در فیلم سینمایی «به دنبال جکی» به کارگردانی گانگلیان فانگ و پینگ جیانگ محصول سال 2009 کشور چین به عنوان بازیگران اصلی بازی کرده‌اند.
http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8809180947


 نوشته شده توسط گروه خبری روز در چهارشنبه 88/9/18 و ساعت 5:46 عصر | نظرات دیگران()
 لیست کل یادداشت های این وبلاگ
کانال تلگرامی اخبار ( یارانه و اخبار جدید )
یارانه مهر واریز شد/ایرانیها 280هزار میلیارد تومان یارانه گرفتند
بازگشایی پایگاه اطلاعاتی آمار طی یک هفته آینده
اطلاعیه شماره 7 ستاد هدفمندی یارانه ها منتشر شد
پرداخت 40 هزارو 500 تومان یارانه اسفند ماه
عناوینی از سایت دولت
نتایج هفته اول اجرای قانون هدفمندی یارانهها
تصویب نرخهای جدید حمل و نقل
قیمت مصوب انواع نان
قیمت پله های 7 گانه مصارف برق
میزان سهمیه و قیمتهای جدید بنزین و گازوئیل و گاز خودرو
تعرفه های جدید گاز
فروشگاه اینترنتی شما
آغاز به کار سامانه جمع آوری اطلاعات اقتصادی خانوار از اول آذر ما
دفاع از قرآن
[همه عناوین(3262)][عناوین آرشیوشده]

بالا

طراح قالب: رضا امین زاده** پارسی بلاگ پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ

بالا