علی مطهری: درگیری ما با احمدی نژاد از روزی شروع شد که او پای احز - خبر روز
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دلت را با اندرز زنده ساز [امام علی علیه السلام ـ در نامه اش به پسرش امام حسن علیه السلام ـ]
امروز: سه شنبه 103 اردیبهشت 18
فرزند شهید مظلوم مطهری (ره) همصدا با سازمان سیا انقلاب مخملی را یک دروغ بزرگ خواند!
علی مطهری: درگیری ما با احمدی نژاد از روزی شروع شد که او پای احزاب را از دولت برید
علی مطهری که اکنون در محافل اصولگرایان به عنوان یکی از مخالفان تفکر نورانی شهید مطهری (ره) شناخته می شود ضمن حمله به احمدی نژاد به خاطر به بازی نگرفتن احزاب در قدرت اعتراف کرد که ریشه اختلاف امثال علی مطهری ها با دولت در سهم خواهی های حزبی از این دولت بوده است. وی در این باره به روزنامه "حیات نو" گفت: همه این اختلافات به سال 1384برمی گردد یعنی زمانی که آقای احمدی‌نژاد کاندیدای ریاست جمهوری و سپس رئیس جمهور شد و افراد و گروه‌های اصولگرا را به بازی نگرفت و تنها از یک گروه خاص استفاده کرد.متاسفانه (!) در این دوره هم ایشان همان راه را ادامه می‌دهد و اساسا ارزشی برای احزاب و گروه‌ها و شخصیت‌های سیاسی اعم از اصول گرا و اصلاح طلب قائل نیست...
علی مطهری – فعال سیاسی اصلاح طلب - طی گفتگویی با روزنامه حیات نو – یک روز قبل از توقیف این روزنامه رادیکال اصلاح طلب – که سایت اصلاح طلب تابناک و روزنامه اصلاح طلب تر اعتماد زحمت درج آن را پس از توقیف "حیات نو" کشیدند، بار دیگر ادعاهای ضدانقلابیون مقیم لوس‌آنجلس مبنی بر اعمال خشونت شدید علیه جریان برانداز را تکرار کرد.

به گزارش صراط فرزند شهید مظلوم مطهری که با یکی از روزنامه های همصدا با بی بی سی، صدای آمریکا و رادیو اسرائیل گفتگو می کرد با بی تفاوتی نسبت به تجمعات غیرقانونی، حمله به پایگاهای بسیج، قتل و غارت اموال عمومی، اخلال در امنیت ملی، رودررویی آشکار با قانون اساسی، تکرار ادعاهای دروغین سازمان سیا مبنی بر تقلب در انتخابات، دفاع از آمریکا و اسرائیل، مبارزه با حامیان مردم مظلوم فلسطین، روزه خواری در ملاء عام و نهایتا هتک حرمت از امام راحل توسط پیاده نظام پروژه های سازمان سیا در ایران، همصدا با سازمان سیا گفت: از برخورد خشن بعد از انتخابات با مردم (!) غافلگیر شدم یعنی متوجه نشدم این همه خشونت چه لزومی داشت؟!
این نماینده مجلس که در انتخابات مجلس هشتم به اصرار جریان احمدی نژاد در لیست اصولگرایان قرار گرفته بود در ادامه با تکرار ادعاهای وابستگان به کودتای ناکام اخیر ضمن نفی تلاش جریان برانداز برای انقلاب مخملی افزود: بخشی از اصولگرایان که من هم همانند آنها فکرمی کنم احمدی‌نژاد و طرف خودی را در ایجاد زمینه این حوادث و تشدید آن مقصر می‌دانند و حوادث به وجود آمده را از پیش طراحی شده تلقی نمی‌کنند و انقلاب مخملی را یک دروغ بزرگ می‌دانند!

علی مطهری که اکنون در محافل اصولگرایان به عنوان یکی از مخالفین با تفکر نورانی شهید مطهری (ره) شناخته می شود ضمن حمله به احمدی نژاد به خاطر به بازی نگرفتن احزاب در قدرت اعتراف کرد که ریشه اختلاف امثال علی مطهری ها با دولت در سهم خواهی های حزبی از این دولت بوده است. وی در این باره به روزنامه اصلاح طلبان گفت: همه این اختلافات به سال 1384برمی گردد یعنی زمانی که آقای احمدی‌نژاد کاندیدای ریاست جمهوری و سپس رئیس جمهور شد و افراد و گروه‌های اصولگرا را به بازی نگرفت و تنها از یک گروه خاص استفاده کرد.متاسفانه (!) در این دوره هم ایشان همان راه را ادامه می‌دهد و اساسا ارزشی برای احزاب و گروه‌ها و شخصیت‌های سیاسی اعم از اصول گرا و اصلاح طلب قائل نیست.
این نماینده اصلاح طلب مجلس که تلاش زیادی دارد تا خود را اصولگرا معرفی کند در پاسخ به این سوال "حیات نو" که؛ وقتی که احمدی‌نژاد خود را اصولگرا می‌داند چرا مستقل از این جریان عمل می کند؟ در حالی که سعی داشت اصولگرایی را مطابق دستورالعمل رسانه ای جریان برانداز، یک حزب معرفی نماید، نه یک جریان اصیل انقلابی اضافه کرد: احمدی‌نژاد در دوره نهم ریاست جمهوری که کاندیدا شده بود کاندیدای اصولگرایان نبود (!) بلکه کاندیدایی مستقل بود که به نام اصولگرایی وارد شد. ایشان نه اصولگرا و نه اصلاح‌طلب است بلکه روش مستقل و خاصی دارد . من در نامه‌ای که قبل از انتخابات ریاست جمهوری به ایشان نوشتم بر این نکته تاکید کردم و گفتم پیروزی یا شکست شما در انتخابات به معنای پیروزی یا شکست اصولگرایی نیست . از این رو اکنون دولت و حامیان آن یک جریان مستقل از اصولگرایی و اصلاح‌طلبی هستند اما متاسفانه (!) در بین مردم جا افتاده است که این دولت یک دولت اصولگراست.
http://www.seratnews.ir/fa/pages/?cid=432

 نوشته شده توسط گروه خبری روز در جمعه 88/9/27 و ساعت 2:57 عصر | نظرات دیگران()
 لیست کل یادداشت های این وبلاگ
کانال تلگرامی اخبار ( یارانه و اخبار جدید )
یارانه مهر واریز شد/ایرانیها 280هزار میلیارد تومان یارانه گرفتند
بازگشایی پایگاه اطلاعاتی آمار طی یک هفته آینده
اطلاعیه شماره 7 ستاد هدفمندی یارانه ها منتشر شد
پرداخت 40 هزارو 500 تومان یارانه اسفند ماه
عناوینی از سایت دولت
نتایج هفته اول اجرای قانون هدفمندی یارانهها
تصویب نرخهای جدید حمل و نقل
قیمت مصوب انواع نان
قیمت پله های 7 گانه مصارف برق
میزان سهمیه و قیمتهای جدید بنزین و گازوئیل و گاز خودرو
تعرفه های جدید گاز
فروشگاه اینترنتی شما
آغاز به کار سامانه جمع آوری اطلاعات اقتصادی خانوار از اول آذر ما
دفاع از قرآن
[همه عناوین(3262)][عناوین آرشیوشده]

بالا

طراح قالب: رضا امین زاده** پارسی بلاگ پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ

بالا