حامیان موسوی 20 دقیقه پس از اعلام تحصن، صحنه را ترک کردند - خبر روز
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ستیز ، تدبیر را باطل کند . [نهج البلاغه]
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 8
گزارش فارس از تجمع امروز در دانشگاه تهران؛
حامیان موسوی 20 دقیقه پس از اعلام تحصن، صحنه را ترک کردند

خبرگزاری فارس: حامیان موسوی امروز در دانشگاه تهران اعلام کردند تا زمان استعفای فرهاد رهبر رئیس دانشگاه تهران تحصن می‌کنند، اما تنها 20 دقیقه پس از اعلام تحصن، صحنه را ترک گفته و متفرق شدند.


به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه خبرگزاری فارس، عده‌ای از حامیان موسوی که روز گذشته در پشت اصلی دانشگاه تهران تجمع اعتراض‌آمیز برگزار کرده بودند، از ساعت 12 امروز در حالی که دانشجویان دانشگاه تهران در اعتراض به اهانت به ساحت امام‌خمینی(ره) در مسجد دانشگاه تهران تحصن 3 روزه خود را آغاز کرده و درحال اقامه نماز ظهر و عصر بودند، در اعتراض به افشاگری صدا و سیما درباره ماهیت اصلی جریان فتنه و اهانت این فرقه به تمثال امام‌خمینی(ره) از مقابل دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران تجمع خود را آغاز کرده و با همراه داشتن نمادهای سبزرنگ و در دست داشتن تصاویر زندانیان سیاسی و با پوشاندن صورت‌های خود و سر دادن شعارهای "خاتمی، خاتمی "، "یا حسین، میرحسین " از مقابل مسجد دانشگاه تهران عبور کرده و در پشت در اصلی دانشگاه تهران به سردادن شعارهای خود ادامه دادند.
از نکات جالب در این تجمع آن بود که در این بین تعدادی از حامیان موسوی بادکنک‌های سبز را همراه خود داشتند، اما ترکیدن یکی از بادکنک‌ها موجب شد که حامیان موسوی که در اطراف آن بودند ترسیده و برای فروخوردن ترس خود شروع به هو کردن‌های مداوم کردند.
در ساعت 13:10 حامیان موسوی در اصلی دانشگاه تهران را ترک کرده و به سمت دانشکده فنی حرکت کردند. در این بین حامیان موسوی مقابل دوربین‌های واحد مرکزی خبر که در حال تصویربرداری از حاشیه‌های تجمع در دانشگاه تهران بود، ایستاده و شعارهای "ننگ ما، ننگ ما، صدا و سیمای ما " ، " بیست و سی حیا کن دانشگاه و رها کن " را سر دادند.
در ادامه این تجمع حامیان موسوی با حضور در مقابل دانشکده فنی دانشگاه تهران به حالت تحصن در مقابل این دانشکده نشسته و اعلام کردند تا فرهاد رهبر رئیس دانشگاه تهران استعفا ندهد به تحصن خود ادامه خواهند داد و با سر دادن شعارهای "دانشجوی با غیرت حمایت حمایت " ، "‌تا استعفا نگیری سر کلاس نمی‌ریم " سعی داشتند سایر دانشجویان را که تماشاگر این تجمع بوده و دور آنان ایستاده بودند را به این تحصن ترغیب کنند.
در این بین که دوربین‌های واحد مرکزی خبر در حال تصویربرداری بود ناگهان عده‌ای از حامیان موسوی به این دوربین‌ها حمله کرده و خبرنگار واحد مرکزی خبر با دیدن هجوم آنها به سمت خود، به سمت جنوب دانشگاه تهران حرکت کرد و مسئولان حراست دانشگاه با قرار گرفتن در مقابل حامیان موسوی از ادامه حمله آنها به سمت این خبرنگار جلوگیری کردند.
پس از این اقدام حامیان موسوی، نماینده انجمن اسلامی دانشگاه تهران در سخنانی گفت: طبق دموکراسی، رئیس دانشگاه باید به صورت آزادانه انتخاب شود و تمامی دانشجویان سبز با آزادی سبز موافقند پس باید زهرا رهنورد به عنوان رئیس دانشگاه تهران معرفی شود و تا فرهاد رهبر رئیس فعلی دانشگاه تهران استعفا ندهد و یا از دانشجویان عذرخواهی نکند هر روز در دانشگاه تهران همین بساط برپا خواهد بود.
تجمع حامیان موسوی در ساعت 14 به پایان رسید و آنها به نشانه اعتراض در راهروهای دانشکده فنی حضور پیدا کرده و در کلاس‌های درس خود حاضر نشدند.

 

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8809221535


 نوشته شده توسط گروه خبری روز در یکشنبه 88/9/22 و ساعت 5:56 عصر | نظرات دیگران()
 لیست کل یادداشت های این وبلاگ
کانال تلگرامی اخبار ( یارانه و اخبار جدید )
یارانه مهر واریز شد/ایرانیها 280هزار میلیارد تومان یارانه گرفتند
بازگشایی پایگاه اطلاعاتی آمار طی یک هفته آینده
اطلاعیه شماره 7 ستاد هدفمندی یارانه ها منتشر شد
پرداخت 40 هزارو 500 تومان یارانه اسفند ماه
عناوینی از سایت دولت
نتایج هفته اول اجرای قانون هدفمندی یارانهها
تصویب نرخهای جدید حمل و نقل
قیمت مصوب انواع نان
قیمت پله های 7 گانه مصارف برق
میزان سهمیه و قیمتهای جدید بنزین و گازوئیل و گاز خودرو
تعرفه های جدید گاز
فروشگاه اینترنتی شما
آغاز به کار سامانه جمع آوری اطلاعات اقتصادی خانوار از اول آذر ما
دفاع از قرآن
[همه عناوین(3262)][عناوین آرشیوشده]

بالا

طراح قالب: رضا امین زاده** پارسی بلاگ پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ

بالا