زمستان 88 - خبر روز
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از اخلاق نادان، پاسخ دادن پیش از شنیدن است . [امام صادق علیه السلام]
امروز: یکشنبه 103 اردیبهشت 30

توضیح درباره افرادی که خوشه‌بندی آنها اعلام نمی‌شود

 

برخی افراد در فرم‌های اطلاعات اقتصادی خانوار نام یا کد ملی خود را به درستی درج نکرده‌اند که باید اردیبهشت سال آینده آن را اصلاح کنند.

 

به گزارش واحد مرکزی خبر، برخی مردم با ارسال پیامک به مرکز آمار ایران برای اطلاع از وضع خوشه درآمدی خود، این پیام را دریافت می‌کنند که "خوشه‌بندی خانوار شما امکان‌پذیر نیست."

بنابر اعلام مرکز آمار، دریافت این پیامک 2علت دارد: یکی این که احتمالا سرپرست خانوار متعلق به نیروهای نظامی است، که لازم به ذکر است نحوه توزیع یارانه‌ نقدی میان نیروهای نظامی از طریق ستاد کل مشترک نیروهای مسلح صورت خواهد گرفت و این افراد نباید به مرکز آمار مراجعه کنند.

دلیل دوم در دریافت پیامک "خوشه‌بندی خانوار شما امکان‌پذیر نیست"، این است که فرم‌های اطلاعات اقتصادی خانواری که این افراد پر کرده‌اند، دارای مشکل هویتی است. یعنی مثلا فرد نام خود را با غلط املایی نوشته که با کد ملی وی مطابق نیست یا این که اعداد کد ملی را درست ننوشته است.

حدود 160 هزار خانوار دچار چنین مشکلی هستند که این افراد باید اردیبهشت سال آینده با در اختیار داشتن مدارک، با مراجعه به پایگاه‌های مرکز آمار در سراسر کشور، این مشکل را رفع کنند.

 

 

اطلاعیه ستاد جمع آوری اطلاعات اقتصادی خانوارها

 

خانوارهایی که درباره خوشه بندی خود اعتراض دارند اردیبهشت سال 89 به پایگاههایی که اعلام خواهد شد مراجعه کنند.

به گزارش واحد مرکزی خبر ، ستاد طرح جمع آوری اطلاعات اقتصادی خانوارهای کشور در اطلاعیه ای از شهروندان درخواست کرد خانوارهایی که درباره خوشه بندی خود اعتراض داشته و یا باید در فرم خود تغییر و یا اصلاحات انجام دهند، اردیبهشت سال 89 با در دست داشتن مدارک و مستندات خود به پایگاههایی که اعلام خواهد شد مراجعه و از ارسال مدارک خود به مرکز آمار ایران یا استانداری ها خودداری کنند.

 

 

منبع ما : http://www.iribnews.ir

 

 

خبر ها و  لینک های مرتبط :

به ترتیب تاریخ (  بالاترین لینک جدیدترین است )

http://khabareruz.parsiblog.com/1309713.htm

http://khabareruz.parsiblog.com/1309570.htm

http://khabareruz.parsiblog.com/1308713.htm

http://khabareruz.parsiblog.com/1309386.htm

http://khabareruz.parsiblog.com/1308713.htm

http://khabareruz.parsiblog.com/1307474.htm

http://khabareruz.parsiblog.com/1306067.htm

http://khabareruz.parsiblog.com/1304752.htm

http://khabareruz.parsiblog.com/1304752.htm

http://khabareruz.parsiblog.com/1304374.htm


 نوشته شده توسط گروه خبری روز در چهارشنبه 88/11/7 و ساعت 10:21 عصر | نظرات دیگران()

بازنگری و تغییر خوشه بندی خانوارها

سخنگوی کارگروه تحول اقتصادی گفت : خوشه بندی ها با توجه به اطلاعات جدیدی که در حال دریافت آن هستیم بازنگری می شود.
 
به گزارش واحد مرکزی خبر ، محمدرضا فرزین سخنگوی کارگروه تحول اقتصادی با اشاره به جدول زمانبندی مرکز آمار از هموطنان خواست چنانچه به خوشه بندی خود اعتراض دارند در زمان تعیین شده برای خانوارها به پایگاه اینترنتی مرکز آمار مراجعه و اعتراض خود را وارد کنند.

سخنگوی طرح تحول اقتصادی با رد هرگونه شایعات مربوط به پرداخت نشدن یارانه به برخی خوشه ها،افزود : قانون دولت را موظف کرده است منابع حاصل از هدفمند شدن یارانه ها را به همه گروههای درامدی متناسب با درآمدشان پرداخت کند.

وی با بیان اینکه خوشه بندی به این منظور است که گروه بندی مشخصی از وضع اقتصادی مردم داشته باشیم، گفت: همه گروههای درامدی از حمایت های مالی دولت هنگام اجرای این قانون بهره مند خواهند شد.

فرزین در باره قرار گرفتن افراد با دارایی و درآمدهای مختلف در یک خوشه، گفت : مرکز آمار از متغیرهای مختلفی برای خوشه بندی افراد استفاده کرده و همین موجب شده است تا افراد با درآمدهای متفاوت در یک خوشه قرار گیرند ضمن اینکه اطلاعات اقصادی ارائه شده خانوارها و اطلاعات موجود آنها در سامانه های اطلاعاتی کشور از جمله سازمان ثبت اسناد واملاک مقایسه شده است.

سخنگوی طرح تحول اقتصادی دولت افزود : بازنگری در خوشه بندی ها پس از دریافت اطلاعات جدید صورت می گیرد.

وی درباره خانوارهایی که اطلاعات اقتصادی آنها تغییر کرده است، گفت : اطلاعات موجود که سال گذشته دریافت شده مربوط به اواخر سال 86 و طبیعی است که برخی اطلاعات اقتصادی خانوارها تغییر کرده است و به همین علت اردیبهشت  برای اصلاح اقتصادی خانوارها و دریافت اطلاعات اقتصادی خانوارهایی که سال گذشته موفق به تکمیل پرسشنامه نشده اند در نظر گرفته شده است.

فرزین تاکید کرد : دولت مصمم است این طرح را به گونه ای اجرا کند که حق کسی تضییع نشود.

وی در باره مشخص شدن  سقف و کف برای پرداخت یارانه نقدی  خوشه های مختلف،گفت : هیچ مصوبه ای درباره میزان با توزیع منابع حاصل از هدفمند سازی یارانه ها نداشته ایم.
 
