ایران پر از فریاد عشق به خمینی شدموسوی کروبی این آخرین پیامه، ای - خبر روز
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از ستم بپرهیزید که دلهایتان را ویران می کند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
امروز: سه شنبه 103 اردیبهشت 18
ایران پر از فریاد عشق به خمینی شدموسوی کروبی این آخرین پیامه، ایرانی مسلمان آماده قیامه

موج انزجار از جسارت تعدادی از عناصر خودفروخته به امام راحل پس از گذشت 10 روز نه تنها فروکش نکرده است بلکه مردم ایران اسلامی امروز و پس از برگزاری نمازهای جمعه در تهران و شهرستان‌ها یکپارچه عشق به خمینی را فریاد کردند و از مسئولان خواستند عوامل این جسارت و فتنه‌های پس از انتخابات را شناسایی و مجازات کنند.

به گزارش رجانیوز، در تهران مردم پس از اقامه نمازجمعه در مقابل دانشگاه تهران تجمع کردند و شعارهای "حسین حسین شعار ماست خمینی افتخار ماست"، "روح منی خمینی بت شکنی خمینی"، "مرگ بر ضد ولایت فقیه"،‌ "خمینی خمینی تو پیش حسینی"، "خامنه‌ای خمینی دیگر است ولایتش ولایت حیدر است"، "هیهات منا الذلة"،‌ "خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست"، "ابالفضل علمدار خامنه‌ای نگهدار" سر دادند.

راهپیمایان همچنین با هشدار به سران فتنه‌های پس از انتخابات و سردادن شعار "موسوی کروبی این آخرین پیامه، ایرانی مسلمان آماده قیامه" تأکید کردند این آخرین هشدار برای آن‌ها است و از این پس با خشم و برخورد انقلابی مردم مواجه خواهند شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حسین رحیمیان، نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در اجتماع عظیم راهپیمایان تهرانی گفت: دستگاه قضا در ارتباط با کسانی که می‌خواهند به فتنه ادامه دهند باید طبق دستور خداوند به شدیدترین وجه ممکن برخورد کند.

رحیمیان، توهین به امام را هم‌صدایی با فرعون‌ها، ابولهب‌ها، یزیدها و علیه انبیاء و اولیاء الهی توصیف و خاطرنشان کرد: دوستان و دشمنان بدانند اگر در سال 56 یک توهین به امام موجب تسریع در سقوط نظام ستم‌شاهی و شکست همه پشتیبانان آن رژیم شد و باعث پیروزی انقلاب گردید امروز نیز توهین به امام اولا نام امام را احیا کرد و ثانیا چشم فتنه و فتنه‌گران را کور کرده و خواهد کرد.

وی افزود: باید یادمان باشد در زمان امام و در زمان حاضر یک عده انسان‌های شرور وجود داشته و دارند از آن افراد شرور که جرات جسارت به امام رخ داده، انتظاری نیست اما عواملی که زمینه آن را فراهم کرده و به فتنه دامن زدند و آتش فتنه را روشن کرده و به آنجا رساندند تا آن عده معدود و شرور که در ماه رمضان تظاهر به روزه‌خواری کردند، باید بدانند این کارها گناهش از پاره کردن عکس امام بالاتر است.

نماینده مقام معظم رهبری در بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه شعار دادن علیه جمهوری اسلامی ایران و علیه فلسطین در روز قدس زیر پرچم سبزی که منافقان برداشتند گناهش بسیار است، اظهار داشت: از مواضع مقتدرانه و ارزشمند دستگاه قضایی تشکر می‌کنم.

رحیمیان با اشاره به اینکه باید در این جریانات از آیات قرآن الهام بگیریم، تصریح کرد: آنهایی که واقعا خط امامی هستند باید هر چه زودتر از جریان فتنه خود را جدا کنند.

