پیام تسلیت دفتر تحکیم بمانسبت هتک حرمت امام - خبر روز
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند، بنده مؤمنِ درویشِ آزرمگین و عیالوارخود را دوست دارد. [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 8
پیام تسلیت دفتر تحکیم بمانسبت هتک حرمت امام

دفتر تحکیم وحدت در اعتراض به اهانت تعدادی دانشجونما به ساحت مقدس امام خمینی(ره) با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد:نسل برآمده از تفکر خمینی کبیر اجازه تعدی به مقدسات خود را نمی‌دهد و پاسخ این افراد را با سیلی محکم خواهد داد.

به گزارشرجانیوز متن بیانیه دفتر تحکیم وحدت به شرح زیر است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
انالله و انا الیه راجعون
ملت شریف ایران
اقدام بی‌شرمانه عده‌ای دانشجونما در سالگرد 16 آذر مبنی بر توهین به ساحت مقدس امام راحل و نظام مقدس جمهوری اسلامی قلب هر انسان آزاده‌ای را به درد آورد، خمینی عزیزی که نماد آزادی، استقلال و اسلام ناب در عصر حاضر است. چه بسیار جان‌های ارزشمندی که در طول نیم قرن اخیر در پرتو اندیشه ناب و تابناک این بزرگ مرد تاریخ فدای اسلام شده است و مستبدانی که از اسم مبارک ایشان لرزه بر اندامشان افتاده است. امامی که دانشگاه را مبدا تحولات و کارخانه انسان‌سازی می‌دانست، حال در آستانه سی و یکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی این گونه به ایشان و ملت دلداده ایشان در صحت مقدس دانشگاه توهین می‌گردد.

و سئوالی را که در اینجا باید مطرح کرد این است که آیا این عده قلیل که خود را پشت نمادها و رنگ‌ها مخفی نموده‌اند توان مقابله با تفکر خمینی عزیز را دارند. افرادی که علی‌رغم هشدارهای جدی به آقایان، مسئولیت شاخه دانشجویی ستاد انتخاباتی آنها را به دست گرفته و عنان فضای سیاسی را از دست ایشان ربودند. آیا سران بی‌خبر از همه جای این عده می‌توانند اتفاق تاسف‌باری را که در روز روشن و در برابر دیدگان دانشجویان صورت گرفته، انکار نمایند. آیا دانشجویان دانشگاه امیرکبیر، سخنان و اقدام بی‌شرمانه اعضای شاخه دانشجویی ستاد آقای کروبی را در صحن این دانشگاه فراموش کرده‌اند که آقای کروبی در نامه به رئیس صدا و سیما با فرار رو به جلو سعی در به حاشیه کشاندن این جرم بزرگ را دارد؟ آیا این قلیل افراد، سرگذشت نهضت آزادی و منافقین را به چشم خود ندیده‌اند؟

بی‌شک نسل برآمده از تفکر خمینی کبیر اجازه تعدی به مقدسات خود را نمی‌دهد و پاسخ این افراد خارج از مدنیت را با سیلی محکم خواهد داد تا درس عبرتی برای هم مسلکان و سرانشان باشد!

دفتر تحکیم وحدت ضمن عرض تسلیت به محضر مقدس امام زمان(عج)، رهبر فرزانه انقلاب و ملت شریف ایران، توهین به ساحت امام راحل را در صحن مقدس دانشگاه شدیدا محکوم نموده و خواهان برخورد جدی و بدون اغماض مسئولین و دانشجویان با این قبیل افراد خود فروخته می‌باشد.

http://www.rajanews.com/detail.asp?id=41131

 


 نوشته شده توسط گروه خبری روز در شنبه 88/9/21 و ساعت 10:25 صبح | نظرات دیگران()
 لیست کل یادداشت های این وبلاگ
کانال تلگرامی اخبار ( یارانه و اخبار جدید )
یارانه مهر واریز شد/ایرانیها 280هزار میلیارد تومان یارانه گرفتند
بازگشایی پایگاه اطلاعاتی آمار طی یک هفته آینده
اطلاعیه شماره 7 ستاد هدفمندی یارانه ها منتشر شد
پرداخت 40 هزارو 500 تومان یارانه اسفند ماه
عناوینی از سایت دولت
نتایج هفته اول اجرای قانون هدفمندی یارانهها
تصویب نرخهای جدید حمل و نقل
قیمت مصوب انواع نان
قیمت پله های 7 گانه مصارف برق
میزان سهمیه و قیمتهای جدید بنزین و گازوئیل و گاز خودرو
تعرفه های جدید گاز
فروشگاه اینترنتی شما
آغاز به کار سامانه جمع آوری اطلاعات اقتصادی خانوار از اول آذر ما
دفاع از قرآن
[همه عناوین(3262)][عناوین آرشیوشده]

بالا

طراح قالب: رضا امین زاده** پارسی بلاگ پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ

بالا