وزیر اقتصاد: قانون اجازه داده است به همه یارانه بدهیم
وزیر اقتصاد تاکید کرد: همه قشرها شامل باز توزیع نقدی یارانه هستند و به هیچ وجه نگران نباشند.
به گزارش شبکه خبر، سید شمس الدین حسینی پس از جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران افزود: اگر کسی به سایت آمار مراجعه و مشاهده کند که در خوشه 3 قرار گرفته است ، نگران نباشد به او هم یارانه تعلق می گیرد ، زیرا قانون به ما اجازه داده است به همه قشرها یارانه بدهیم.

وی تصریح کرد: از این پس به صورت رسمی و پیوسته آخرین اخبار هدفمند سازی یارانه ها را اعلام می کنیم.

وزیر امور اقتصادی و دارایی افزود: از این پس مصوبات کارگروه، به صورت رسمی اعلام و از ارائه اطلاعات پراکنده جلوگیری می شود.

حسینی درباره وضع قیمت ها در آستانه عید نوروز گفت: در یک سال گذشته شاخص عمومی قیمت ها کاهش یافته، به گونه ای که از20 درصد به 13 درصد در آذر رسیده است.

سخنگوی اقتصادی دولت افزود: برخی تمایل دارند با اخبار گرانی ، تقاضای زودرس ایجاد کنند درحالی که روند کاهشی قیمت ها ادامه می یابد، به دلیل اینکه ذخیره سازی انجام شده است.

وزیر اقتصاد درباره دستور رئیس جمهور برای تغییر خوشه بندی یارانه ها گفت: افراد با کد رهگیری به سایت مراجعه و با بازنگری در اطلاعات خود تغییر ایجاد کنند.

وی در پاسخ به سوالی درباره منشاء شایعات ورشکستگی بانک ها، گفت: ساختار بانکی در کشور ما بسیار مستحکم و این دروغ ها ناشی از شیطنت است.

حسینی تصریح کرد: پس از اینکه برخی دولت ها به خاطر کینه توزی های سیاسی موفق نشدند با استفاده از روش هایی مانند تحریم کشور را دچار مشکل کنند ، به فضاسازی و شایعه سازی درباره نظام بانکی پرداختند.

سخنگوی اقتصادی دولت افزود: این گروه دنبال شیطنت هستند و گروهی هم به دلیل بی اطلاعی به شایعات دامن می زنند، باید توجه داشت این اخبار فراگیر نشود، هر چند بررسی های ما نشان داد ملت ما این شایعات را باور نکرده اند و در واقع این کارآنها بی اثر بوده است.
 
دلیلی برای افزایش قیمت ها وجود ندارد
وزیر بازرگانی درباره احتمال افزایش قیمت ها در آستانه اجرای طرح هدفمند کردن یارانه ها گفت: با توجه به اینکه هنوز زمان اجرای این طرح فرانرسیده است، دلیلی برای افزایش قیمت ها وجود ندارد.
وزیر بازرگانی درباره احتمال افزایش قیمت ها در آستانه اجرای طرح هدفمند کردن یارانه ها گفت: با توجه به اینکه هنوز زمان اجرای این طرح فرانرسیده است، دلیلی برای افزایش قیمت ها وجود ندارد.
 
منبع ما : http://www.irinn.ir
 
 

 نوشته شده توسط گروه خبری روز در چهارشنبه 88/11/7 و ساعت 10:18 عصر | نظرات دیگران()
سران گروه سبز دست به دامان آمریکا شدند

فاطمه حقیقت جو در مصاحبه با یک پایگاه خبری معارض، خواهان کمک های دولت آمریکا در بعد فنی و سایبری به جریان های مخالف حکومت در ایران شد.

به گزارش شبکه ایران، جنگ نرم آمریکا علیه ایران که بعد از انتخابات ریاست جمهوری به شدت گسترش یافت و به همراهی دولت این کشور با سایت های اجتماعی نظیر فیس بوک و توئیتر انجامید، وارد مرحله جدیدی شده است.

پس از آنکه مرکز بررسی جرایم سایبری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با کمک افراد متبحر و نیروی فنی خود توانست بسیاری از سایت های ضد ایرانی را شناسایی و منهدم کند، مخالفین نظام خواهان "کمک فنی" آمریکا به خود شدند.

در همین رابطه، فاطمه حقیقت جو، نماینده اصلاح طلب مجلس ششم که از چند سال قبل به کشور آمریکا پناهنده شده است، طی مصاحبه ای با پایگاه خبری Inside Iran (نگاهی به ایران) که توسط سازمان سیا و همزمان با تنش های بعد از انتخابات در ایران راه اندازی شده است، از دولت آمریکا خواست در زمینه فنی و اینترنتی به مخالفین ایران کمک کند.

خانم حقیقت جو به همراه عطاالله مهاجرانی و محسن کدیور از مدیران اصلی سایت جنبش راه سبز هستند که علیه جمهوری اسلامی و در حمایت از فرقه سبز فعالیت می کنند.

این حامی آقای موسوی که از مدیران سایت "جرس" به شمار می رود، در پاسخ به سئوالی در رابطه با نحوه کمک های ایالات متحده به مخالفان حکومت ایران، "برقراری جریان های حمایتی در زمینه اینترنت" و "شبکه های ماهواره ای" را مهمترین خواسته این جریان عنوان کرد.

او همچنین با اشاره به اقدامات پیشتازانه پلیس ایران در شناسایی اغتشاشگران اینترنتی، از آمریکا خواست تا با کمک های امنیتی، از دسترسی ایران به اطلاعات افرادی که وب سایت یا شبکه های اینترنتی ضد ایرانی ایجاد می نمایند، جلوگیری کند.

پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در ایران، شبکه های اجتماعی اینترنتی نظیر "فیس بوک" و "توئیتر" و همچنین شبکه های ماهواره ای فارسی زبان نظیر شبکه بی بی سی فارسی و صدای آمریکا، نقش پررنگی در دامن زدن به آشوب ها و تحریک اغتشاشگران داشتند.

جنگ اینترنتی و ایجاد شبکه های رادیو - تلویزیونی، مهمترین عوامل جنگ نرم آمریکا و اسرائیل بر علیه نظام ایران هستند. چند ماه قبل، مجلس سنای آمریکا، اختصاص 45 میلیون دلار بودجه تکمیلی سال 2010 این کشور برای حمایت از فعالیت های اینترنتی علیه ایران را تصویب کرد.

این اقدام دولت و مجلس آمریکا در حالی صورت گرفت که مسئولین نظام، بارها به بی نتیحه بودن این ولخرجی ها از سوی آمریکا اشاره کرده اند.