وی به آیاتی از سوره نساء اشاره و بیان داشت: اگر این فتنه‌گرها آمدند و به دست خودشان آتشی برافروختند اگر بیایند و قسم جلاله بخورند و حساب خود را از آمریکا جدا کنند همانطور که قرآن می‌فرماید این مصداق جذب حداکثری است و باید به انقلاب و نظام برگردند.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: دستگاه قضا در ارتباط با کسانی که می‌خواهند به فتنه ادامه دهند باید طبق دستور خداوند که می‌فرمایند اگر منافق‌ها از کار خود دست برندارند و به شایعه پراکنی‌ها و شاد کردن دل دشمنان ادامه دهند آنهایی که همچنان به دنبال تضعیف نظام و ولایت فقیهی که ستون نظام است دست پیغمبر را باز می‌گذاریم تا جایی که جمع دشمنان را متشتت کند و از آنان کسی باقی نماند و به بدترین وضع ممکن باید اعدام شوند.

در این میان راهپیمایان شعار دادند "موسوی موسوی این آخرین پیام است "و "سران فتنه سبز اعدام باید گردند ".

رحیمیان مقابله با براندازان را سنتی خدایی توصیف و خاطرنشان کرد: این سنت خداوند چه قبل از پیغمبر(ص) و چه بعد از پیغمبر و تا ابد بوده و خواهد بود.

را هپیمایان تهرانی همچنین در قطعنامه‌ای تاکید کردند: انتظار ما از اطرافیان و منتسبان امام این بود که در مقابل حرمت‌شکنی‌های اغتشاشگران در مناسبت‌هایی نظیر روز قدس، 13 آبان و 16 آذر به جای انکار اصل قضیه، به سکوت طولانی در قبال جفاها نسبت به آرمان‌های امام راحل پایان دهند.

متن این قطعنامه که در پایان تظاهرات اعتراض آمیز اقشار مختلف مردم تهران و نمازگزاران نسبت به هتک حرمت ساحت مقدس امام راحل و پس از اقامه نماز جمعه در دانشگاه تهران قرائت شد بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
"فاما الزبد فیذهب جفاء و اما ما ینفع الناس فیمکث فی‌الارض "

اما (باطل چون) کف بیرون افتاده از میان می‌رود ولی، (حق چون) به مرم سود می‌رساند، ‌در زمین (باقی) می‌ماند... "

نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر پایه ولایت فقیه، یادگاری ارزشمند و میراثی گران‌سنگ است که بنای آن به دست معمار کبیر انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی، ‌حضرت امام خمینی (ره) پایه‌ریزی شده و با ارائه الگویی نوین و جامع برای اداره جوامع بشری، جهان را در آستانه تحولی عظیم و بی‌بدیل قرار داده و روح بیداری اسلامی را در جهان اسلام جاری و ساری کرد.

انقلاب اسلامی به سرعت تبدیل به نقطه عطفی در روند موجود جهانی شد و مایه امیدواری مستضعفان جهان در مبارزه با استکبار جهانی گردید و از همین رو قدرت‌های سلطه‌گر و زورگوی دنیا از روز نخست تخریب و تضعیف اراده‌ی ملی و روحیه انقلابی ملت ایران و به فراموشی و غفلت سپردن آرمان‌های بلند و آزادی‌بخش رهبر کبیر انقلاب اسلامی را در سطح دنیا پیگیری کردند.

متاسفانه در وقایع چند ماه اخیر و اغتشاشات پس از انتخابات برخی از برادران سابق ما و کسانی که اسم و رسم‌شان را به برکت انقلاب اسلامی و حضرت امام روح الله (ره) به دست می‌آورند، از استکبار جهانی و دشمنان قسم خورده انقلاب گوی سبقت را ربودند و زمینه‌ساز و مشوق ظهور و بروز دشمنی و کینه‌توزی‌ استکبار جهانی نسبت به آرمان‌ها و اندیشه‌های رهبر کبیر انقلاب اسلامی شدند و همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند: "کاری کردند که دشمن مایوس و نومید، جان تازه بگیرد و تشویق شود "

آخرین اقدام وقیحانه و شرم‌آور اغتشاش‌طلبان وفتنه‌گران، جسارت به حریم و ساحت رهبر کبیر انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران ‌بود که ‌عمق رذالت دشمنان قسم خورده انقلاب را نشان داد و خشم انقلابی امت حزب‌الله را در آستانه‌ آغاز ماه محرم، ماه پیروزی خون بر شمشیر برانگیخت.

