اطلاعیه موتلفه در خصوص اهانت به شهید اندرزگو - خبر روز
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بدترین مردم کسانی اند که از بدترین مسأله ها می پرسند تا دانشمندان را به اشتباه اندازند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
امروز: سه شنبه 103 اردیبهشت 18
اطلاعیه موتلفه در خصوص اهانت به شهید اندرزگو

موتلفه اسلامی در اطلاعیه‌ای اهانت به شهید سید علی اندرزگو را محکوم کرد.

به گزارش رجانیوز، حزب موتلفه اطلاعیه‌ای در خصوص اهانت به شهید سید علی اندرزگو به شرح زیر صادر کرد:

در پی دستگیری یکی از دانشجویان پسر که پس از ایجاد اغتشاش در دانشگاه در روز 16 آذر سال جاری قصد فرار از دانشگاه با لباس زنانه را داشت، پایگاه خبری تحلیلی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر و چند پایگاه خبری و وبلاگ دیگر در مطلبی ضمن تمجید از دانشجوی پسری که با لباس زنانه قصد فرار از دانشگاه را داشت، نسبت به کسانی که این اقدام را زیر سوال بردند اعتراض کرده و مدعی شد چطور این اقدام بد است ولی تغییر چهره و لباس شهید اندرزگو خوب است.

این پایگاه خبری علاوه بر تحلیل‌ها و مطالبی که علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی بیان داشته و جا دارد مسئولان محترم قضایی پیگیری لازم را داشته باشند آورده است اگر فرار و تغییر چهره بد است، چرا به شهید اندرزگو ایرادی نمی‌گیرید و افتخار هم می‌کنید که این شهید بزرگوارتان چقدر در تغییر چهره و فرار از دست رژیم شاه مهارت داشت.

همان‌گونه که همگان مطلع هستند حزب موتلفه اسلامی در سال 1342 با دستور حضرت امام خمینی (ره) و در منزل ایشان تاسیس گردید و اعضای آن از همان موقع با هدف تحقق جامعه نمونه اسلامی فعالیت خود را آغاز کردند و در این مسیر شهدای بسیاری را نیز تقدیم نهضت انقلاب اسلامی کردند که شهید بزرگوار حجت‌الاسلام سید علی اندرزگو از جمله این شهدا است.

شهید اندرزگو با تغییر چهره توانست 14 سال دستگاه ساواک رژیم پهلوی را به دنبال خود بکشاند و در این 14 سال نقش قابل توجهی در پیشبرد اهداف نهضت انقلاب را داشت.

او همواره در فعالیت‌های خود توجه به حدود شرعی را مدنظر داشت و در ارتباط منظم با امام راحل بود.

ارتباط او با خمینی (ره) به گونه‌ای بود که خبر شهادت شهید اندرزگو را امام (ره) به خانواده ایشان دادند و نکته قابل توجه درباره این شهید این است که شهید اندرزگو تغییر چهره بسیاری داد تا بتواند با فرار از دست ماموران رژیم پهلوی به مبارزه خود ادامه دهد، اما در این مسیر هیچ‌گاه از مردی خود پشیمان نشد و لباس زنانه به تن نکرد.

مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای درباره این شهید بزرگوار فرموده‌اند: «این مرد مسلمان مبارزه در طول 14 سال که مشغول مبارزه بود، 14 سال زندگی مخفی با نهایت شدت، دستگاه جهنمی ساواک را آنچنان حیران و سرگشته کرده بود که کارش معجزه آسا می‌نمود، برای خدا مبارزه کرد برای خدا از پیوستن به گروه‌های مدعی سرباز زد، برای خدا خطر ساواک و خطر بعضی از گروه‌هایی را که مایل بودند او را به طرف خود جذب کنند و حاضر نمی‌شد به آنها جذب شود، این خطرها را برای خدا تحمل کرد و برای خدا هم شهید شد.

ضمن اظهار تاسف از اینکه پس از اهانت به ساحت مقدس بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، اهانت به ساحت شهدای بزرگوار نهضت اسلامی در دستور کار اغتشاش طلبان و گروه‌های فتنه‌ها قرار گرفته است، حزب موتلفه اسلامی علاوه بر محکوم نمودن این اقدام، حق پیگیری قضایی را برای خود محفوظ می‌داند.

همچنین از نمایندگی محترم ولی فقیه در دانشگاه‌ها و وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری تقاضا دارد تکلیف دانشجویان و تشکل‌هایی که در دانشگاه‌های جمهوری اسلامی اینگونه علیه آرمان‌های مقدس نظام فعالیت می‌کنند را مشخص نمایند.

http://www.rajanews.com/detail.asp?id=41522

 


 نوشته شده توسط گروه خبری روز در جمعه 88/9/27 و ساعت 8:28 عصر | نظرات دیگران()
 لیست کل یادداشت های این وبلاگ
کانال تلگرامی اخبار ( یارانه و اخبار جدید )
یارانه مهر واریز شد/ایرانیها 280هزار میلیارد تومان یارانه گرفتند
بازگشایی پایگاه اطلاعاتی آمار طی یک هفته آینده
اطلاعیه شماره 7 ستاد هدفمندی یارانه ها منتشر شد
پرداخت 40 هزارو 500 تومان یارانه اسفند ماه
عناوینی از سایت دولت
نتایج هفته اول اجرای قانون هدفمندی یارانهها
تصویب نرخهای جدید حمل و نقل
قیمت مصوب انواع نان
قیمت پله های 7 گانه مصارف برق
میزان سهمیه و قیمتهای جدید بنزین و گازوئیل و گاز خودرو
تعرفه های جدید گاز
فروشگاه اینترنتی شما
آغاز به کار سامانه جمع آوری اطلاعات اقتصادی خانوار از اول آذر ما
دفاع از قرآن
[همه عناوین(3262)][عناوین آرشیوشده]

بالا

طراح قالب: رضا امین زاده** پارسی بلاگ پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ

بالا