اخیرا و پس از تصویب این بودجه برای کمک به مخالفین ایران، رهبر معظم انقلاب، در واکنش به این اقدام، تصویب ده ها باره مبالغ هنگفت برای مقابله با ملت ایران را بی فایده خواندند.

گفتنی است که وزیر خارجه آمریکا طی ماه های پس از انتخابات، به شدت علاقه خود را برای جنگ سایبری و براندازی نرم، نشان داده و تیمی را مامور انجام فعالیت های سایبری نموده است.

طی سال های گذشته، سازمان جاسوسی آمریکا(سیا) به طور مستقیم به حمایت مالی و خط دهی سایت های اینترنتی چون گذار، گویانیوز، پیک نت، روزآنلاین و اخیرا فیس بوک و تویتر پرداخته و برنامه ویژه ای را برای عملیات روانی علیه جمهوری اسلامی ایران از قبیل دروغ پردازی، سیاه نمایی و شبهه افکنی به اجرا گذاشته است.

البته سایت متعدد دیگری نیز به صورت غیر مستقیم با سازمان سیا ارتباط دارند.

http://www.rajanews.com/detail.asp?id=43677


 نوشته شده توسط گروه خبری روز در چهارشنبه 88/11/7 و ساعت 9:7 عصر | نظرات دیگران()
تغییر لحن سران‌فتنه پس از ناکامی‌راهبرد شعبان بی‌مخی در باج‌گیری از نظام

کمتر از یک ماه پس از حماسه 9 دی، پس‌لرزه‌های آن هنوز ادامه دارد و سران و حامیان فتنه، یکی پس از دیگری با عقب‌نشینی‌های پنهان و آشکار در تدارک راهی برای ادامه حیات سیاسی خود و جلوگیری از حذف کامل از درون نظام به‌دلیل رفتارهای فراساختاری خود هستند.

به گزارش رجانیوز، در حالی که موسوی در بیانیه 17 خود، دولت را عملاً‌ به‌رسمیت شناخت و از آن ساخت در مقابل مردم و سایر قوا پاسخگو باشد، سید محمد خاتمی نیز در نامه‌ای به رهبر انقلاب گلایه‌هایی از تندروی‌های دوستانش بیان کرد و مهدی کروبی نیز دو روز پیش در حاشیه کنگره حزب مردم‌سالاری اذعان کرد دولت را به‌رسمیت می‌شناسد.

این اظهارنظرها بازتاب‌های فراوانی در میان شبکه جریان فتنه داشته، به‌طوری که برخی وب‌سایت‌های متمایل به این جریان درصدد کسب اطلاعاتی از مذاکرات پنهان با این افراد و متقاعد کردنشان به عدم پیگیری اعتراضات خود طی یک معامله شده‌اند.

اعلام نظر کروبی درباره دولت بازتاب وسیعی نیز در میان رسانه‌های خارجی داشت. روزنامه نیویورک تایمز نیز در این زمینه نوشت: سران مخالف دولت در ایران از خواسته خود که برگزاری مجدد انتخابات بوده است، عقب نشینی کرده اند.

به نوشته این روزنامه امریکایی، محمد خاتمی و مهدی کروبی ظاهرا دیگر خواستار برگزاری مجدد انتخابات نیستند. این دو نفر گفته انداگرچه هنوز معتقدند در انتخابات ماه ژوئن تقلب شده است اما محمود احمدی نژاد را به عنوان رئیس دولت قبول دارند.

میرحسین موسوی دیگر رهبر مخالف نیز اخیرا در بیانیه ای به‌رغم انتقاد از دولت راهکارهایی برای برون رفت از بحران سیاسی پیشنهاد کرد که در میان آنها برگزاری انتخابات به چشم نمی خورد.

نیویورک تایمز افزود: این موضع گیری ها ممکن است بیش از آنکه شفاف ساز باشد، سردرگمی ایجاد کند. همزمان با اظهارات کروبی، اعتماد ملی حزب او خواستار برگزاری انتخابات آزاد شد.

نیویورک تایمز نوشت: خبرگزاری فارس گزارش داد که کروبی رئیس جمهور را به رسمیت می شناسداما به محض اینکه خبر منتشر شد، حسین کروبی پسر مهدی کروبی، گفت پدرش از اظهارات قبلی خود در خصوص تقلب و تجاوز به زندانیان عقب ننشسته است و او فقط به این دلیل که اقای ایت الله خامنه ای احمدی نژاد را به‌رسمیت شناخته است او هم رئیس جمهور را قبول می کند.

همچنین روزنامه آلمانی فرانکفورتر روند شاو در تحلیل هایی درباره صحبت های اخیر کروبی مبنی بر اینکه محمود احمدی نژاد را به عنوان رییس جمهوری به رسمیت می شناسد، نوشت‏:‏ کروبی در مقابل نظام کمر خم می کند‏.‏ تاکنون کروبی و موسوی بصورت مشترک منکر قانونی بودن انتخابات شده و کروبی گفته بود که معتقد به تقلب وسیع در نتایج است‏.‏

در عین حال به‌نظر می‌رسد باج ندادن رهبری به قانون‌شکنانی که به اسم جمهوریت درصدد القای دیکتاتوری اقلیت به ایران بودند و از رهبری می‌خواستند تحت عناوینی مانند حکمیت، رأی حدود 25 میلیونی به احمدی‌نژاد را وتو کنند، یکی از دلایل اصلی عقب‌نشینی سران فتنه پس از ناامیدی از باج‌گیری با روش‌های شعبان بی‌مخی است.