اینک ما شرکت ‌کنندگان در این تظاهرات

اعلام انزجار و برائت از زمینه‌سازان و عاملین اهانت به ساحت قدسی امام راحل که با سوءاستفاده از نام دانشجو و محیط پاک دانشگاه صورت گرفت، با فریادهای رسا و یکپارچه‌ تکبیر مواضع خود را نسبت به استکبار جهانی و برخی فریب‌خوردگان و سرسپردگان داخلی آنها اعلام می‌داریم:

1- نام امام و راه امام از صحنه روزگار محو شدنی نیست و تلاش دشمنان این مرز و بوم و هم‌پیمانان داخلی آنها برای به فراموشی سپردن آرمان‌های امام عظیم الشان (ره) نتیجه‌ای جز ناکامی دوباره جبهه باطل در مقابل جبهه حق و حزب‌الله نخواهد داشت؛ چرا که امام راحلمان (ره)‌یک حقیقت همیشه زنده در قلب ملت ایران است.

2- اهانت اخیر به ساحت مقدس حضرت امام (ره) و تفکرات و اندیشه‌های پاک و زلال ایشان ادامه جسارت‌های دیروز است، همان جریانی که تظاهرات علیه خدا، انتقاد علیه معصومین و استیضاح کابینه ائمه هدی را تجویز می‌کردند، قیام کربلایی حسین بن‌علی (ع) را خشونت می‌نامیدند و افکار و اندیشه‌ حضرت امام (ره) را عامل عقب‌ماندگی ایران می‌دانستند و خواستار به موزه سپردن افکار ایشان بودند. پاره شدن عکس امام نتیجه زمینه چینی جریانی است که سال‌هاست تلاش خود را مصروف پاره کردن، ‌سوزاندن، تحریف و محو اندیشه‌های تابناک امام خمینی (ره) کرده‌اند. ما اعلام می‌کنیم ملت بزرگ ایران این افکار و سخنگویان آن را در خط مقدم مقابله با امام و آرمان‌های او می‌دانند.

3- انتظار ما از اطرافیان و منتسبان امام عزیزمان این بود که در مقابل حرمت‌شکنی‌های اغتشاشگران در مناسبت‌های اخیر نظیر روز قدس، سیزدهم آبان و شانزدهم آذر که به صورت سازماندهی شده و با پشتیبانی عناصر فتنه نسبت به اندیشه‌های امام صورت می‌گرفت موضع‌گیری نمایند و به جای انکار اصل قضیه، عمق فاجعه و دسیسه‌های دشمن را شناخته و به سکوت طولانی خود در قبال جفاهایی که نسبت به آرمان‌های بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران صورت می‌گیرد، پایان دهند.

4- حرکت‌های خودجوش مردمی و موج خشم و انزجار و نفرت اقشار مختلف مردم فهیم و ولایت‌مدار ایران اسلامی، طولانی از ترس، وحشت و تردید را در دل‌های ناپایدار و لرزان مخالفین و معاندین این انقلاب برپا کرد و آنان را در رسیدن به اهداف خود با یاس و ناامیدی رو به رو ساخت. شرکت‌کنندگان در این تظاهرات ضمن تشکر از این همه شور و شعور انقلابی - اسلامی آحاد و اقشار مختلف مردم، طلاب، روحانیون و اساتید حوزه‌های علمیه به خصوص مراجع عظام تقلید، تشکل‌های دانشجویی و دانش‌آموزی، ‌بازاریان واصناف، ‌کارگران، کارمندان و کارکنان دستگاه‌های اجرایی و اداری و سایر اقشار متدین ایران اسلامی به خاطر موضع‌گیری هوشمندانه و اعلام برائت و ابراز خشم و نفرت از این اقدام سخفیانه و ننگین، ازهمه علاقمندان و دلبستگان خمینی کبیر می‌خواهند که براساس فرمایشات مقام معظم رهبری ضمن حفظ آرامش به آگاه‌سازی و ایجاد بصیرت دینی و تعمیق بینش سیاسی در سطح جامعه بپردازند.

