ما همگی مجیدیم! - خبر روز
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و روایت شده است که حضرتش روزى میان یاران خود نشسته بود . زنى زیبا بر آنان بگذشت و حاضران دیده بدو دوختند . پس فرمود : ] همانا دیدگان این نرینگان به شهوت نگران است و این نگریستن موجب هیجان . پس هر یک از شما به زنى نگرد که او را خوش آید با زن خویشش نزدیکى باید ، که او نیز زنى چون زن وى نماید . [ مردى از خوارج گفت خدا این کافر را بکشد چه نیک فقه داند . مردم براى کشتن او برخاستند ، امام فرمود : ] آرام باشید ، دشنام را دشنامى باید و یا بخشودن گناه شاید . [نهج البلاغه]
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 8

ما همگی مجیدیم!

 

اندر احوالات اسطوره جنبش سبز دانشجویی!؟

 

 

 

بعد از افتضاح لیدر دانشجویان سبزپوش و "اسطوره مقاومت جنبش دانشجویی"!؟ و فرار با لباس زنانه از دانشگاه، گام جدیدی برای شستن این لکه ننگ از پیشانی سبزپوشان آغاز شده است.

در این حرکت جدید سبزپوشان فتنه‌گر قرار است در حمایت از "مجید توکلی" همگی لباس زنانه پوشیده و روسری بر سر نمایند و عکسهای خود را در وبلاگها و سایتهایشان منتشر کنند تا بیش از پیش ماهیت هواداران سرسبز آقای موسوی و کروبی را برملا سازند.

همچنین کمپینی با عنوان کمپین "مردان باحجاب" برای آزادی مجید توکلی ، آغاز به کار کرده است که همه "علاقمندان تغییر جنسیت" می‌توانند در آن عضو شوند!؟

هرچند پیش از این در بین سبزپوشان پوشیدن لباس مردانه توسط زنان مرسوم بوده!، اما حضور مردان سبزپوش با آرایش و لباس زنانه، آخرین اقدام قابل توجه! این جریان در تعریف هویت فتنه سبز می باشد.

البته ناگفته نماند این "اقدام سیاسی - انقلابی"!؟ سبزپوشان پیشینه تاریخی نیز داشته و پیش از این ابوالحسن بنی صدر نیز که خود را رئیس جمهور قاطبه ملت می دانست! توانست با سربلندی و موفقیت(با آرایش کامل زنانه) از کشور بگریزد. همچنین با مروری بر تاریخ اسلام اقدام عمروعاص در خلع سلاح کردن امیرالمومنین(ع) در جنگ تاریخی صفین را نیز می‌توان از جمله این "اقدامات نامتقارن" جنبش سبز دانست!!!

در این بین سران خارج نشین کودتای مخملین که وضع را خیلی وخیم دیده‌اند به سرعت وارد معرکه شده و در حمایت از دوجنسه جنبش سبز، دست به قلم برده‌اند. به عنوان نمونه "حمید دباشی" از آمریکانشینان حامی موسوی در نوشته ای ضمن حمایت از توکلی ماهیت ضداسلامی خود را به خوبی آشکار می‌کند و می‌نویسد:

«افتخار می‌کنم که روسری مادر مرحومم را سر کرده‌ام. همان روسری که در ایران به زور سر زنم کردند. همان روسری که اگر خواهران من در اروپا سر کردنش را انتخاب کنند، تحقیر خواهند شد. و همان روسری که ابتذال عقب‌افتاده‌ای که الان بر ایران حکومت می‌کند، فکر می‌کند اگر آن را سر مجید توکلی کند، تحقیرش کرده است - او امروز نزد ما عزیزتر و شریف‌تر از هر زمان دیگری است. ما، همه، مجید توکلی هستیم - و ما مردان ایرانی خیلی دیر داریم این کار را می‌کنیم. اگر ?? سال پیش این کار را کرده بودیم، یعنی زمانی که روسری به آن دسته از خواهران ما که نمی‌خواستند آن را بر سر کنند تحمیل شد، شاید امروز در این وضع نبودیم.»

بعد از گذشت چند روز از دستگیری "اسطوره جنبش سبز دانشجویی!" همه منتظرند تا در حمایت از وی، تصاویر زیبای عطاالله مهاجرانی, دکتر سروش, محسن سازگارا, محسن کدیور، علی افشاری، و دیگر سران سبزپوش داخلی و خارجی را در هیبت جدید زنانه ببیند!

نکته جالب آخر اینکه یکی از "مردان باحجاب" حامی موسوی در فیس بوک چنین نوشته است: «اگر کسی از ما را حتی لخت در کوچه ها بچرخانید، ما نیز لخت می‌شویم.»!

 

* * *

چه به جا و حکیمانه امام سجاد(ع) فرموده اند:

 

الحمدلله الذی جعل اعداءنا من الحمقا

 

خدا را شکر که دشمنان ما را از احمق ها قرار داد.

 

اون هم از نوع سبزش!؟

 

* * *

 

عکس استاد دانشگاه کلمبیا دکتر حمید دباشی از علاقمندان به موسوی و کروبی:

 

 

 

عکس افتخار آمیز نیک آهنگ کوثر، کاریکاتوریست ابله حامی موسوی:

 

منتظر عکس عطاالله مهاجرانی, دکتر سروش, محسن سازگارا, محسن کدیور، علی افشاری، و دیگر سران سبزپوش داخلی و خارجی در هیبت جدید زنانه باشید!...

 http://bimemoj.blogfa.com/post-168.aspx


 نوشته شده توسط گروه خبری روز در یکشنبه 88/9/22 و ساعت 5:52 عصر | نظرات دیگران()
 لیست کل یادداشت های این وبلاگ
کانال تلگرامی اخبار ( یارانه و اخبار جدید )
یارانه مهر واریز شد/ایرانیها 280هزار میلیارد تومان یارانه گرفتند
بازگشایی پایگاه اطلاعاتی آمار طی یک هفته آینده
اطلاعیه شماره 7 ستاد هدفمندی یارانه ها منتشر شد
پرداخت 40 هزارو 500 تومان یارانه اسفند ماه
عناوینی از سایت دولت
نتایج هفته اول اجرای قانون هدفمندی یارانهها
تصویب نرخهای جدید حمل و نقل
قیمت مصوب انواع نان
قیمت پله های 7 گانه مصارف برق
میزان سهمیه و قیمتهای جدید بنزین و گازوئیل و گاز خودرو
تعرفه های جدید گاز
فروشگاه اینترنتی شما
آغاز به کار سامانه جمع آوری اطلاعات اقتصادی خانوار از اول آذر ما
دفاع از قرآن
[همه عناوین(3262)][عناوین آرشیوشده]

بالا

طراح قالب: رضا امین زاده** پارسی بلاگ پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ

بالا