http://www.rajanews.com/detail.asp?lang_id=&id=43620


 نوشته شده توسط گروه خبری روز در چهارشنبه 88/11/7 و ساعت 8:59 عصر | نظرات دیگران()
واردات توپولوف ممنوع شد
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: باتوجه به اینکه خلبان شرکت هواپیمایی تابان که در فرودگاه مشهد دچار سانحه شد، روسی است و گواهینامه‌اش را از سازمان هواپیمایی روسیه گرفته، از نظر اقدامات انضباطی و تنبیهی تابع قوانین سازمان هواپیمایی روسیه است و نمی‌توانیم اقدامات قانونی براساس مقررات کشورمان علیه این خلبان به‌کار گیریم. رضا نخجوانی با بیان اینکه هواپیمای توپولف 154 شرکت هواپیمایی تابان که روز یکشنبه در مشهد دچار سانحه شد با خدمه روس پرواز می‌کرده است، گفت: سازمان هواپیمایی کشوری پس از بررسی سانحه، نتیجه را به سازمان هواپیمایی روسیه اعلام می‌کند و تدابیر انضباطی و آموزشی مورد نیاز را روس‌ها اعلام خواهند کرد؛ چراکه خلبان روسی است و نمی‌توانیم اقدامات قانونی براساس مقررات کشورمان علیه این خلبان به‌کار گیریم. معاون وزیر راه و ترابری تصریح کرد: ‌می‌توانیم ادامه فعالیت این خلبان را در ایران ممنوع یا محدود کنیم که به نتیجه کامل بررسی سانحه بستگی دارد؛ میزان غفلت، تقصیر یا خطای خلبان باید در کمیسیون بررسی سانحه سازمان هواپیمایی کشوری مشخص شود تا درباره خلبان تصمیم‌گیری شود. رئیس سازمان هواپیمایی کشوری درباره خروج ناوگان روسی از کشور، اظهار کرد: سازمان هواپیمایی کشوری مصمم است از ورود ملکی هواپیماهای توپولف 154 جلوگیری کند. نخجوانی درباره انعقاد قرارداد ورود هواپیماهای توپولف 204 بین شرکت هواپیمایی ایران ایرتور و روسیه و نگرانی از جایگزینی این نوع توپولف به‌جای توپولف‌های 154 تصریح کرد: در حال حاضر مشکل مالی بین خریدار و فروشنده این پروژه وجود دارد و زمانی که این برنامه جدی شود، نظرات کارشناسان را جمع‌بندی و به دولت ارائه می‌کنیم. وی تصریح کرد: هواپیما صرفا به خاطر اینکه اسمش توپولف است نمی‌تواند بد یا خیلی خوب باشد؛ بستگی به نوع محصول دارد. به دلیل اینکه مردم نگاه مثبتی نسبت به هواپیماهای توپولف 154ندارند و مصرف سوخت آنها نیز بالا است، از ورودش به کشور به عنوان ملکی جلوگیری می‌شود.
گزارش غیررسمی روس‌ها از علت سانحه هوایی قزوین
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: براساس اعلام غیررسمی کارخانه سازنده هواپیما، علت وقوع سانحه توپولف شرکت هواپیمایی کاسپین در اطراف قزوین، رها شدن یکی از قطعات فلزی در موتور هواپیما گزارش شده است. رضا نخجوانی در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر مبنی بر گذشت بیش از 6 ماه از سانحه هواپیمای توپولف در اطراف قزوین و عدم اعلام دلایل وقوع این سانحه گفت: برای اعلام نتیجه نهایی علت سقوط هواپیما باید اطلاعات آزمایشگاهی و جعبه سیاه (FDR) با هم مقایسه شود. وی افزود: زمانی که مشخص شد علت سقوط ممکن است ایرادی در موتور هواپیما بوده باشد، این موضوع را برای بررسی دقیق‌تر به کارخانه سازنده هواپیما منعکس کردیم. معاون وزیر راه و ترابری ادامه داد: کارخانه سازنده در این راستا اعلام نتیجه نهایی را موکول به انجام بررسی‌های دقیق آزمایشگاهی و جمع‌آوری نهایی اطلاعات جعبه سیاه هواپیما کرد. رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: شرکت سازنده به شکل غیررسمی نتایج آزمایشگاهی را به ما اعلام کرده است. نخجوانی در ادامه با تاکید بر اینکه هنوز بازخوانی جعبه سیاه توپولف کاسپین به صورت غیررسمی به ایران اعلام نشده است، گفت: تاکنون دلیل این اتفاق در هواپیمای توپولف، خستگی در یکی از قطعات فلزی موتور و در نتیجه رها شدن آن از جای اصلی و وارد کردن آسیب به قطعات دیگر و قطع کردن برخی سیستم‌های هواپیما شناسایی شده است. وی با بیان اینکه هنوز منتظر اعلام رسمی روس‌ها در این‌باره هستیم، افزود: در صورتی که این 2 اطلاعات به صورت رسمی به ما تحویل داده شود، قادر به جمع‌بندی و نتیجه‌گیری نهایی خواهیم بود. بیست و چهارم تیرماه امسال یک فروند هواپیمای توپولف مسافری شرکت هواپیمایی کاسپین به شماره پرواز 7908 در مسیر هوایی تهران ـ ایروان 16 دقیقه پس از برخاستن از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) در حوالی شهر قزوین دچار سانحه شد و سقوط کرد. در این سانحه هر 168 مسافر و خدمه پروازی آن کشته شدند.
 
 
بانک تات حامی آسیایی استقلال
استقلال با بانک تات به عنوان حامی رسمی تیم فوتبال این باشگاه در لیگ قهرمانان آسیا قرارداد همکاری امضا می‌کند.
به گزارش خبرگزاری فارس، باموافقت بانک تات نشان رسمی این بانک خصوصی بر روی پیراهن استقلال در لیگ قهرمانان آسیا نقش خواهد بست.
استقلال علاوه بر پیشنهاد بانک تات پیشنهاد چند شرکت و موسسه تجاری و خدماتی معتبر را دریافت کرده بود اما در نهایت مقرر شد بانک تات با عقد قرارداد همکاری رسمی به عنوان حامی مالی استقلال در مسابقات آسیایی آبی‌پوشان را همراهی کند.

*ثبت فهرست استقلال در AFC
کنفدراسیون فوتبال آسیا در نامه‌ای الکترونیکی به باشگاه استقلال دریافت مدارک اعضای تیم استقلال را رسماً اعلام کرد.
کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا در ایمیل خود با اشاره به ثبت نام 25 بازیکن و هشت عضو کادر و چهار مقام رسمی باشگاه اعلام کردند کلیه مدارک دریافتی در دست بررسی است و نامه AFC در مورد نقص احتمالی مدارک تا روز جمعه 29ژانویه به باشگاه ارسال خواهد شد.

*برگزاری جلسه هیات ‌مدیره استقلال
در نشست هیات مدیره که با حضور مسعود زریبافان، رئیس مجمع باشگاه استقلال و کلیه اعضای هیات ‌مدیره در دفتر مدیرعامل برگزار شد مسائل مختلف مورد بررسی قرار گرفت.
گزارشی از وضعیت تیم فوتبال باشگاه و گزارش عملکرد تیم تیراندازی استقلال و مسائل مختلف اقتصادی باشگاه از جمله موضوعات مهم نشست دیشب هیئت‌مدیره استقلال بود.
همچنین تراز مالی باشگاه استقلال که در سال گذشته مثبت بوده است، توسط اعضا مورد بررسی قرار گرفت.
منبع ما :

 نوشته شده توسط گروه خبری روز در چهارشنبه 88/11/7 و ساعت 11:11 صبح | نظرات دیگران()
عامل ترور دادستان خوی دستگیر شد

استاندار آذربایجان غربی دقایقی پیش در جلسه شورای اداری خبر داد که با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) و همکاری هنگ مرزی عامل ترور دادستان شهرستان خوی دستگیر شد.

