ساماندهی شعار علیه تجمع عاشوراییان از ساختمان روزنامه تهرانامروز - خبر روز
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که کرده وى به جایى‏اش نرساند ، نسب او را پیش نراند . [ و در روایت دیگرى است : ] آن که گوهر خویشش از دست شود ، بزرگى تبار وى را سود ندهد . [نهج البلاغه]
امروز: سه شنبه 103 خرداد 1
تکمیلی
ساماندهی شعار علیه تجمع عاشوراییان از ساختمان روزنامه تهران‌امروز

در حالی که جمعیت میلیونی مردم تهران، امروز با هر نوع رویکرد سیاسی، تلاش کردند تا با حضور در تجمع میلیونی عاشورائیان، تنفر خود را از هتاکان روز عاشورای حسینی نشان دهند، گزارش های دریافتی توسط خبرنگار رجانیوز حاکی از آن است که برخی خبرنگاران روزنامه تهران امروز که دفتر تحریریه آن نزدیک پل کالج و در مسیر حرکت میلیونی مردم تهران قرار دارد، با حضور در کنار پنجره های این روزنامه اقدام به تمسخر مردم عزادار کرده و با بکار بردن الفاظی نظیر آنکه دستمزد حضور شما در این راهپیمایی چقدر بوده است، موجب رنجش و ناراحتی راهپیمایان وعزاداران حسینی را فراهم آوردند که این اقدام با برخورد نیروی انتظامی همراه بوده است.

به گزارش رجانیوز، در حالی که جمع زیادی از مردم تهران در خیابانطالقانی مشغول حرکت به سمت خیابان انقلاب و حضور در تجمع عظیم عاشورائیان بودند، برخی اعضای هیات تحریریه روزنامه تهران امروز، با حضور در کنار پنجره های ساختمان این روزنامه اقدام به تمسخر و توهین به عزاداران حسینی کردند.

این اقدام روزنامه نگاران تهران امروز که منجر به رنجش شدید عزاداران حسینی شده بود، سبب شد تا نیروی انتظامی وارد عمل شود و با حضور در تحریریه این روزنامه، اقدام به بازداشت دو خبرنگار زن این روزنامه نماید.

روزنامه تهران امروز که از روزنامه های نزدیک به سردار قالیباف، شهردار تهران شناخته می شود، امروز نیز در واکنش به هتک حرمت روز عاشورا در یک اقدام سوال برانگیز ترجیح داد تیتر اول خود را به این جمله اختصاص دهد که" معتدل ها آمدند!"

روزنامه تهران امروز چندی پیش به دلیل انتشار ویژه نامه ای توهین آمیز علیه رئیس جمهور و همچنین انتقال غیرقانونی مدیریت روزنامه، توسط قوه قضاییه توقیف شده بود.

تکمیلی

در همین حال و پس از انتشا این خبر توسط رجانیوز، سایت "عصر ایران" از انشعابات سایت توقیف شده بازتاب و نزدیک به محسن رضایی که تلاش ویژه ای در پوشش اخبار مهدی کروبی، صانعی و جریان حامی موسوی دارد، با انتشار گزارش جالبی مدعی شد که عده ای که از راهپیمایی بازمی گشته اند وارد روزنامه تهران امروز شدند و درخواست بازداشت خبرنگار زن را کرده اند. این سایت همچنین مدعی شد توهین اعضای روزنامه به تظاهرات کنندگان، سو تفاهم بوده است! در ادامه متن جالب خبر عصر ایران را می خوانیم:


عصرایران - بعد از پایان راهپیمایی مردم تهران و در زمان بازگشت افراد چند نفر از حاضران با مراجعه به دفتر روزنامه تهران امروز که در مسیرشان بود اصرار به بردن یک خبرنگار زن کردند!

ماجرا از این قرار بوده که دو تن از خبرنگاران زن روزنامه تهران امروز در زمان راهپیمایی در حالیکه قصد رفتن به روزنامه را داشتند با برخی از راهپیمایی کنندگان برخورد می کنند و بین آنان بحث و جدل پیش می آید و پس از آن ، این روزنامه نگاران به دفتر روزنامه می روند و به دنبال آنان چند نفر نیز وارد دفتر می شوند.
گویا دوستان این خبرنگاران که از پنجره ، آنها را دیده اند ، با اشاره دست از آنان خواسته اند که به داخل روزنامه بیایند و این امر باعث شده که برخی از راهپیمایان در آن فضای جدلی ، فکر کنند که این اشاره ها متوجه آنهاست و قصد توهینی در کار است.

با ورود آنان به روزنامه این افراد اصرار می کنند که به دلیل آنچه توهین این خبرنگاران زن عنوان کرده اند آن دو باید همراه آنان بروند که این خواسته از سوی مدیران روزنامه تهران امروز رد می شود. مدیران روزنامه از این افراد خواستار ارائه کارت شناسایی شده بودند که آنها از نشان دادن هر گونه کارتی که حاکی از جایگاه قانونی آنها برای بردن افراد باشد ، امتناع ورزیدند.

این وضعیت باعث ایجاد تنش و درگیری های لفظی در داخل دفتر روزنامه می شود و در نهایت با پلیس 110 تماس گرفته می شود .

با آمدن ماموران پلیس در نهایت دو خبرنگار زن روزنامه تهران امروز به همراه افرادی که وارد دفتر روزنامه شده بودند، به کلانتری منتقل می شوند.

در کلانتری ، وقتی ماموران حرف های طرفین را می شنوند و فیلمی که از سوی خود راهپیمایان از این ماجرا گرفته شده بود را بازبینی می کنند ، متوجه می شوند که تنها یک سوء تفاهم رخ داده و قصد سوئی در میان نبوده است و بدین ترتیب ، این دو خبرنگار زن ، آزاد می شوند.


 نوشته شده توسط گروه خبری روز در پنج شنبه 88/10/10 و ساعت 1:37 عصر | نظرات دیگران()
 لیست کل یادداشت های این وبلاگ
کانال تلگرامی اخبار ( یارانه و اخبار جدید )
یارانه مهر واریز شد/ایرانیها 280هزار میلیارد تومان یارانه گرفتند
بازگشایی پایگاه اطلاعاتی آمار طی یک هفته آینده
اطلاعیه شماره 7 ستاد هدفمندی یارانه ها منتشر شد
پرداخت 40 هزارو 500 تومان یارانه اسفند ماه
عناوینی از سایت دولت
نتایج هفته اول اجرای قانون هدفمندی یارانهها
تصویب نرخهای جدید حمل و نقل
قیمت مصوب انواع نان
قیمت پله های 7 گانه مصارف برق
میزان سهمیه و قیمتهای جدید بنزین و گازوئیل و گاز خودرو
تعرفه های جدید گاز
فروشگاه اینترنتی شما
آغاز به کار سامانه جمع آوری اطلاعات اقتصادی خانوار از اول آذر ما
دفاع از قرآن
[همه عناوین(3262)][عناوین آرشیوشده]

بالا

طراح قالب: رضا امین زاده** پارسی بلاگ پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ

بالا