محکم ترین سند کروبی درباره کهریزک - خبر روز
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اگر هوست را پیروی کنی، کر و کورت می سازد و فرجامت را تباه و تو رانابود می کند . [امام علی علیه السلام]
امروز: پنج شنبه 103 اردیبهشت 20
در تریبون آزاد دانشجویی مطرح شد:
روایت زاکانی از محکم ترین سند کروبی درباره کهریزک
حساب اکثریت حامیان موسوی از اقلیت آشوب‌طلب جداست
  
     
حتی یک نفر کشته هم زیادی است، اما علت اصلی این وقایع تلخ قانون‌شکنی و عدم تمکین به قانون است که مقدمه‌ی استبداد است.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا همه مشخصه‏های استکبار را دارد، گفت: اگر روسیه نیز روحیه استکباری داشته باشد مقابل ما قرار خواهد گرفت. 

علی‏رضا زاکانی در مراسم "تریبون آزاد دانشجویی" که به مناسبت روز دانشجو در دانشگاه شیراز برگزار شد، در پاسخ به سوال دانشجویی که چرا آمریکا را نماد استکبار می‌دانیم اما روسیه را نه؟ گفت: ما با روحیه اسکتباری مخالف هستیم و از دیروز تا امروز آمریکا همه مشخصه‏های اسکتبار و شیطان بزرگ بودن را دارد اما ما به دنبال روسیه هم نیستیم و اگر روسیه نیز روحیه استکباری داشته باشد مقابل ما قرار خواهد گرفت.

صرف اکثریت یا اقلیت بودن حق نیست

یکی از دانشجویان با اشاره به آیاتی از قرآن کریم و داستان حضرت موسی و فرعون یاران موسی را که در اقلیت بودند محق دانست و با اشاره به فضای امروز جامعه از زاکانی خواست که نظر خود را در این رابطه اعلام کند ، زاکانی نیز پاسخ داد: صرف اکثریت یا اقلیت بودن حق نیست؛ بلکه با بررسی سخن‌ها می‏توان به حق بودن پی‏برد و نمی‏شود با کلیات بررسی کرد زیرا این روایات باید در مسائل موجود ما هم
کروبی پس از انتخابات نظام را به تجاوز و خیانت متهم می‌کند و پس از حضور در مجلس هیچ سندی برای اثبات ادعای خود ندارد و قوی‌ترین شاهد وی مادری بود که می‏گفت به پسرش تجاوز شده اما خود پسر می‏گفت چنین اتفاقی رخ نداده و مادرش بیمار روانی است.
مصداق پیدا کند.

وی در پاسخ به دانشجوی دیگری که معتقد بود دانشگاه‌ها فضای بسته‌ای دارند، گفت: اگر جایی خفقان وجود دارد غلط است و اگر پشت تریبون قرار می‌گیرید و صحبت می‏کنید این خود نشان از آزادی و نبود خفقان دارد.

عضو کمیسون آموزش مجلس هشتم، اظهار کرد: بیش از 13 میلیون نفر به آقای موسوی رای داده‏اند که این تعداد معترضان اولیه بودند و نظام باید گره‏گشایی می‏کرد و به آنان پاسخ می‏داد اما این میان اقلیتی هم وجود داشت که از ابتدا آشوب را شروع کرد.

وی ادامه داد: نظام در صدد پاسخ به اکثریت معترض برآمد و بر این اساس مقام معظم رهبری در روز سه‌شنبه 26 خرداد از ستاد نامزدهای مختلف درخواست کرد که در محضر ایشان اعتراض خود را بیان کنند. در همان جا آقای آخوندی نماینده موسوی در شورای نگهبان و باجناق آقای ناطق‌نوری اعلام کرد که از صندوق‌ها چیزی در نمی‌آید. با این وجود رهبر معظم انقلاب فرصت قانونی شورای نگهبان را به مدت پنج روز افزایش داد. شورای نگهبان نیز از نمایندگان نامزدها درخواست کرد که با حضور در این شورا اعتراضاتشان را بیان کنند سپس به صورت رسمی از آقای موسوی، کروبی و رضایی نیز دعوت به عمل آورد.

زاکانی افزود: در این شرایط تنها آقای رضایی در شورای نگهبان حاضر شد و اعتراض خود را بیان کرد، اما چند روز بعد در بیانیه‌ای اعتراضش را پس گرفت. 

پس از آن بنده به همراه نمایندگان دیگر خدمت آقای موسوی رسیده و جلسه خوبی با ایشان برگزار کردیم و به ایشان گفتم که بنده به شما علاقمندم چرا که خاطرات خوش زمان امام را تداعی می‌کنید.