به گزارش مهر، وحید جلال زاده دقایقی پیش در جلسه شورای اداری آذربایجان غربی با اعلام این خبر گفت: بر اساس سرنخ های موجود شب گذشته در پی درگیری سربازان گمنام امام زمان و ماموران هنگ مرزی استان با نیروهای معاند و ضد انقلاب پژاک (پ.ک.ک) عامل ترور دادستان شهرستان خوی شناسایی و دستگیر و چند نفر از افراد این گروهک نیز به هلاکت رسیدند.

وی افزود: فرد دستگیر شده هم اکنون توسط نیروهای امنیتی استان تحت بازجویی قرار دارد.

فرماندار شهرستان خوی نیز در حاشیه این جلسه در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تایید دستگیری عامل ترور دادستان خوی از ذکر هرگونه جزئیات عملیات فوق و دستگیری عامل ترور خودداری کرد و گفت: هم اکنون با وجود دستگیری عامل ترور تحقیقات کامل در خصوص این ترور ادامه دارد.

ابراهیم محمدلو در خصوص چگونگی دستگیری عامل ترور اظهار داشت: با توجه به سرنخ های موجود و تحقیقات نیروهای امنیتی خوشبختانه توانستیم بر اساس رد زنی ها عامل این حادثه را شناسنایی و به موقع دستگیر کنیم.

وی خاطرنشان کرد: جزئیات کامل این خبر متعاقبا اعلام می شود.

دادستان شهرستان خوی دوشنبه هفته گذشته بر اثر شلیک دو گلوله توسط افراد ناشناس مقابل درب منزلش ترور و در راه بیمارستان به شهادت رسید.

آیت‌الله نوری: مردم در صحنه باشند همه فتنه‌ها خاموش می‌شود

حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید گفت: اگر مردم در صحنه باشند تمامی فتنه ها خاموش می شود و مسوولین همیشه به فکر نگهداری مردم در صحنه باشند.

به گزارش ایرنا، این مرجع تقلید عصرروز سه شنبه در دیدار معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و ایثارگران کشور با ایشان افزود: مردم همیشه باید در صحنه باشند مردم با فرهنگ ما عظمت انقلاب و کاربرد آن را می فهمند.
وی خاطرنشان کرد: همین حضور مردم در روز نهم دی در صحنه بود که تمام فتنه ها را از بین برد.

آیت الله نوری همدانی تاکید کرد : باید با از بین بردن بیکاری، گرانی و فقر مردم را در صحنه نگهداریم و در این صورت آنها با همان حرارت ابتدای انقلاب پشت سر نظام اسلامی خواهند بود.

وی خطاب به مسوولین کشور گفت: مردم را راضی نگهدارید و گرانی ، فقر و تبعیض از بین برود تا فراوانی نعمت ایجاد شود.

این مرجع تقلید افزود: پایه نظام بر اسلام است ،اسلام در نظام شاهنشاهی به حاشیه رفته بود اما امام راحل اسلام ناب محمدی را به عرصه کشور آورد و ما باید همیشه ارزش های اسلامی را محفوظ نگه داریم.

آیت الله نوری همدانی گفت: دشمنان ما در حال حاضر ولایت فقیه را آماج تهمت ها قرارداده اند چراکه می بینند تنها نگاه دارنده انقلاب ولایت فقیه است و بدست آوردن یک ولی فقیه عادل ، مدیر ، مدبر و شجاع آسان نیست.

وی با اشاره به ایام الله دهه مبارک فجر افزود:22 بهمن روز پرخروشی است و امسال بیش از هر سال در برابر فتنه گران می ایستیم وباید با حضور پرخروش تر فتنه قلع و قمع شود.

آیت الله نوری همدانی خطاب به برخی از اعضای خانواده شهدا و جانبازان حاضر در جلسه گفت: شما بالا ترین خدمت را با هدایای خود به نظام اسلامی کرده اید و خون عزیزان شما باعث برقراری اسلام و انقلاب شده و فجر نور به برکت نیت های پاک شما بوده است.

وی خاطر نشان کرد: برخی از بازماندگان شهدا دوسه شهید داده اند و باز هم حاضرند ما بقی فرزندان خود را تقدیم کنند لذا ملتی که این روحیه را دارد هرگز ضعیف نمی شود.

این مرجع تقلید تاکید کرد:امام(ره) به واسطه شهدا توانست نهضت انقلاب را به پیش ببرد چرا که در برخورد حق با باطل خون و جهاد است که اثر می کند.

این مرجع تقلید دهه فجر را یکی از مصادیق روشن در هم کوبیده شدن استبداد و استکبار دانست و رمز پیروزی انقلاب را سه رکن مردم، اسلام و ولایت دانست.

آیت الله نوری همدانی اظهارداشت : رهبری امام خمینی (ره) مردم را در صحنه حاضر ، آماده و آگاه کرد.

وی به شرایط جامعه در پیش از انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود : در آن زمان فرهنگ انقلاب حاکم نبود ومردم قرن ها زیر چکمه استبداد گران بودند.

آیت الله نوری همدانی افزود : انقلاب ایران از سال 42 شروع شد و تا سال 57 ادامه پیدا کرد و امام (ره) انقلاب را به کمک مردم به پیروزی رساند.

 

 

http://www.rajanews.com/detail.asp?id=43616


 نوشته شده توسط گروه خبری روز در چهارشنبه 88/11/7 و ساعت 11:7 صبح | نظرات دیگران()
اعتراف فردوسی پور به هواداری پرسپولیس

وطن امروز: پخش بدون سانسور صحبت‌های بدون غش تماشاگران تراکتورسازی که اکثرا تابع جو و هیجان زده از اتمسفر ورزشگاه یادگار امام تبریز و جمعیت 100 هزار نفری‌اش بودند از آن دست شیطنت‌های ژورنالیستی‌ای بود که عادل فردوسی‌پور در طول این 11 سال بخوبی چم و خمش را آموخته و با زیرکی آن را به منصه ظهور می‌گذارد.