5- ما شرکت‌کنندگان در این تظاهرات اعتراض‌آمیز از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران که مسوولیت انقلابی خود را در افشای ماهیت حقیقی جریان فتنه و به نمیاش گذاشتن جلوه‌های دلبستگی عمیق ملت ایران به آرمان‌های امام (ره) را به نحو احسن انجام داد، تشکر کرده و این اقدام شجاعانه و از روی بصیرت سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران را مورد حمایت قرار می‌دهیم.

6- در این ایام،‌گرد و غبار به هوا برخاسته‌ فتنه بزرگ دشمنان استقلال و آزادی ملت ولایت‌پذیر ایران رو به فروکش است و نقاب نفاق، تزویر و دروغ از چهره تو در توی چهره‌پردازان دغل‌کار و فتنه‌انگیزان سیه‌کردار یکی پس از دیگری کنار می‌رود و چهره واقعی آنان در پیشگاه ملت مسلمان ایران آشکار می‌شود و به زودی خواهیم دید که مخالفان نظام جمهوری اسلامی ایران و کسانی که با حق و حقیقت مخالفت می‌کنند در مقابل چشمان ملت مبارز و رشید ایران اسلامی نابود خواهند شد.

7- ما شرکت‌کنندگان در این تظاهرات همراه با سایر آحاد و اقشار ملت موحد، انقلابی و همیشه در صحنه ایران از مسوولین قضایی کشور مصرانه می‌خواهیم مجرمین و عاملین اهانت به ساحت قدسی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران شناسایی و کسانی را که با اعمال و رفتار ضد انقلابی زمینه بروز این اقدام وقیحانه را پدید آورده‌اند بدون هیچ گونه اغماض و مماشات به مردم معرفی نموده و برخورد قانونی و قاطع با آنان انجام دهند.

8- ملت مسلمان و انقلابی ایران ضمن میثاق با آرمان‌های والای حضرت امام(ره) و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بار دیگر با ولی فقیه زمانه، رهبر حکیم و فرزانه، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) تجدید میثاق کرده و با صدای رسا شعار اساسی انقلاب اسلامی ایران را پرشکوه‌تر از همیشه فریاد بر می‌آورد: مرگ بر ضد ولایت فقیه.

http://www.rajanews.com/detail.asp?lang_id=&id=41512


 نوشته شده توسط گروه خبری روز در جمعه 88/9/27 و ساعت 8:26 عصر | نظرات دیگران()
 لیست کل یادداشت های این وبلاگ
کانال تلگرامی اخبار ( یارانه و اخبار جدید )
یارانه مهر واریز شد/ایرانیها 280هزار میلیارد تومان یارانه گرفتند
بازگشایی پایگاه اطلاعاتی آمار طی یک هفته آینده
اطلاعیه شماره 7 ستاد هدفمندی یارانه ها منتشر شد
پرداخت 40 هزارو 500 تومان یارانه اسفند ماه
عناوینی از سایت دولت
نتایج هفته اول اجرای قانون هدفمندی یارانهها
تصویب نرخهای جدید حمل و نقل
قیمت مصوب انواع نان
قیمت پله های 7 گانه مصارف برق
میزان سهمیه و قیمتهای جدید بنزین و گازوئیل و گاز خودرو
تعرفه های جدید گاز
فروشگاه اینترنتی شما
آغاز به کار سامانه جمع آوری اطلاعات اقتصادی خانوار از اول آذر ما
دفاع از قرآن
[همه عناوین(3262)][عناوین آرشیوشده]

بالا

طراح قالب: رضا امین زاده** پارسی بلاگ پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ

بالا