معترضان به نتیجه انتخابات هیچ استدلالی به عنوان تقلب ندارند

وی ادامه داد:
شخصی که هزینه ستاد‏ها را تامین می‏کرده رییس دانشگاه آزاد بود که خود و کسی نمی‏تواند علیه او کوچکترین انتقادی بکند یا کسی جرات کند نزدیک این دانشگاه برود.
در شرایطی که شورای نگهبان فرصتی برای بیان اعتراضات نامزدها قرار داده بود، این نامزدها حضور پیدا نکردند تا شورای حکمیت پنج نفره‌ای متشکل از افتخار جهرمی، حجت‌الاسلام رحیمیان، ولایتی، حدادعادل و فرد دیگری (ابوترابی) تشکیل شود و این شورای حکمیت اعتراضات آنها را بشنود. با این وجود شورای نگهبان 10 درصد صندوق‌ها را در مقابل دوربین‌های فیلمبرداری بازشماری کرد و مشخص شد حرف‌هایی که آنها می‌زنند استدلالی به عنوان تقلب ندارند.

زاکانی اضافه کرد: هنگامی که ما خدمت آقای هاشمی رفتیم ایشان نیز گفتند که نامزدهای معترض در روز 23 خرداد به دفتر ایشان آمده و حداقل خواسته آن‌ها ابطال انتخابات بوده است. این در حالی است که آقای موسوی همان شب انتخابات در مصاحبه‌ای خود را پیروز انتخابات بیان می‌کنند.

کروبی پس از حضور در مجلس هیچ سندی برای اثبات ادعای خود نداشت

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنانش اظهار کرد که کروبی پس از انتخابات نظام را به تجاوز و خیانت متهم می‌کند و پس از حضور در مجلس هیچ سندی برای اثبات ادعای خود ندارد و قوی‌ترین شاهد وی مادری بود که می‏گفت به پسرش تجاوز شده اما خود پسر می‏گفت چنین اتفاقی رخ نداده و مادرش بیمار روانی است.

وی در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان درباره رسیدگی به پرونده مهدی هاشمی رفسنجانی، اظهار کرد که وی یکی از ارکانی بوده که مساله تقلب در انتخابات را پیگیری کرده، اما دادسرا
در پاسخ به دانشجویی که سوال کرد آیا پاسخ سوال مردم را باید با باتوم داد؟ گفت: بارها گفته‏ام حساب اکثریت معترض و حامی موسوی از اقلیت آشوب‌طلب جداست و با افتخار هم می‏گویم کسانی را که بانک آتش می‏زنند باید باتوم زد.
او را به دلیل پرونده‏های سابق احضار کرده است.

رییس دانشگاه آزاد عامل ایجاد بزرگترین اختناق است

زاکانی خطاب به دانشجویان موسوم به سبز با بیان این که آنها دچار یک پارادوکس قوی هستند، افزود: شخصی که هزینه ستاد‏ها را تامین می‏کرده رییس دانشگاه آزاد بود که خود و کسی نمی‏تواند علیه او کوچکترین انتقادی بکند یا کسی جرات کند نزدیک این دانشگاه برود.

وی با بیان این اعتقاد که دانشگاه آزاد در بعد کیفی با دانشگاه‏های دیگر فاصله‏ دارد و این دانشگاه در ابعاد کیفی نیازمند تحول است، مدعی شد که عوامل دانشگاه آزاد در قوه قضائیه مانع برخورد با این دانشگاه شده‌اند.

عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی گفت: هیات موسس این دانشگاه، اقدامی رو به پیش انجام داده‏اند و می‏خواهند امکانات مردم که از طرف دولت به دانشگاه داده شده را وقف و خود را متولی آن کنند.

علت وقایع اخیر قانون‌شکنی و عدم تمکین به قانون است

وی در پاسخ به سوال دانشجویی که از وقایع پس از انتخابات و تعداد کشته‌شده‌ها سخن می‌گفت و پیگیر حوادث کهریزک شد، اظهار کرد: من از ابتدا هم گفتم که حتی یک نفر کشته هم زیادی است، اما اگر می‌خواهید علت این وقایع را بدانید علتش قانون‌شکنی و عدم تمکین به قانون است که مقدمه‌ی استبداد است. مطمئن باشید اگر نظام قدمی به عقب می‌رفت اینها استبداد را حاکم می‌کردند.

زاکانی ادامه داد: پیش از وقوع فاجعه، مقام معظم رهبری گفته بودند کسی در کهریزک نماند اما مدیران آنها گفتند جایی دیگر برای نگهداری بازداشت‌شدگان نداریم که آقا گفتند اگر جا ندارید همه بازداشت‌شدگان
اصلاح‌طلبان که فریاد می‏زنند مرتضوی بیشترین ظلم را در حق ما کرده در صحن علنی مجلس اجازه ندادند گزارش تهیه شده درباره عملکرد وی قرائت شود و صحن را ترک کردند.
را آزاد کنید و هیچ کس در کهریزک باقی نماند.

مقام معظم رهبری هر راهی را ممکن بود باز کردند تا اگر اعتراضی وجود دارد بررسی شود

وی در پاسخ به دانشجوی دیگری که خواستار برگزاری نشست‏هایی با موضوع "نقش مقام معظم رهبری پیش و پس از انتخابات برای پاسخگویی به دشمنان انقلاب" شد، اظهار کرد: مقام معظم رهبری هر راهی را ممکن بود باز کردند تا اگر اعتراضی وجود دارد بررسی شود و درباره پیام آقا نیز که شبهاتی مطرح می‏شود باید بگویم این پیام همان پیامی بود که پیش از تایید شورای نگهبان و روز پس از انتخابات ، برای دو بار انتخاب آقای خاتمی هم داده شد.