اشتباهات لپی هواداران تبریزی و حتی ادعای پر هوادار بودن آنها در دنیا بعد از منچستر، ریشخندی بود به همان‌هایی که جمعه یکصدا از فردوسی‌پور و مسابقه پیامک برنامه 90 انتقاد کرده بودند. قطعا بردن دوربین بین هوداران در هر شهری (ولو تهران) با خلق سوژه‌های غافلگیر کننده‌ای توام می‌شود اما در اکثر موارد گلچینی در این بین صورت می‌پذیرد تا بهترین مصاحبه‌ها پخش شود.اما دوشنبه شب به صورت کاملا عامدانه این خوش سلیقگی نادیده انگاشته شد تا اینچنین مجری و تهیه کننده برنامه 90 با منتقدان خود تسویه حساب کرده باشد.

همویی که در طول 11 سال اجرای برنامه 90 هرگز از رنگی بودنش کلامی را به میان نیاورده بود، عاقبت معترف شد که در زمان نوجوانی به مثابه هر گزارشگر دیگری طرفدار یک تیم خاص بوده است اما حالا آنقدر حرفه‌ای شده است که بین علاقه و وظیفه‌اش ممیز قائل شود.

یک مثل فوتبالی می‌گوید ؛ شما در تمام طول زندگی قادرید بنا به جبر زمانه دست از خیلی از دلبستگی‌های خود بکشید که شاید بارزترین آن طلاق و جدا شدن از شریک زندگی‌تان است اما محال ممکن است تیم مورد علاقه خود را با تیم دیگری تعویض کنید.

عادل فردوسی‌پور که همواره بدون ترس پرده از دلبستگی‌اش از لیورپول قرمز پوش برداشته است بدون تردید در بین تیم‌های داخلی طرفدار پر و پا قرص پرسپولیس بوده و اگر امروز می‌گوید برایش بین این تیم و استقلال فرقی وجود ندارد، آدرس غلطی است که تنها هواداران آماتور فوتبال را گمراه می‌کند.

از این رو با توجه به علنی شدن رنگ عادل دیگر هوداران استقلال خواهان آن هستند که فردوسی‌پور گزارشگر داربی نباشد.هر چند که در داربی‌های گذشته سعی کرده عدالت را رعایت کند اما نیش کنایه‌های او به آبی‌ها از این پس پر رنگ‌تر به چشم می‌آید بنابراین به این زودی‌ها گزارش داربی با فردوسی‌پور نخواهد بود.

موجی جدید از سانسور در جهان عرب

جوان:رئیس کمیته عربی در اتحادیه روزنامه‌نگاران مصر گفت: تصمیم اخیر وزیران اطلاع‌رسانی کشورهای عضو اتحادیه عرب برای ایجاد «کمیساریای اطلاع‌رسانی» تلاشی تازه از سوی آنها برای به راه انداختن موج تازه‌ای از سانسور در کشورهای عربی است.

جمال فهمی تصریح کرد: تنها هدف تشکیل کمیساریای اطلاع‌رسانی تشدید نظارت و سانسور بر جریان اطلاع‌رسانی در جهان عرب است که پس از گذشت سال‌ها مبارزه، رسانه‌های عربی به تازگی به حق بسیار ناچیزی از آزادی بیان دست یافته بودند.

فهمی سپس از سازمان‌های حقوقی و اتحادیه‌ها خواست در قبال تلاش رژیم‌های عربی و حمایت پشت پرده آمریکا برای اعمال سانسور و تشدید نظارت بر رسانه‌ها واکنش نشان دهند تا از تکرار آنچه بر سر شبکه العالم آمد جلوگیری شود.

 

http://www.rajanews.com/

 

 


 نوشته شده توسط گروه خبری روز در چهارشنبه 88/11/7 و ساعت 11:5 صبح | نظرات دیگران()
ابتذال کلامی و تصویری مشکل اصلی فیلم آتشکار

زهره یزدان پناه منتقد، فیلمنامه نویس و پژوهشگر سینما بر این اعتقاد است که فیلم آتشکار اثری است که در آن ابتذال در کلام و تصویر دیده می شود که این مهم بر پیکر سینمای ایران لطمه وارد می کند.

به گزارش ایرنا، این نویسنده و پژوهشگر در یادداشت خود پیرامون فیلم آتشکار آورده است: چناچنه موضوع این اثر سینمایی بر اساس ضرورت اجتماعی ساخته شده است نیازمند پرداختی به دور از زیر پا نهادن هنجارهای اخلاقی است.

برای بیان موضوع فیلم باید از نظر کارشناسان اجتماعی، علمی و دینی استفاده می شد تا روایت فیلم با استفاده از این نظرات موضوع فیلم به عرصه ظهور می رسید.

نگاه طنز این اثر سینمایی و استفاده از ادبیات فکاهی برای بیان موضوع مورد بررسی در این فیلم سبب شد تا آتشکار به ورطه ابذال افتد.

باید بیان کرد موضوع انتخاب فیلم سینمایی آتشکار یک انتخاب غیر کارشناسانه و اشتباه بوده است و بالطبع محصول چنین خطایی فیلمی به نام آتشکار است که جز ابتذال کلامی و تصویری چیزی را در بر ندارد.

فیلم آتشکار در جریان بیست و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم فجر در سالن همایش های برج میلاد به نمایش گذاشته شد. این جشنواره تا روز 15بهمن ماه ادامه دارد.

منبع : http://www.rajanews.com/detail.asp?id=43631


 نوشته شده توسط گروه خبری روز در چهارشنبه 88/11/7 و ساعت 11:4 صبح | نظرات دیگران()
لاریجانی در گفتگوی زنده تلویزیونی:
امروز مشی سکولار به عنوان اصلاح‌طلبی مطرح است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشکده دانش‌های بنیادی با اشاره به اینکه مشی سکولار، امروز به عنوان اصلاح‌طلبی مطرح است، افزود: خط نفاق جدید یعنی کسانی که خود را طرفدار سکولار می‌دانند معتقدند که اگر ما خود را با لیبرالیسم همراه نکنیم، از بین خواهیم رفت.


