کروبی پیشگویی هم میکند! - خبر روز
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
چون خشمناک شوم ، کى خشم خود را فرو نشانم ؟ آنگاه که انتقام گرفتن نتوانم ، تا مرا گویند اگر شکیبا باشى بهتر یا آنگاه که توانم تا مرا گویند اگر ببخشایى نیکوتر . [نهج البلاغه]
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 15
کروبی پیشگویی هم می‌کند!

مهدی کروبی که در انتخابات دهم ریاست جمهوری تعداد آرایش از تعداد آراء باطله هم کمتر شده بود، در تازه ترین ادعای خود گفت: دولت احمدی نژاد چون با زور بر سر کار آمده است مانند سلطنت شده و نمی‌تواند 4 سال خود را به پایان رساند!

به گزارش شبکه ایران، مهدی کروبی که در انتخابات دهم ریاست جمهوری از مجموع 40 میلیون رای تنها موفق به کسب 300 هزار رای شده بود، به تازگی ادعا کرده که احمدی نژاد با نزدیک به25 میلیون رای، "با زور" بر سر کار آمده است!

وی که "جان لاین"، مجری تلویزیون "بی‌بی‌سی" را برای مصاحبه به منزل خود دعوت کرده بود، گفت: "دولت احمدی نژاد چون با زور بر سر کار آمده است مانند سلطنت شده و نمی‌تواند 4 سال خود را به پایان رساند."

او همچنین مدعی شد که دولت احمدی نژاد از سوی مجلس، مردم و جامعه جهانی با فشار روز افزونی مواجه خواهد شد.

البته کروبی توضیح نداد منظورش از اینکه "احمدی نژاد نمی‌تواند 4 سال خود را به پایان رساند" چیست اما بنابر اظهارات مشابه او در ماه های گذشته، گفته می شود که این سخنان به معنی "تلاش گسترده برای احیا و گسترش دامنه آشوب هاست."

پیشگویی کروبی درباره آینده دولت دهم در حالی است که او پس از اعلام نتایج انتخابات اخیر با انجام دادن مصاحبه‌ها‌، نامه نگاری‌ها و حضور در برخی تجمعات غیرقانونی کوشید تا نام خود را به عنوان رهبر متهور فرقه سبز مطرح کند.

اما در حالی که او در جریان همه رویدادهای اخیر، پیش از دیگر سران اصلاحات و حتی در بیشتر موارد به تنهایی اقدام به موضع گیری کرده، چندی پیش در نامه ای به موسوی و خاتمی خود را رهبر این گروه نامید.

کروبی به دلیل حضور در میان مردم بارها مورد اعتراض شدید و حتی برخورد فیزیکی مردم قرار گرفته و در نهایت مجبور به ترک آن مکان شده است.

گفتنی است، دبیر کل حزب اعتماد ملی در ماه های اخیر، علاوه بر ادعای تقلب، ادعای آزار جنسی بازداشت شدگان حوادث پس از انتخابات را مطرح کرده بود که این ادعاها با تبلیغات گسترده رسانه های اپوزسیون همراه و باعث ایجاد جنجال در کشور شده بود؛ ادعایی که با پیگیری و تحقیق کمیته سه نفره قوه قضائیه متشکل از آقایان رئیسی، اژه ای و خلفی کذب بودن آن محرز شد و البته کروبی حاضر نشد در قبال آن عذرخواهی کند.

http://rajanews.com/detail.asp?id=41574


 نوشته شده توسط گروه خبری روز در شنبه 88/9/28 و ساعت 5:12 عصر | نظرات دیگران()
 لیست کل یادداشت های این وبلاگ
کانال تلگرامی اخبار ( یارانه و اخبار جدید )
یارانه مهر واریز شد/ایرانیها 280هزار میلیارد تومان یارانه گرفتند
بازگشایی پایگاه اطلاعاتی آمار طی یک هفته آینده
اطلاعیه شماره 7 ستاد هدفمندی یارانه ها منتشر شد
پرداخت 40 هزارو 500 تومان یارانه اسفند ماه
عناوینی از سایت دولت
نتایج هفته اول اجرای قانون هدفمندی یارانهها
تصویب نرخهای جدید حمل و نقل
قیمت مصوب انواع نان
قیمت پله های 7 گانه مصارف برق
میزان سهمیه و قیمتهای جدید بنزین و گازوئیل و گاز خودرو
تعرفه های جدید گاز
فروشگاه اینترنتی شما
آغاز به کار سامانه جمع آوری اطلاعات اقتصادی خانوار از اول آذر ما
دفاع از قرآن
[همه عناوین(3262)][عناوین آرشیوشده]

بالا

طراح قالب: رضا امین زاده** پارسی بلاگ پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ

بالا