حساب اکثریت معترض و حامی موسوی از اقلیت آشوب‌طلب جداست

نماینده مردم تهران در خانه ملت در پاسخ به دانشجویی که سوال کرد آیا پاسخ سوال مردم را باید با باتوم داد؟ گفت: بارها گفته‏ام حساب اکثریت معترض و حامی موسوی از اقلیت آشوب‌طلب جداست و با افتخار هم می‏گویم کسانی را که بانک آتش می‏زنند باید باتوم زد.

زاکانی در پاسخ به پرسش دیگری درباره آن‌چه به نقل از وی دخالت دو وزارتخانه اطلاعات و کشور در ناآرامی‏های پس از انتخابات، خوانده شد، با بیان اینکه سخنان بنده را در این باره گزینشی و نادرست نقل کرده‏اند، اظهار کرد: واقعیت این است که همه نظرسنجی‏ها و حتی نظرسنجی جهاد دانشگاهی که سلایق مشخص دارد پیروزی احمدی‌نژاد را نشان می‏داد، اما کسانی که دیدند بازنده انتخابات هستند از طریق نظرسنجی وزارت اطلاعات و
در همان جا آقای آخوندی نماینده موسوی در شورای نگهبان و باجناق آقای ناطق‌نوری اعلام کرد که از صندوق‌ها چیزی در نمی‌آید.
کشور اعلام کردند که انتخابات به دور دوم کشیده خواهد شد و این مستمسکی برای ایجاد شبهه در انتخابات و ایجاد حوادث پس از انتخابات بود.


اسناد و مدارکی مبنی بر انتقال دانشجویان به کهریزک با دستور مرتضوی دارم

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در پاسخ به یکی از دانشجویان درباره اظهارتش درباره سعید مرتضوی، ادعا کرد: اسناد و مدارکی مبنی بر انتقال دانشجویان به کهریزک با دستور مرتضوی دارم و ایشان به عنوان عامل انتقال باید پاسخگوی اتفاقاتی که برای دانشجویان افتاده است، باشند. اصلاح‌طلبان که فریاد می‏زنند مرتضوی بیشترین ظلم را در حق ما کرده در صحن علنی مجلس اجازه ندادند گزارش تهیه شده درباره عملکرد وی قرائت شود و صحن را ترک کردند.

زاکانی در پاسخ به یکی از دانشجویان که پرسید اگر دولت از اصولگرایی سخن می‏گوید پس نسبت رحیمی و رحیم مشایی با این دولت چیست؟ نیز گفت: دائما اعتراض خود را به حضور رحیمی و مشایی در دولت اعلام کرده‏ایم و منتظر ترتیب اثر به این اعتراض هستیم.

پرونده لباس شخصی‏های کوی دانشگاه در دست بررسی است 

در پایان برخی دانشجویان به آن‌چه حضور لباس شخصی‏ها و زیر سوال بردن امنیت کوی‏ دانشگاه می‌خواندند، اعتراض کردند که زاکانی پاسخ داد: کوی دانشگاه اتفاق تلخی بود که بخشی از آن توسط لباس شخصی‏ها انجام شد و این لباس شخصی‌ها بخشی از چهار گروه وارد شده به دانشگاه بودند که نیروی انتظامی نیز به درخواست رییس دانشگاه وارد شد و در حال حاضر نیز پرونده لباس شخصی‏ها در دست بررسی است و عده‏ای از آنان نیز شناسایی شده‏اند که دادگاه آنان نیز برگزار خواهد شد.
http://www.jahannews.com/vdccmmq4.2bqsx8laa2.html
 

 نوشته شده توسط گروه خبری روز در چهارشنبه 88/9/18 و ساعت 10:2 عصر | نظرات دیگران()
 لیست کل یادداشت های این وبلاگ
کانال تلگرامی اخبار ( یارانه و اخبار جدید )
یارانه مهر واریز شد/ایرانیها 280هزار میلیارد تومان یارانه گرفتند
بازگشایی پایگاه اطلاعاتی آمار طی یک هفته آینده
اطلاعیه شماره 7 ستاد هدفمندی یارانه ها منتشر شد
پرداخت 40 هزارو 500 تومان یارانه اسفند ماه
عناوینی از سایت دولت
نتایج هفته اول اجرای قانون هدفمندی یارانهها
تصویب نرخهای جدید حمل و نقل
قیمت مصوب انواع نان
قیمت پله های 7 گانه مصارف برق
میزان سهمیه و قیمتهای جدید بنزین و گازوئیل و گاز خودرو
تعرفه های جدید گاز
فروشگاه اینترنتی شما
آغاز به کار سامانه جمع آوری اطلاعات اقتصادی خانوار از اول آذر ما
دفاع از قرآن
[همه عناوین(3262)][عناوین آرشیوشده]

بالا

طراح قالب: رضا امین زاده** پارسی بلاگ پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ

بالا