به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس محمد جواد لاریجانی دبیر کمیسیون حقوق بشر قوه قضائیه و رئیس دانشکده دانش‌های بنیادی شب گذشته با حضور در برنامه زنده تلویزیونی "دیروز،‌امروز،‌ فردا " با اشاره به دولت موقت بازرگان در زمان پیروزی انقلاب گفت: بازرگان انسان صریح و پیگیری بود البته زمانی که کشور در اوج استبداد قرار داشت، چیزی که به عنوان مبارزه با استبداد موجود بود همه زیر پرچم مارکسیست‌ها بود.
وی افزود: بازرگان چهره ضدیت با استبداد را دارا بود و طرفدار مسلمانی هم بود یعنی در امور زندگی در یکی از آثارش می‌گوید که ما حکومت سوئیس را اگر شرب خمر را و این مسائل را از آن برداریم، حکومت خوبی است.
این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: بازرگان از اسلام فهمی سطحی داشت و در احکام فقهی هم دارای نظر خوبی نبود، وی معتقد است که ما باید دنبال توجیه مبانی فکر اسلامی بگردیم. البته این را هم باید بگویم که بازرگان در حوزه مکانیک فرد فاضلی بود لذا اگر بخواهیم پیرو فهم اسلامی وی باشیم در انتها به منافقان یا جبهه ملی خواهیم رسید.
لاریجانی ادامه داد: بازرگان هیچ وقت شخصا جریان فکری ایجاد نکرد ولی از تبلیغات وی عده‌ای جریان‌های فکری درست می‌کردند؛ همفکری و ساماندهی فکری را نباید از بازرگان انتظار داشت. البته امام هم وی را به احترام سابقه برای دوران موقتی انتخاب کردند ولی افرادی که در کنار بازرگان بودن صورت مسئله را درست نفهمیده بوده لذا امام هم جهت را در هیچ زمانی در اختیار این عده قرار نداد.
وی با بیان اینکه امام در هیچ زمان جهت حرکت نظام را در اختیار جبهه ملی و بازرگان قرار نداد، اضافه کرد: در نوشتن قانون اساسی و اجرای آن امام آنچه را که درست می‌دانست اجرا کرد. لذا امروز کشور راه درست را رفته و در منطقه و جهان کشوری بسیار تاثیرگذار شده است.
رئیس دانشکده دانش‌های بنیادی خاطرنشان کرد: وظیفه بازرگان قطع نظر از هر گونه وابستگی حزبی و جناحی بود و البته وی باید مقدمات انتخابات و تاسیس مجلس را هم فراهم می‌کرد. ولی عده‌ای همان انزار امام در قطع ارتباطات حزبی بازرگان را پیگیری می‌کرده و خواهان ارتباط حزبی وی بودند.
لاریجانی با بیان اینکه اگر امام می‌خواست زودتر هم می‌توانست از بازرگان سلب اختیار کند، ‌تاکید کرد: امروز وقتی غرب فکر می‌کند غیر از دموکراسی لیبرال چیزی در جهان وجود ندارد،‌ فقط به یک چیز می‌رسد و آن اینکه در ایران نوعی دموکراسی وجود دارد که میلیون‌ها نفر از آن حمایت می‌کنند.
وی با اشاره به حوادث پس از انتخابات نیز گفت: توطئه اخیر که در کشور رخ داد شکست مفتضحانه آن تائید دیگری از پا گرفتن درخت انقلاب است و فکر می‌کنم مقام معظم رهبری نیز همواره تاکید دارند که ما باید یکپارچه به آمریکا، انگلیس و اسرائیل یک "نه " بزرگ بگوییم. یعنی هر ایرانی با هر گرایش حزبی و هر دینی باید این اقدام را انجام دهد.
دبیر کمیسیون حقوق بشر قوه قضائیه اضافه کرد: ما باید خط خود را با بیگانگان مشخص کنیم.
لاریجانی با اشاره به اقدامات جبهه ملی و نهضت آزادی اظهار داشت: جبهه ملی و نهضت آزادی خود را بزرگتر از آنچه که بودند می‌پنداشتند، آنها نمی‌دانستند که نظام و رهبری چه قدرتی دارد. لذا اصلا به فکر امام هم اعتقاد نداشته و می‌خواستند که ملت شهید داده و زحمت بکشد. بعد آنها آمده و همه چیز را در اختیار بگیرد.
وی با اشاره به دخالت‌های بیگانگان در امور داخلی کشورمان تاکید کرد: اگر کسی در کاخ سفید مختصر شعوری داشت، دست به این افتضاح نمی‌زد که در امور داخلی ایران دخالت کند؛ ‌در کشورمان انتخابات‌های متعددی برگزار شده و از این پس هم برگزار خواهد شد.
لاریجانی ادامه داد: پس از اینکه "نه "‌بزرگی به دشمنان گفته شد، باید کدورت‌ها را کنار بگذاریم چرا که مردم اگر ببینند که روسای جمهور سابق و فعلی، روسای مجلس سابق و فعلی و البته دیگر مسئولان کنار یکدیگر و زیر چتر مقام معظم رهبری هستند، قطعا خوشحال خواهند شد.
وی با طرح این سوال که چرا باید گروهی در اشتباه خود مصر باشند، اظهار داشت: باید دهه فجر مردم را خوشحال کنیم البته نخبگان نیز نباید کاری کرده که مردم آزرده شوند.
دبیر کمیسیون حقوق بشر قوه قضائیه با اشاره به اقتدار کشور در سطح بین‌الملل گفت: امروز هیچ دولتی در دنیا جرات دستور دادن به ما را ندارد، پس از مدتی که آمریکا در اوایل انقلاب متوجه شد که انقلاب بسیار ریشه‌دار شده جریان دیگری را رقم زد. آنها به طور کلی قصد داشتند مشی سکولار را در جامعه ریشه بدهند.
لاریجانی افزود: مشی سکولار یا همان اسلام آمریکایی تنها دارای کاریکاتوری از اسلام است و چیز دیگری ندارد؛ نفاق جدید خساراتی به ملت زده است. لذا سهم درست از اسلام که متکی به سنت و اهل بیت باشد، راهگشا است.
وی با بیان اینکه دره نفاق، دره خطرناکی است، تصریح کرد: ملت از تجربه بسیار مهمی بیرون آمده و جریان انقلاب نیز امروز بسیار قدرتمندتر شده است.
رئیس دانشکده دانش‌های بنیادی اضافه کرد: خط نفاق جدید یعنی کسانی که خود را طرفدار سکولار می‌دانند معتقدند که اگر ما خود را با لیبرالیسم همراه نکنیم، از بین خواهیم رفت.
لاریجانی در ادامه تاکید کرد: مشی سکولار که امروز به عنوان اصلاح‌طلبی و عبارات دیگری مطرح شده، بنیاد خرابی دارد البته صدمات بزرگی هم می‌تواند به کشور بزند.
وی خاطرنشان کرد: در جریان حوادث پس از انتخابات و البته در طول دهه گذشته مشاهده کردیم که جریان اصلاح‌طلبی با مشی سکولار لیبرال همراه شد؛ در دوران دولت اصلاحات تمام روزنامه‌هایی که مشی اصلاح‌طلبی را تبلیغ می‌کردند دارای خط و مشی سکولار بودند.
دبیر کمیسیون حقوق بشر قوه قضاییه در ادامه افزود: همین بساطی که روز عاشورا دیدیم، برخی روزنامه‌های همین جریان اصلاح‌طلب آن را اینگونه بیان می‌کردند که آن ضرباتی که در روزهای احد و بدر حضرت علی (ع) به افراد زد، نتیجه‌اش سربریدن امام حسین (ع) شد.

