ایران برای حمله احتمالی به خاکش «بانک اهداف» تشکیل داده است! - خبر روز
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دوستی ما اهل بیت، [مایه] انتظام دین است . [امام باقر علیه السلام]
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 15
ادعای یک روزنامه عربی؛
ایران برای حمله احتمالی به خاکش «بانک اهداف» تشکیل داده است!
این روزنامه کویتی که از پیشگامان پروژه ایران هراسی در منطقه به شمار می‌رود، در جدیدترین ادعای ضد ایرانی خود با بیان این موضوع نوشت: مقامات عربستان، کویت و امارات در رأس شخصیت‌هایی هستند که در «بانک هدف» ثبت شده و در رأس این مقامات، «خالد بن سلطان بن عبدالعزیز» فرمانده کل ارتش عربستان قرار دارد!

یک روزنامه کویتی با اشاره با سفر چند روز آینده رهبر حزب‌الله لبنان به تهران نوشت: ایران با تشکیل «بانک هدف» و ثبت و ضبط مشخصات تاکتیکی تأسیسات نظامی، مقامات سیاسی و مؤسسات مالی در کشورهای عربی منطقه و کشورهای غربی، می‌خواهد در صورتی که تأسیسات موشکی یا اتمی‌اش مورد تعرض قرار بگیرد، این اهداف را منهدم کند!

به گزارش «تابناک»، روزنامه کویتی «السیاسه» که از پیشگامان پروژه ایران هراسی در منطقه به شمار می‌رود، در جدیدترین ادعای ضد ایرانی خود با بیان موضوع بالا نوشت: مقامات عربستان، کویت و امارات در رأس شخصیت‌هایی هستند که در «بانک هدف» ثبت شده و در رأس این مقامات، «خالد بن سلطان بن عبدالعزیز»، فرمانده کل ارتش عربستان قرار دارد!

این روزنامه می‌افزاید: سفر ولیدالمعلم، وزیر امور خارجه سوریه به تهران نیز پس از سفر نصرالله صورت خواهد گرفت تا مثلت همکاری‌های سوریه، لبنان و فلسطین با ایرن تکمیل شود و ادعای بزرگتر اینکه مقامات مصری تشخیص داده‌اند، غربی‌ها و آمریکا از ایران کاملا ناامید شده و لحظات آغاز حمله با ایران به سرعت در حال گذر است!

طرح این ادعا در حالی است که مقامات سوری و همچنین جنبش‌های مقاومت در لبنان و فلسطین به طور منظم در طول سال دیدارهایی از ایران دارند و در واقع این موضوع جدید نیست؛ اما همزمان با این ادعای خنده‌دار روزنامه کویتی، «یدیعیوت آحارنوت»، روزنامه چاپ سرزمین‌های اشغالی افشا کرد: اسرائیل با استقرار ربات هوشمند در منطقه‌ای از خلیج فارس، اقدام به جمع‌آوری اطلاعات منطقه نموده و تا کنون تصاویر و گزارش‌هایی نیز از تحرکات نظامی ایران را به تل آویو فرستاده است.

این روزنامه ادامه می‌دهد: ربات‌های مستقر در منطقه مجهز به گیرنده‌های قوی، سنسورهای بسیار حساس، دوربین‌های دید در روز و شب و فرستنده‌های ماهواره ای بوده که از ساحل قابل کنترل هستند.

این تجهیزات با برخی از پایگاه‌های نظامی غیر عربی در منطقه نیز تبادل اطلاعات داشته و نقش دیدبان را برای این پایگاه‌ها بازی می‌کنند!

این گزارش می‌افزاید: این سیستم «پروتکتور» نام دارد و اطلاعات را به هواپیماهای اطلاعاتی بدون سرنشین و رادار گریز اسرائیل به نام «رافائل» منتقل می‌کند.

نکته جالب این که رسانه‌های عربی چون «السیاسه»، همواره به بزرگنمایی خطر ایران برای کشورهای عربی منطقه پرداخته، به گونه‌ای که فراموش کرده‌اند دشمن واقعی اعراب رژیم صهیونیستی است.

http://tabnak.ir/fa/pages/?cid=77571


 نوشته شده توسط گروه خبری روز در جمعه 88/9/27 و ساعت 2:47 عصر | نظرات دیگران()
 لیست کل یادداشت های این وبلاگ
کانال تلگرامی اخبار ( یارانه و اخبار جدید )
یارانه مهر واریز شد/ایرانیها 280هزار میلیارد تومان یارانه گرفتند
بازگشایی پایگاه اطلاعاتی آمار طی یک هفته آینده
اطلاعیه شماره 7 ستاد هدفمندی یارانه ها منتشر شد
پرداخت 40 هزارو 500 تومان یارانه اسفند ماه
عناوینی از سایت دولت
نتایج هفته اول اجرای قانون هدفمندی یارانهها
تصویب نرخهای جدید حمل و نقل
قیمت مصوب انواع نان
قیمت پله های 7 گانه مصارف برق
میزان سهمیه و قیمتهای جدید بنزین و گازوئیل و گاز خودرو
تعرفه های جدید گاز
فروشگاه اینترنتی شما
آغاز به کار سامانه جمع آوری اطلاعات اقتصادی خانوار از اول آذر ما
دفاع از قرآن
[همه عناوین(3262)][عناوین آرشیوشده]

بالا

طراح قالب: رضا امین زاده** پارسی بلاگ پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ

بالا