لبنانی ها و مصری ها هم سبزها را «لس آنجلسی» می نامند - خبر روز
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش نه در آسمان است که بر شما فرود آید و نه در زیر زمین تا برایتان بیرون آید؛ بلکه دانش در دلهایتان سرشته شده است . به آداب روحانیان متأدّب شوید تا برایتان آشکار گردد . [امام علی علیه السلام]
امروز: سه شنبه 103 خرداد 1

 لبنانی ها و مصری ها هم سبزها را «لس آنجلسی» می نامند  

بنا له اعتراف یک سایت ضد انقلاب


لبنانی ها و مصری ها  هم سبزها را «لس آنجلسی» می نامند



لبنانی ها و مصری ها به سبزها «لس آنجلسی» می گویند


یک سایت ضد انقلابی وابسته به محافل اطلاعاتی در غرب به نقل از همکار خود که در بیروت اقامت دارد اذعان کرد مردم در لبنان، جمهوری اسلامی و احمدی نژاد را سمبل مبارزه و مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی می دانند و همزمان مدعیان جنبش سبز را طرفداران اسرائیل و آمریکا تلقی می کنند.
همکار روزنت با اشاره به این که در کشورهای اسلامی و عربی از جمله لبنان، ایران را سمبل مقاومت در برابر اسرائیل می دانند، به ملاقات خود با یک تبعه مصر پرداخت و نوشت: او از احمدی نژاد با احترام یاد کرد و به عنوان یک الگو نام برد. وقتی از دلیل این علاقه و احترام پرسیدم، پاسخی جز مواضع محکم احمدی نژاد علیه اسرائیل و آمریکا نشنیدم .
همکار روزنت با اشاره به این که در کشورهای اسلامی و عربی از جمله لبنان، ایران را سمبل مقاومت در برابر اسرائیل می دانند، به ملاقات خود با یک تبعه مصر پرداخت و نوشت: او از احمدی نژاد با احترام یاد کرد و به عنوان یک الگو نام برد. وقتی از دلیل این علاقه و احترام پرسیدم، پاسخی جز مواضع محکم احمدی نژاد علیه اسرائیل و آمریکا نشنیدم.
نویسنده این سایت ضد انقلابی هرچند سعی می کرد حامیان جمهوری اسلامی و رئیس جمهور در کشورهای اسلامی را بی خبر و ناآگاه معرفی کند، نوشت: در اکثر تجارب دیگر بعد از انتخابات، وقتی لبنانی های نزدیک به حزب الله اسم ایرانی را می شنوند لبخند می زنند و با مشاهده مخالفت ما با حاکمیت، چهره هایشان با علامت سؤال تغییر می کند. جالب آنجاست که دقیقا قطب مخالف رئیس جمهور یعنی میرحسین موسوی را به عنوان کسی می شناسند که از آمریکا تغذیه می شود. این وضعیت به وضوح آزاردهنده است.
«آیدا- ق» که تلاش داشته احمدی نژاد را نزد بانوی مصری تخطئه کند، با اشاره به ناکامی خود می نویسد: او در پایان گفت وگو از من پرسید شما با موسوی و ایرانی های لس آنجلسی هستید؟
وی اذعان کرد: «رویکرد فعالان جنبش سبز به وضوح نشان دهنده تمرکز آنها بر اروپا و آمریکاست و گاه از یاد می رود که ما در حساس ترین منطقه جهان زندگی می کنیم. کیست که نداند منافع آمریکا و اروپا در این منطقه از بقیه روابطشان در دنیا مهمتر است؟»
گفتنی است سردادن شعارهای «نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران» و خط زدن شعارهای مرگ بر اسرائیل و آمریکا توسط عناصر آشوب طلب مدعی حمایت از موسوی و کروبی، هرچند سازمان های اطلاعاتی و سردمداران استکبار در آمریکا و انگلستان و اسرائیل را هیجان زده کرد اما طبیعتا و به طور همزمان با بدگمانی و نفرت شدید ملت های مسلمان منطقه و جهان- و حتی ملت های غیرمسلمان اما استقلال طلب- مواجه شد.



منبع | نویسنده : وب سایت استقامت

Print  پرینت صفحه

http://bangdad.com/bangdad/pages/details.asp?id=147
 نوشته شده توسط گروه خبری روز در چهارشنبه 88/10/9 و ساعت 6:22 عصر | نظرات دیگران()
 لیست کل یادداشت های این وبلاگ
کانال تلگرامی اخبار ( یارانه و اخبار جدید )
یارانه مهر واریز شد/ایرانیها 280هزار میلیارد تومان یارانه گرفتند
بازگشایی پایگاه اطلاعاتی آمار طی یک هفته آینده
اطلاعیه شماره 7 ستاد هدفمندی یارانه ها منتشر شد
پرداخت 40 هزارو 500 تومان یارانه اسفند ماه
عناوینی از سایت دولت
نتایج هفته اول اجرای قانون هدفمندی یارانهها
تصویب نرخهای جدید حمل و نقل
قیمت مصوب انواع نان
قیمت پله های 7 گانه مصارف برق
میزان سهمیه و قیمتهای جدید بنزین و گازوئیل و گاز خودرو
تعرفه های جدید گاز
فروشگاه اینترنتی شما
آغاز به کار سامانه جمع آوری اطلاعات اقتصادی خانوار از اول آذر ما
دفاع از قرآن
[همه عناوین(3262)][عناوین آرشیوشده]

بالا

طراح قالب: رضا امین زاده** پارسی بلاگ پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ

بالا