 

منبع ما

دهقان در گفتگو با فارس:
برخی خواص با انگیزه حفظ معارضان از حق‌گویی اجتناب می‌کنند

خبرگزاری فارس: عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: برخی از خواص نباید با انگیزه حفظ برخی از منتقدان و معارضان با نظام و جمعیتی که به آنها رأی داده‌اند از حق‌گویی و بیان شفاف مطالب اجتناب کنند.


محمد دهقان در گفتگو با خبرنگار سیاسی باشگاه خبری فارس «توانا»، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر پرهیز خواص از مواضع دو پهلو اظهار داشت: در هر جامعه‌ای افراد برجسته و اهل تحلیل در گروه‌های مختلف وجود دارند که خواص نامیده می‌شوند.
وی گفت: منظور از خواص در سخنان رهبر انقلاب کسانی هستند که با پیروی از حق، خود را معتقد به نظام، ولایت و رهبری می‌دانند.
دهقان تصریح‌کرد: حداقل انتظار از خواصی که خود را مدافع حق و پیرو ولایت دانسته و در صحبت‌های خود از نام رهبری استفاده می‌کنند این است که همانند رهبر انقلاب نسبت به مسائل اخیر موضع شفاف و روشنی داشته باشند.
وی ادامه داد: برخی از خواص نباید با انگیزه حفظ برخی از منتقدان و معارضان با نظام و جمعیتی که به آنها رأی داده‌اند از حق‌گویی و بیان شفاف مطالب اجتناب کنند.
نماینده مردم طرقبه و چناران در مجلس اضافه‌کرد: خواص باید بدانند جایگاه و محبوبیتی را که در درون نظام به دست آورده‌اند به دلیل حمایت از رهبری و پایبندی به نظام بوده است.
وی به کسانی که در مقابل نظام و رهبری ایستادند و علیه نظام صف‌آرایی کردند، اشاره کرد و افزود: از خواص انتظار می‌فت که مواضع خود را صریح و شفاف در مقابل معاندین با نظام بیان کنند.
دهقان تأکید‌کرد: افرادی که خود را مدافع نظام و رهبری می‌دانند نباید با مواضع دو پهلو هم نام رهبری و نظام را با خود یدک بکشند و هم دل مخالفان نظام را خوشحال کنند.
وی با اشاره به اینکه از خواص انتظار می‌رود که دارای تحلیل روشن و آینده‌نگری باشند، تصریح‌کرد: زمانی که عده‌ای به نظام لطمه زده و دشمنان کشور را شاد کردند، خواص باید منافع کشور، نظام و مردم را بهتر و سریع‌تر از دیگران شناخته و همسو با رهبری حرکت کنند.
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: عده‌ای در حالی نام خواص به آنها داده شده که در زمان‌های حساس تیزبینی و هوشیاری خواص را ندارند.
دهقان با تأکید بر اینکه مقام معظم رهبری را می‌توان به عنوان کاملترین خواص نام برد، اظهار داشت: افراد دیگری که به عنوان خواص مطرح می‌شوند، باید در بیان مواضع، تبیین مسائل و شفاف‌سازی فضا، خود را همسو، همراه و پیرو رهبر انقلاب بدانند.
وی در پایان خاطر‌نشان‌کرد: خواصی که دیدگاه‌های متفاوت از رهبر انقلاب داشته و دیدگاه‌های دوپهلو در زندگی سیاسی خود دارند به تدریج از دل و ذهن مردم بیرون رفته و جایگاهی در میان مردم ولایی کشور ندارند.

 

منبع ما :
http://www.farsnews.com/

 


 نوشته شده توسط گروه خبری روز در چهارشنبه 88/11/7 و ساعت 11:1 صبح | نظرات دیگران()
بازداشت خبرنگار VOA در باغی اطراف تهران

یکی از مرتبطین با ضد
انقلاب که همزمان با شبکه ماهواره‌ای V.O.A نیز همکاری گسترده‌ای داشت
هفته گذشته در یکی از باغ‌های اطراف تهران دستگیر شد.

به گزارش‌ جهان؛ یکی از عوامل مرتبط با
ضد انقلاب که در شبکه صدای آمریکا نیز فعالیت می‌کرد و در همان حال از
همکاران اپوزیسیون ضد انقلاب نیز بود به دنبال دستگیری دیگر همدستان خود
در هفته‌های گذشته، مدتی پیش به همراه خانواده خود متواری شد.

بر اساس این گزارش، تحقیقات برای یافتن
فرد مذکور ادامه داشت تا اینکه هفته گذشته با تلاش مامورین امنیتی محل
اختفای وی شناسایی شده و شخص مذکور به همراه همسر و دخترش در یکی از
باغ‌های اطراف دشت لوئین دز نزدیکی تهران بازداشت شدند.

گفته می‌شود وی قصد داشت مدتی در این باغ زندگی کند تا در فرصت مناسب با فراهم کردن مدارک لازم، به خارج از کشور عزیمت نماید.
 نوشته شده توسط گروه خبری روز در چهارشنبه 88/11/7 و ساعت 8:59 صبح | نظرات دیگران()
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >
 لیست کل یادداشت های این وبلاگ
کانال تلگرامی اخبار ( یارانه و اخبار جدید )
یارانه مهر واریز شد/ایرانیها 280هزار میلیارد تومان یارانه گرفتند
بازگشایی پایگاه اطلاعاتی آمار طی یک هفته آینده
اطلاعیه شماره 7 ستاد هدفمندی یارانه ها منتشر شد
پرداخت 40 هزارو 500 تومان یارانه اسفند ماه
عناوینی از سایت دولت
نتایج هفته اول اجرای قانون هدفمندی یارانهها
تصویب نرخهای جدید حمل و نقل
قیمت مصوب انواع نان
قیمت پله های 7 گانه مصارف برق
میزان سهمیه و قیمتهای جدید بنزین و گازوئیل و گاز خودرو
تعرفه های جدید گاز
فروشگاه اینترنتی شما
آغاز به کار سامانه جمع آوری اطلاعات اقتصادی خانوار از اول آذر ما
دفاع از قرآن
[همه عناوین(3262)][عناوین آرشیوشده]

بالا

طراح قالب: رضا امین زاده** پارسی بلاگ پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ

بالا